ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.17-0008-C0001
Номер на проект:
14-22-9
Наименование:
Повишаване на професионалната компетентност на служителите на Министерство на инвестиционното проектиране
Бенефициент:
Министерство на инвестиционното проектиране
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
12.08.2014
Начална дата:
30.10.2014
Дата на приключване:
30.10.2015
Статус:
Прекратен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Повишаване на професионализма и ефективността на служителите на Министерство на инвестиционното проектиране чрез провеждане на надграждащи обучения за повишаване на техните умения и компетенции
Дейности:
Дейност 1. Дейности по организация и управление на проекта Дейността е необходима за качественото и срочно изпълнение и отчитане на проектните дейности. Пряко ще допринесе за постигане на заложените цели. Със заповед на министъра на инвестиционното проектиране ще бъде сформиран екип за организация и управление на проекта, който ще е отговорен за изпълнението му в съответствие с изискванията на ОПАК. Екипът ще е отговорен и за мониторинга върху изпълнението на проекта и за неговото отчитане. В рамките на дейността ще се извършат дейностите по разработване на документации, съгласно ЗОП за избор на изпълнители на дейностите по проекта. Предвижда се всички изпълнители да бъдат избрани в началото на проекта, като в договорите ще се предвидят съответните клаузи и механизми за започване на изпълнението на дейностите на различни етапи от проекта. По този начин ще се елиминира рискът от забавяне в процеса на изпълнение на проекта, влошаване качеството на дейностите поради забавяне на предходни дейности и ще се осигури стабилност на изпълнението и ангажираност на изпълнителите в целия период на изпълнение на проекта. Разработването на документации ще се възложи на външен изпълнител. Екипът по проекта ще координира изпълнението на всички дейности по проекта, както и ще е отговорен за неговото физическо и финансово отчитане.
Дейност 2. Провеждане на обучения в областта на инвестиционния процес В рамките на тази дейност ще се проведат четири изнесени, двудневни обучения с сферата на инвестиционния процес. Всяко от обученията ще бъде за по 25 човека от дирекции „Благоустройство“, „Устройствено планиране на територията", „Инвестиционно проектиране". Темите на обученията са както следва: 1. Нормативно регулиране и контрол на инвестиционния процес. 2. Прилагане на нормативната уредба по устройствено планиране на територията за проекти, финансирани с публични средства, в контекста на правомощията на министъра на инвестиционното проектиране по Закона за устройство на територията. 3. Прилагане на нормативната уредба по одобряване на инвестиционни проекти и разрешаване на строителството за строежи от компетенциите на министъра на инвестиционното проектиране съгласно Закона за устройство на територията. 4. Принципи на транспониране на европейските директиви касаещи цялостния инвестиционен процес в местното законодателство, както и на специфични правила и нормативи в областта на устройственото планиране и инвестиционното проектиране.
Дейност 3. Провеждане на обучение в областта на жилищната политика По тази дейност от проектното предложение ще бъде проведено едно изнесено двудневно обучение за служители на Дирекция „Жилищна политика и среда на обитаване" на тема „Европейски политики и практики в жилищния сектор“.
Дейност 4. Дейности за информация и публичност В тази дейност се предвижда предоставяне на информация на широката общественост и осигуряване на публичност на проекта, като се използват подходящи комуникационни средства. В рамките на дейността ще бъдат проведени 2 пресконференции – една при стартирането на проекта и една при приключването му, ще бъдат изработени следните материали: - Информационни брошури – 500 бр. – пълноцветен печат, формат А4, с двойна сгъвка; - Банер на проекта – 1 бр.; - Папки по проекта – 125 бр. - Химикали по проекта – 125 бр. - Ноутпадове по проекта – 125 бр. Ще бъде публикувана подробна информация за проекта на официалната електронна страница на МИП.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
90 389 BGN
Общ бюджет:
0 BGN
БФП:
0 BGN
Общо изплатени средства:
0 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
(Д) По Дейност 1 - Членове на екипа за управление на проекта
Индикатор 5
(Д) По Дейност 1 - Избрани външни изпълнители за дейностите по проекта
Индикатор 6
(Д) По Дейност 1 - Одобрени междинни и финален доклад по проекта
Индикатор 7
(Д) По Дейност 2 - Проведени обучения
Индикатор 8
(Д) По дейност 2 - Обучени служители
Индикатор 9
(Д) По Дейност 2 - Получени сертификата
Индикатор 10
(Д) По Дейност 3 - Проведено обучение
Индикатор 11
(Д) По Дейност 3 - Обучени служители
Индикатор 12
(Д) По Дейност 3 - Получени сертификати
Индикатор 13
(Д) По Дейност 4 - Брой пресконференции
Индикатор 14
(Д) По Дейност 4 - Брой брошури
Индикатор 15
(Д) По Дейност 4 - Брой папки
Индикатор 16
(Д) По Дейност 4 - Брой химикали
Индикатор 17
(Д) По Дейност 4 - Брой ноутпадове
Индикатор 18
(Д) По Дейност 4 - Брой банери
Индикатор 19
(Д) По Дейност 4 - Публикувана информация на сайта на общината
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз