Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO002-2.2.17-0039-C0001
Номер на проект: 14-22-42
Наименование: Повишаване на професионалната квалификация на служителите на ИАРА за по-ефективно и ефикасно изпълнение на служебните им задължения
Бенефициент: Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган: 12.08.2014
Начална дата: 28.10.2014
Дата на приключване: 28.10.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Повишаване на професионалната квалификацията на служителите на ИАРА за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията
Дейности: Дейност 3: Дейности за информация и публичност За популяризиране на проекта на ИАРА: дейностите, начините за участие в проекта и ефекта от неговото осъществяване, ще бъде организирана и проведена информационна кампания. Всички информационни материали ще бъдат изготвени съобразно изискванията и регламентите за визуализация на Европейския съюз. Дейността включва следните поддейности: - Подготовка и отпечатване на 5 бр. плакати (хром, цветни, размер 50/70 см) и изготвяне на 2 подвижни табели (винил, със стойка, цветни, размер100/70 см) с обозначенията на Проекта Ще бъдат изготвени 200 бр. брошури (размер А5, цветни) с информация относно проекта. Брошурите ще са на разположение на всички заинтересувани страни на Презентацията на Проекта и в сградата на ИАРА през цялото време на действие на Проекта. - Провеждане на откриваща и заключителна пресконференция Заключителната пресконференция ще отчете изпълнението на дейностите по Проекта пред представители на пресата, заинтересованите страни и служителите от администрацията. - В цикъл от 3 публикации (статии и интервюта) в средствата за масово осведомяване да се популяризира дейността по проекта; - Ще се изработи и един Интернет банер; - Ще се подготвят 100 броя рекламни комплекти, включващи тефтер, блокноте, химикалка и папка, с флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК Информация за популяризирането на подкрепата от ЕСФ ще бъде включвана във: - Всички обяви, съобщения и информации на уеб страницата на ИАРА и в медиите - Всички публикации и интервюта за медии; - Всички разяснителни материали и информации, предоставяни на заинтересованите страни; - Всички междинни доклади, окончателен доклад, както и всички отчетни документи по Проекта; - Банер, брошури и табели; - Организираните пресконференции - Плакати, брошури и табели; - Организираните пресконференции
Дейност 5: Подготовка на тръжна документация за провеждане на процедура за избор на изпълнител по ЗОП С помощта на външен изпълнител, избран по реда на ЗОП, ще бъде разработена тръжна документация (вкл. техническо задание и методика за оценка) за провеждане на процедура за избор на изпълнител по ЗОП за дейности: 1. Специализирано обучение относно контрол на изпълнението при риболов (стопански и любителски) и съответното актосъставяне 2. Специализирано обучение относно контрол при търговия и превоз на риба и други водни организми и съответното актосъставяне
Дейност 1: Специализирано обучение относно контрол на изпълнението при риболов (стопански и любителски) и съответното актосъставяне Дейността ще включва две обучения: Тема 1: „Контрол на изпълнението при Стопански риболов. Права и задължения на актосъставителите, Акт за установяване на административни нарушения – реквизити, Грешки, допускани от административно-наказващите органи“. Продължителност: 4 дни х 8 учебни часа, общо 32 часа, като се предвиждат в т.ч. и упражнения с практическа насоченост по актосъставянето. Тема 2: „Контрол на изпълнението при Любителски риболов. Права и задължения на актосъставителите, Акт за установяване на административни нарушения – реквизити, Грешки, допускани от административно-наказващите органи“. Продължителност: 4 дни х 8 учебни часа, общо 32 часа, като се предвиждат в т.ч. и упражнения с практическа насоченост по актосъставянето.
Дейност 4: Управление на проекта Дейността ще бъде реализирана чрез следните поддейности: 1.1. Организация на дейността на екипа Ще се сформира екип, ще се назначат експерти и ще се разработи подробен и текущо актуализиран план график за действие с конкретни задачи, срокове, роли и задължения на екипа. Ще се координира работата на екипа по проекта с тази на изпълнителите на дейностите, които ще бъдат избрани чрез процедури по ЗОП. Всяка една от процедурите, които предстои да бъдат обявявани по ЗОП, ще се фиксира във времето, в логическата последователност на взаимно обвързаните и следващи една от друга дейности. Ще се разработи детайлен план за мониторинг и контрол на дейностите, човешките ресурси и бюджета, както и план за оценка на риска, с ясно формулирани индикатори, които да позволяват ранна диагностика на проблеми и бързи дейности за тяхната превенция. Екипът ще разработи начален доклад, който при необходимост ще актуализира и ще оптимизира предложената в проектното предложения методология. 1.2. Процедури по ЗОП Екипът ще ползва външна експерта помощ (за първата – дейности 1-2) при подготовка на тръжна документация, включително техническо задание и методика за оценка, в съответствие с изискванията на ЗОП за две процедури за избор на изпълнители по дейности, както следва: • Дейности 1-2 • Дейност 3 Ще се проведат две процедури за избор на изпълнител, като ще се включи и външен експерт от списъка на АОП (за първата). 1.3. Наблюдение и контрол Ще бъде разработен план за текущо наблюдение и контрол, както и оценка на междинните и крайни резултати от проекта, а също така и за анализ, оценка и превенция на риска. Екипът ще подготви първоначален доклад по проекта и ще го представи на вниманието на ръководството на ИАРА. Ще се осъществява текущо наблюдение и контрол над проектните дейности, още от подготвителната фаза, като екипът ще ползва натрупаният опит от предишни проекти за разработени вътрешни процедури и правила за мониторинг на дейностите спрямо целите и резултатите, както и финансовите ресурси. Ще се подготвят междинни отчети за изпълнението на проекта съгласно изискванията на ОПАК. Ще се гарантира изпълнение на проекта в съответствие с изискванията на договора по ОПАК.
Дейност 2: Специализирано обучение относно контрол при търговия и превоз на риба и други водни организми и съответното актосъставяне Дейността ще включва следното обучение: Тема: „Контрол при търговия и превоз на риба и други водни организми. Права и задължения на актосъставителите, Акт за установяване на административни нарушения – реквизити, Грешки, допускани от административно-наказващите органи“ Продължителност: изнесено обучение за 3 дни х 8 учебни часа, общо 24 часа, като се предвиждат в т.ч. и упражнения с практическа насоченост по актосъставянето
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 198 233 BGN
Общ бюджет: 135 113 BGN
БФП: 135 113 BGN
Общо изплатени средства: 39 640 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 135 113 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 39 640 BGN
39 640 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 114 846 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 33 694 BGN
33 694 BGN
В т.ч. Национално финансиране 20 267 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 5 946 BGN
5 946 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2 Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3 Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4 (Д) По Дейност 1 - Брой служители, преминали обучението
Индикатор 5 (Д) По Дейност 1 - Брой служители, получили сертификат за успешно преминато обучение
Индикатор 6 (Д) По Дейност 2 - Брой служители, преминали обучението
Индикатор 7 (Д) По Дейност 2 - Брой служители, получили сертификат за успешно преминато обучение
Индикатор 8 (Д) По Дейност 3 - Изготвени и разпространени плакати
Индикатор 9 (Д) По Дейност 3 - Изготвени и разпространени брошури
Индикатор 10 (Д) По Дейност 3 - Изготвени информационни табели
Индикатор 11 (Д) По Дейност 3 - Публикувани статии/интервюта и други материали в средствата за масово осведомяване
Индикатор 12 (Д) По Дейност 3 - изготвени рекламни комплекти, включващи тефтер, блокноте, химикалка и папка с флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК
Индикатор 13 (Д) По Дейност 3 - изготвен Интернет банер
Индикатор 14 (Д) По Дейност 3 - проведени откриваща и заключителна пресконференция
Индикатор 15 (Д) По Дейност 3 - публикувани информационни материали на уебсайта на ИАРА
Индикатор 16 (Д) По Дейност 4 - Брой тръжни документации
Индикатор 17 (Д) По Дейност 4 - Брой проведени процедури
Индикатор 18 (Д) По Дейност 4 - брой подписани договори
Индикатор 19 (Д) По Дейност 5 - Изготвени тръжни документации


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз