ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.17-0036-C0001
Номер на проект:
14-22-39
Наименование:
Повишаване на знанията и уменията на служителите на НАП за извършване на инвентаризации на специфични стоки и материали
Бенефициент:
Национална агенция за приходите
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
12.08.2014
Начална дата:
14.10.2014
Дата на приключване:
14.12.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
Недефиниран
Описание
Описание на проекта:
Повишаване на знанията и уменията на служителите на НАП за извършване на инвентаризации на специфични стоки и материали
Дейности:
Дейност 1: Провеждане на обществена поръчка с цел избор на изпълнител, при спазване на принципите, условията и реда за възлагането й, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки. Поддейност 1.1: Подготовка на процедурата за възлагане на обществена поръчка за изпълнението на поддейност 1 от дейност 2 по проекта, чрез изготвяне на пълно описание на предмета на обществената поръчка и документация за участие; Поддейност 1.2: Организиране и провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка чрез назначаване и работа на комисия за разглеждане и оценяване на подадени оферти в процедурите и издаване на решение за избор на изпълнител; Поддейност 1.3: Подготовка и сключване на договор/и за възлагане на обществената поръчка с избрания/те изпълнител/и.
Дейност 3: Дейности за информация и публичност Планират се следните дейности, свързани с осигуряването на информация и публичност на проекта: • Публикуване на 2 бр. платени съобщения в печатни медии; • Създаване на специална категория в Интернет и Интранет страниците на НАП, където да бъдат публикувани изготвените електронни материали и информация за спечелването и напредъка по проекта; • На всички обучения ще се обяви, че проектът се съфинансира от ЕСФ чрез ОПАК, като използват флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК.
Дейност 2: Провеждане на курс за обучение за служителите на НАП за извършване на инвентаризации на течни горива и стоки и материали, съхранявани в насипен вид. Дейност 2 ще бъде изпълнена от избрания в резултат от изпълнението на дейност 1 изпълнител по обществена поръчка. Изпълнението включва организиране и провеждане на обучение на тема „Извършване на инвентаризации на течни горива и стоки и материали, съхранявани в насипен вид“. Предвижда се обучението да бъде с продължителност 4 (четири) дни. Предвижда се да бъдат обучени 90 служители на НАП на ръководно и експертно ниво, отговарящи за контролната дейност на Агенцията.
Дейност 4: Управление на проекта Дейността включва: • Организиране на цялостното изпълнение на проекта; • Сформиране на разширен екип и изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на проекта; • Управление на сключените договори – контрол на изпълнението на дейностите, постигането на резултатите и спазването на сроковете; • Следене на индикаторите за изпълнение на проекта; • Управление на рисковете и разрешаване на възникнали проблеми; • Управление на промените; • Контрол за изпълнението на дейностите за информация и публичност; • Изготвяне на технически доклади и финансови отчети за направените разходи; • Следене за нередности и уведомяване на УО на ОПАК при констатиране.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
117 034 BGN
Общ бюджет:
0 BGN
БФП:
0 BGN
Общо изплатени средства:
23 406 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
23 406 BGN
23 406 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
19 895 BGN
19 895 BGN
В т.ч. Национално финансиране
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
3 511 BGN
3 511 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
(Д) По дейност 1: Разработено пълно описание на предмет на обществена поръчка;
Индикатор 5
(Д) По дейност 1: Подготвена документация за участие
Индикатор 6
(Д) По дейност 1: Проведена процедура за възлагане на обществена поръчка
Индикатор 7
(Д) По дейност 1: Сключен/и договор/и за изпълнение с избрания/те изпълнител/и
Индикатор 8
(Д) По дейност 2: Проведено обучение на тема „Извършване на инвентаризации на течни горива и стоки и материали, съхранявани в насипен вид“
Индикатор 9
(Д) По дейност 2: Обучени служители на НАП
Индикатор 10
(Д) По дейност 3: Публикувани платени съобщения в печатни медии
Индикатор 11
(Д) По дейност 3: Създадена специална категория в Интернет и Интранет страниците на НАП.
Индикатор 12
(Д) По дейност 4: Изпълнени дейности по проекта в рамките на предвидения график
Индикатор 13
(Д) По дейност 4: Постигнати резултати в предвидените срокове
Индикатор 14
(Д) По дейност 4: Изготвен и ежемесечно актуализиран риск регистър
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз