ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.17-0029-C0001
Номер на проект:
14-22-32
Наименование:
Повишаване на знанията и уменията на служители от НАП при третиране на данъчното законодателство и финансови практики при годишно приключване
Бенефициент:
Национална агенция за приходите
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
12.08.2014
Начална дата:
09.10.2014
Дата на приключване:
09.12.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Повишаване на капацитета на служители от НАП във връзка с осъществяване на контролната дейност чрез придобиване на знания и практически умения по отношение на счетоводното отчитане и връзката с данъчното облагане.
Дейности:
Дейност 1: Провеждане на обществени поръчки с цел избор на изпълнител, при спазване на принципите, условията и реда за възлагането им, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта /ЗОП/; Дейността включва следните поддейности: Поддейност 1: Подготовка на процедурата за възлагане на обществена поръчка за изпълнението на дейности 2 и 3 по проекта, чрез изготвяне на пълно описание на предмета на обществената поръчка и документация за участие. Поддейност 2: Организиране и провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка чрез назначаване и работа на комисия за разглеждане и оценяване на подадени оферти в процедурите и издаване на решение за избор на изпълнител; Поддейност 3: Подготовка и сключване на договор за възлагане на обществената поръчка с избрания изпълнител.
Дейност 2: Повишаване на професионалните умения на служителите в НАП, осъществяващи контролна дейност и др. функции в НАП. Провеждането на обучение с тема „Данъчно третиране и финансови практики при годишното приключване“ по ЗКПО ще подпомогне служителите при извършването на ревизии /и други специфични за НАП задължения/ с оглед правилното и законосъобразно определяне на задълженията на ЗЛ чрез придобиване на знания и практически умения в следните области : Вземания и задължения; Приходи и разходи; Имоти, машини и съоръжения, инвестиционни имоти и имоти, държани за продажба, обезценки; Получени заеми; Провизии, условни пасиви и условни активи; Доходи на персонала; Материални запаси. Обучението има практическа насоченост, което ще доведе до по-качествено, бързо и ефективно изпълнение на задълженията им. Предвижда се обучението да бъде с продължителност 24 астрономически часа, 3 работни дни В обучението ще вземат участие 136 /сто тридесет и шест/ служители на НАП от функции „Контрол“, „Събиране“ и „Обжалване“от териториалните подразделения на НАП в цялата страна.
Дейност 3: Дейности за информация и публичност. Поддейност 1: Подготовка на документация за възлагане на обществена поръчка и провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка, при спазване на изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки. Сключване на договор с избрания изпълнител. Поддейност 2: Осигуряване на информация и публичност. Планират се следните дейности, свързани с осигуряването на информация и публичност на проекта включващи: • Публикувани 2 бр. платени съобщения • Създадена категория в интранет и интернет на страниците на НАП На всички обучения ще се обяви, че проектът се съфинансира от ЕСФ чрез ОПАК, като използват флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК.
Дейност 4: Дейности за организация и управление на проекта. Дейността включва: • Организиране на цялостното изпълнение на проекта; • Сформиране на екип за организация и управление и изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на проекта; • Организирането и провеждането на процедури за възлагане на обществена поръчка; • Управлението на сключените договори – контрол на изпълнението на дейностите, постигането на резултатите и спазването на сроковете; • Следене на индикаторите за изпълнение на проекта; • Управление на рисковете и разрешаване на възникнали проблеми; • Управление на промените; • Контрол на изпълнението на дейностите за информация и публичност; • Следене за нередности и уведомяване на УО на ОПАК при констатиране.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"ВАКАНЦИЯ" ООД
Телеграф
"Рекламен маркет" ООД
Ърнст и Янг Одит ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
127 759 BGN
Общ бюджет:
76 792 BGN
БФП:
76 792 BGN
Общо изплатени средства:
25 551 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
76 792
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
25 551 BGN
2015
0 BGN
25 551 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
65 273
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
21 718 BGN
2015
0 BGN
21 718 BGN
В т.ч. Национално финансиране
11 519
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
3 833 BGN
2015
0 BGN
3 833 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
(Д) По дейност 1: Разработено пълно описание на предмет на обществена поръчка
Индикатор 5
(Д) По дейност 1: Подготвена документация за участие
Индикатор 6
(Д) По дейност 1: Проведена процедура за възлагане на обществена поръчка
Индикатор 7
(Д) По дейност 1: Сключен договор за изпълнение с избрания изпълнител
Индикатор 8
(Д) По дейност 2: Брой обучени служители
Индикатор 9
(Д) По дейност 3: Брой създадена специална Категория в Интернет и Интранет страниците на НАП
Индикатор 10
(Д) По дейност 3: Брой публикувани платени съобщения
Индикатор 11
(Д) По дейност 4: Брой изготвени междинни технически доклади
Индикатор 12
(Д) По дейност 4: Брой изготвени окончателни технически доклади
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз