Индикатор 1
|
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
|
Индикатор 2
|
Общ брой на обучените служители в администрацията
|
Индикатор 3
|
Обучени жени от общия брой обучени
|
Индикатор 4
|
(Д) По дейност 1: Сключени договори с членовете на екипа за управление
|
Индикатор 5
|
(Д) По дейност 1: Разработени пакети документация за избор на изпълнители
|
Индикатор 6
|
(Д) По дейност 1: Подписани договори с изпълнители за обучения
|
Индикатор 7
|
(Д) По дейност 1: Подписани договори с изпълнители за информация и публичност
|
Индикатор 8
|
(Д) По дейност 2: Проведено обучение на тема "Правни аспекти на контрола върху качеството на медицинското обслужване". Обучени 43 служители на ИАМО.
|
Индикатор 9
|
(Д) По дейност 2: Обучени служители в т.ч. жени
|
Индикатор 10
|
(Д) По дейност 2: Проведено обучение на тема "Системи и стандарти на управление и контрол на качеството на медицинското обслужване в лечебните заведения".
|
Индикатор 11
|
(Д) По дейност 2: Обучени служители в т.ч. жени.
|
Индикатор 12
|
(Д) По дейност 2: Проведено обучение на тема "Способи за защита при нарушени права на пациентите. Органи в системата на медицинското обслужване, свързани с упражняването и защитата на предоставените права".
|
Индикатор 13
|
(Д) По дейност 2: Обучени служители по трето обучение в т.ч. жени
|
Индикатор 14
|
(Д) По дейност 2: Проведено обучение на тема „Усвояване на знания за осигуряване на безопасност на пациентите, съгласно европейските изисквания”.
|
Индикатор 15
|
(Д) По дейност 2: Обучени служители в т. ч. жени
|
Индикатор 16
|
(Д) По дейност 3: Проведени пресконференции
|
Индикатор 17
|
(Д) По дейност 3: Изготвени и публикувани/излъчени материали в медиите
|
Индикатор 18
|
(Д) По дейност 3: Изработена брошура
|
Индикатор 19
|
(Д) По дейност 3: Изработени папки
|
Индикатор 20
|
(Д) По дейност 3: Изработени падове
|
Индикатор 21
|
(Д) По дейност 3: Изработени химикалки
|
Индикатор 22
|
(Д) По дейност 3: Изработена информационна табела
|