Дейности:
|
Дейност 1: Управление и организация на проекта Управлението на проекта ще се ръководи от екип, състоящ се от ръководител, счетоводител и координатор.
Екипът е отговорен за цялостното управление и организация на осъществяването на проекта като основно дейността на екипа ще се състои в следното:
- идентифициране потребностите на служителите от съответните обучения;
- обсъждане, наблюдение и вътрешна оценка на заложените индикатори, последователността на изпълнение и постигнатите резултати;
- изготвяне на финансови и технически доклади;
- организиране на процедурите за избор на изпълнители
- координиране и мониторинг на коректното изпълнение и предотвратяване на възникнали нередности или усложнения;
Управлението ще се осъществява чрез текущи работни срещи, както и извънредни работни срещи при необходимост; както и подготвяне на междинни и финален доклади;
Допълнителни функции на управленческия екип по Дейност 1 включват:
- Разработване на детайлен план за проектните дейности;
- Създаване на подходящите условия за мониторинг на проекта;
- Поддържане на ясни, толерантни и прозрачни отношения между всички участници в изпълнение на проектните дейности.
Тази дейност започва след подписването на споразумението за изпълнение на проекта и завършва след представяне на официалния доклад след приключването на проекта.
Дейност 2: Външни специализирани обучения по ключови компетентности По тази дейност се предвижда провеждането на 5 обучения по ключови компетентности. Служителите на община Банско ще се включат в 5 различни обучения, развиващи техните способности и добавайки нови компетентности, правейки работата им по-ефективна. Обученията ще се проведат извън пределите на общината чрез подбор на външен изпълнител, който ще е отговорен за цялостното осигуряване на нужните средства и план на действие за осъществяване на обученията.
Те ще покриват 5 различни тематики, които са от ключова важност за подобряване както на уменията на служителите, така и за модернизиране дейността на общината. Още повече, различните обучения са централизирани в усвояване на техники и знания в нужни за служителите аспекти от тяхното професионално развитие.
Темите са следните:
Обучение на тема „Антикорупционни практики“ – включва обучението на 30 служители от общината, като основните модули върху които ще се акцентира са свързани с корупционна среда и административни механизми, позитивите от ограничаване на корупцията и какви методи могат да се внедрят с цел да се лимитират такива практики.
Обучение на тема „Привличане на инвестиции за устойчиво развитие“, в което също ще участват 30 служители на община Банско. Обучаващите се служители ще се запознаят с методи и начини за подобряване на бизнес климата на територията на общината, с цел привличане на инвестиции и ефективност при въвеждане на нови идеи за развитие на бизнеса и гражданското благополучие.
Обучение на тема „Европейско гражданство и работа в интелектуална среда“ – обучението е за 30 човека от общината, като ще обхване теми, свързани с гласност и прозрачност, какво всъщност е европейско гражданство и как общинските служители да работят по-ефективно според европейските принципи за стимулиране на заетостта и устойчивото развитие.
Обучение на тема „Комуникативни и презентационни умения“ – за 30 човека от общината, като основните акценти са върху определяне интересите на аудиторията и гъвкаво изграждане на начина, по който да бъде поднесена информацията; професионализъм в обслужването чрез по-добро представяне на информацията; възможност за намаляване на техничното време за работа, както и предпоставки за подобряване на цялостния имидж на обслужването.
Обучение на тема „Ефективна работа в екип‘ – в това обучение ще се включат 30 служителя на община Банско. В основата на този вид обучение ще са включени правила за създаване и развитие на ефективни екипи, управленска философия за организация на работата, практически примери и ролеви игри.
Дейност 3: Специализирани обучения в ИПА Служителите на община Банско ще преминат 1 специализирано обучени в Инситут по Публична Администрация от каталога за 2014 г.
- Обучение (ОПА-3) „Прилагане на закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси“ – 10 служители ще преминат обучението, като основни акценти ще се поставят на представяне на правна рамка, добри и лоши практики в сферата, както и развиване на практически умения по установяването на конфликт на интереси.
• Откриване на проекта с пресконференция за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта.
• Закриване на проекта с пресконференция за постигнатото по проекта.
• Изработване на банер на интернет страницата на община Банско.
• Организация на публикации в печатните медии, отразяващи прогреса по дейностите на проекта.
• Отпечатване на брошури, достъпни за широката общественост.
Процедурата за избор на изпълнител ще бъде организирана и проведена съгласно изискванията на ЗОП (публична покана).
Дейност 4: Информация и публичност За достигане на максимална публичност и информираност по проектаще бъдат предприети следните мерки:
• Откриване на проекта с пресконференция за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта.
• Закриване на проекта с пресконференция за постигнатото по проекта.
• Изработване на банер на интернет страницата на община Банско.
• Организация на публикации в печатните медии, отразяващи прогреса по дейностите на проекта.
• Отпечатване на брошури, достъпни за широката общественост.
Процедурата за избор на изпълнител ще бъде организирана и проведена съгласно изискванията на ЗОП (публична покана).
|