ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.15-0042-C0001
Номер на проект:
M13-22-43
Наименование:
КОДЕКС: Качествено Обслужване и Делова Ефективност чрез Коучинг и Сътрудничество в община Враца
Бенефициент:
Община Враца
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
27.06.2014
Начална дата:
01.09.2014
Дата на приключване:
01.06.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северозападен               Враца                    Враца
Описание
Описание на проекта:
Повишаване квалификацията и компетентността на служителите в община Враца за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията.
Дейности:
Дейност 1: Организация и управление на проекта Като първи етап от изпълнение на дейността се предвижда сформиране на проектен екип в община Враца за управление, координация, мониторинг и отчитане на проекта и за осигуряване на експертиза при изпълнение на проектните дейности. Екипът ще бъде сформиран през първия месец и ще осъществява дейността си през целия проектен период. Той ще планира, извършва подготовка и организация на дейностите, контрол над тяхното изпълнение и отчитането им пред Управляващия орган (УО). В екипа ще бъдат включени следните 3 позиции: Ръководител на проекта; Координатор на проекта; Счетоводител. Проектният екип ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани резултатите от възложените задачи и извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи и дейности. Сред основните задачи на проектния екип ще бъде осъществяването на текущ контрол над изпълнението на проекта за гарантиране, че изпълнението неговото изпълнение ще бъде в съответствие с изискванията на договора с УО.
Дейност 3: Организиране и провеждане на обучения от каталога на Института за публична администрация /ИПА/ Осъществяването на дейността включва организирането и посещението на: 5-ма служители от община Враца в обучение по „Обща рамка за оценка на качеството в публичната администрация /CAF/ – прилагане на европейския опит и практика в България” (УА-9). 3-ма служители на община Враца в обучение по „Доброто управление – отворена и прозрачна администрация” (ОПА-1)
Дейност 4: Организиране и провеждане на обучения по екипен коучинг за управление на промяната Обучението по екипен коучинг за управление на промяната ще обхване 80 представители на целевата група, както следва: Една група от 20 служители от общата и специализираната администрация на община Враца – ръководители и техните заместници от 8-те дирекции на общината и от 3-те самостоятелни отдела. Обучението ще е 3-дневно, изнесено, с продължителност от 24 учебни часа. Ще се проведе от избран в рамките на Дейност 2 външен изпълнител. Обучителите ще трябва да бъдат сертифицирани по коучинг и да притежават необходимата експертиза и значителен опит в сферата. Обучаемите ще получат сертификат за участие в обучението. 3 групи от по 20 служители на общината – общо 60 участници. Обученията ще са 3-дневни, изнесени, с продължителност от по 24 учебни часа. Ще се проведат от избрания в рамките на дейност 2 външен изпълнител. Обучителите ще трябва да са сертифицирани по коучинг и да притежават необходимата експертиза и значителен опит в сферата. Обучаемите ще получат сертификат за участие в обучението. Избраният изпълнител ще подготви план-графици за провеждане на обученията. Също така, изпълнителят следва да разработи и предостави пакети с учебни материали за целите на коучинга.
Дейност 5: Информация и публичност В рамките на дейността ще бъде проведена комуникационна кампания за популяризиране на дейностите, приноса и резултатите от проекта Дейността ще включва: 5.1. Организиране и провеждане на 1 откриваща пресконференция; 5.2. Отпечатване и разпространение на 100 броя информационни брошури; 5.3. Изработване на 1 банер по проекта; 5.4. Изработване на 150 комплекта (папки и химикали) за обученията по проекта; 5.5. Организиране и провеждане на 1 заключителна пресконференция. На сайта на община Враца ще бъде публикувана текущо информация за хода на проекта и обученията. Дейността ще бъде реализирана от външен изпълнител.
Дейност 2: Подготовка и провеждане на процедури за избор на външни изпълнители по проекта Дейността включва подготовка и провеждане на процедури за избор на външни изпълнители за извършване на Дейности 4 и 5.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"НАУТИЛУС ДИЗАЙН" ЕООД
ТРАНСМИШЪН ТЕХНОЛОДЖИ КОНСУЛТ
Консорциум ЕВРО-ЕКСПЕРТ ДЗЗД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
85 920 BGN
Общ бюджет:
47 860 BGN
БФП:
47 860 BGN
Общо изплатени средства:
47 860 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
47 860
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
17 184 BGN
2015
30 676 BGN
47 860 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
40 681
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
14 606 BGN
2015
26 075 BGN
40 681 BGN
В т.ч. Национално финансиране
7 179
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
2 578 BGN
2015
4 601 BGN
7 179 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5
(Д) По Дейност 1 - Брой сключени граждански договори
Индикатор 6
(Д) По Дейност 1 - Брой протоколи от срещи на екипа
Индикатор 7
(Д) По Дейност 1 - Брой подготовени технически и финансови доклади и искания за плащане
Индикатор 8
(Д) По Дейност 2 - Сключени договори с изпълнителите
Индикатор 9
(Д) По Дейност 3 - Бр. проведени обучения в ИПА
Индикатор 10
(Д) По Дейност 3 - Бр. обучени служители
Индикатор 11
(Д) По Дейност 4 - Бр. проведени обучения по екипен коучинг
Индикатор 12
(Д) По Дейност 4 - Бр. обучени служители
Индикатор 13
(Д) По Дейност 5 - Бр. Проведени пресконферен-ции
Индикатор 14
(Д) По Дейност 5 - Бр. Разработени, отпечатани и разпространени брошури
Индикатор 15
(Д) По Дейност 5 - Бр. Изработени банери
Индикатор 16
(Д) По Дейност 5 - Бр. изработени комплекта (папки и химикали)
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз