Дейности:
|
Дейност 2: Изграждане на електронен регистър на юридическите лица, изявили съгласие за участие в помирително производство (алтернативно разрешаване на спор) Ще бъде разработен информационният модул, позволяващ да се поддържа електронен регистър на юридическите лица, изявили съгласие за участие в помирително производство (алтернативно разрешаване на спор).
Дейността ще включи следните етапи (в съответствие с добрите практики за разработване на информационни системи):
- дефиниране на изискванията към информационния модул, изграждащ регистъра на юридическите лица, изявили съгласие за участие в помирително производство (алтернативно разрешаване на спор);
- разработване на архитектурен модел (дизайн) на информационния модул;
- технологична разработка: прототип;
- тестване и внедряване на информационния модул.
Дейност 8: Одит Дейността има следните основни направления:
• Осъществяване на финансови консултации по време на реализацията на проекта;
• Документална проверка и текущи становища по отношение на разходването на средства по проекта – разплащания с външни изпълнители, разходи за организация и управление и други;
• Извършване на цялостен одит на проектната документация след приключване на основните дейности по проекта и изготвяне на одитен доклад.
Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител – регистриран одитор или одиторска организация, чрез провеждане на съответна процедура по реда на ЗОП.
Дейност 9: Подготовка на тръжна документация за провеждане на процедура за избор на изпълнител по ЗОП С помощта на външен изпълнител, избран по реда на ЗОП, ще бъде разработена тръжна документация (вкл. техническо задание и методика за оценка) за провеждане на процедура за избор на изпълнител по ЗОП за дейности:
2. Изграждане на електронен регистър на юридическите лица, изявили съгласие за участие в помирително производство (алтернативно разрешаване на спор).
3. Цифровизиране (разработка на програмни средства и въвеждане) на данните в електронния регистър на юридическите лица, изявили съгласие за участие в помирително производство (алтернативно разрешаване на спор)
4. Изграждане на интерфейс, който да дава възможност за връзка на електронния регистър на юридическите лица, изявили съгласие за участие в помирително производство с централните системи на електронното управление и въвеждане на 1 бр. електронна административна информационна услуга в съответствие с разпоредбите на ЗЕУ и изискванията на МТИТС
5. Провеждане на съпътстващо обучение за служителите в КЗП
6. Доставка на хардуер
Дейност 1: Управление на проекта Създаване на екип по управлението на проекта от 5 души: ръководител проект, координатор, счетоводител, технически сътрудник и експерт тръжни процедури.
Екипът ще отговаря за цялостното изпълнение на проекта, в т.ч. организиране, провеждане, реализация, отчетност, наблюдение и контрол. Екипът ще провежда редовни срещи, не по-малко от една на месец. На първата работна среща на екипа ще се: приеме актуален план за изпълнение с междинни показатели, график на дейностите, правила и процедури за работа, механизъм за вътрешна комуникация, разпределение на отговорности, в т.ч. за наблюдение на индикатори и събиране на информация за потвърждение.
Екипът ще ползва външна експерта помощ при подготовка на тръжна документация, включително техническо задание и методика за оценка, в съответствие с изискванията на ЗОП.
В комисията за оценяване ще бъде включен външен експерт от списъка на АОП.
Дейност 4: Изграждане на интерфейс, който да дава възможност за връзка на електронния регистър на юридическите лица, изявили съгласие за участие в помирително производство с централните системи на електронното управление и въвеждане на 1 бр. електрон В рамките на тази дейност ще се:
- реализира възможността (съгласно нормативната уредба), която да осигури свързването на разработения електронен регистър на юридическите лица, изявили съгласие за участие в помирително производство (алтернативно разрешаване на спор) с централните системи на електронното управление, като се изпълнят изискванията на МТИТС и разпоредбите на Закона за електронното управление
- реализира единствената информационната административна услуга, предоставяна от КЗП (съгласно СУНАУ, 29.04.2014 г.): „Осъществяване на посредничество и съдействие за разрешаването на спорове между потребители и търговци, за работа по електронен път“, в съответствие с разпоредбите на ЗЕУ и изискванията на МТИТС.
Дейност 7: Дейности за информация и публичност За популяризиране на проекта на КЗП: дейностите, начините за участие в проекта и ефекта от неговото осъществяване, ще бъде организирана и проведена информационна кампания.
Всички информационни материали ще бъдат изготвени съобразно изискванията и регламентите за визуализация на Европейския съюз.
Дейността включва следните поддейности:
- Подготовка и отпечатване на 5 бр. плакати (хром, цветни, размер 50/70 см) и изготвяне на 2 подвижни табели (винил, със стойка, цветни, размер100/70 см) с обозначенията на Проекта
Ще бъдат изготвени 200 бр. брошури (размер А5, цветни) с информация относно проекта. Брошурите ще са на разположение на всички заинтересувани страни на Презентацията на Проекта и в сградата на КЗП през цялото време на действие на Проекта.
- Провеждане на откриваща и заключителна пресконференция
Заключителната пресконференция ще отчете изпълнението на дейностите по Проекта пред представители на пресата, заинтересованите страни и служителите от администрацията.
- В цикъл от 3 публикации (статии и интервюта) в средствата за масово осведомяване да се популяризира дейността по проекта;
- Ще се изработи и един Интернет банер;
- Ще се подготвят 100 броя рекламни комплекти, включващи тефтер, блокноте, химикалка и папка, с флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК
Информация за популяризирането на подкрепата от ЕСФ ще бъде включвана във:
- Всички обяви, съобщения и информации на уеб страницата на КЗП и в медиите
- Всички публикации и интервюта за медии;
- Всички разяснителни материали и информации, предоставяни на заинтересованите страни;
- Всички междинни доклади, окончателен доклад, както и всички отчетни документи по Проекта;
- Плакати, брошури и табели;
- Организираните пресконференции
Дейност 6: Доставка на хардуер и лицензи В рамките на дейността ще бъдат доставени:
Скенери 10 бр.
Дейност 3: Цифровизиране (разработка на програмни средства и въвеждане) на данните в регистъра за постигане на автоматизиран обмен на регистрови данни и информация Дейността се състои от следните поддейности:
- разработка на програмни средства:
- въвеждане.
В момента данните за регистъра на юридическите лица, изявили съгласие за участие в помирително производство (алтернативно разрешаване на спор) са във вид на списък, като подадената информация се пази на хартия (подадените заявления).
Обемът е 30 бр. досиета на фирмите, дали съгласието си за участие в помирителни производства към Помирителна комисия, провеждани в Комисия за защита на потребителите. Дейността включва работа по осигуряване на възможности за запазване на данни и информация в структуриран вид в разработения по дейност 2 електронен регистър.
Разработените програмни средства за цифровизиране ще се ползват и при последващи постъпили на хартия документи.
Дейност 5: Провеждане на съпътстващо обучение за служителите в КЗП В рамките на дейността ще бъдат направен план за обучение за работа със разработения информационен модул, поддържащ регистъра на юридическите лица, съгласни на помирително производство и ще бъдат изготвени програми за обучение в съответствие с ролите и задачите по отношение на системата на КЗП, както и системните администратори.
Ще се изготви план-програма за провеждане на обученията и ще се подготвят обучителни материали в цифров и хартиен вид.
Ще бъдат обучени 5 бр. служители на КЗП в 3-дневен курс на обучение, както следва:
- Работа с регистъра и поддържане на електронната административна услуга;
- Практическа работа за цифровизиране на данните в регистъра;
- Администриране.
|