Дейности:
|
Дейност 1: Усъвършенстване на 2 съществуващи и реализация на 1 нова електронни административни услуги. 1. Анализ на административните услуги
Анализът на административните услуги включва следните поддейности:
• Анализ на текущото състояние (услуги, административни процеси по изпълнение на услугите, организационна структура, заявления, такси за изпъление, резултат от изпълнение на услугите и др.)
• Анализ на необходимите промени в агенцията за предоставяне на електронни административни услуги
• Автоматизиране на административните процеси за изпълнение на услугите
2. Усъвършенстване на 2 съществуващи и реализация на 1 нова електронни административни услуги.
Дейността включва:
• Разработване на web базиранo приложение за подаване на заявления за административните услуги по електронен път.
• Разработване на web базиранo приложение за автоматизиране на процеса на административно обслужване на основата на бизнес процеси.
Предвидено е и изграждането на интерфейс, който да дава възможност за връзка на регистъра с централните системи на електронното управление, като интерфейсът ще бъде изграден по проект "Надграждане на Национален регистър БУЛСТАТ и реализация на технологични решения за свързването му с централните системи на електронното управление за целите на Комплексното административно обслужване." подаден по настоящята процедура. Типът и параметрите на интерфейса ще се съгласуват с МТИТС по време на разработване на техническите задания за възлагане на обществената поръчка по дейността.
Дейност 3. Одит на проекта В рамките на Дейността ще бъде извършен независим одит на проекта за получаване на разумна увереност, че:
Разходите са извършени съобразно Договора за безвъзмездна финансова помощ;
Разходите са извършени в съответствие с европейското и националното законодателство, включително съобразно правилата за избор на изпълнител (ЗОП, ПМС 330);
Всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на регламентите на ЕС, ПМС № 62/2007 и ПМС № 231/2007 г.;
Първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и др.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни;
Декларациите за възстановяване на средства, подадени от бенефициентите са точни, пълни и са във формат, изискван от съответния УО;
Разходите са извършени в съответствие със счетоводните принципи. Поддържа се отделно аналитично отчитане на разходите в счетоводната система;
Разходите са извършени през периода, упоменат във финансовия/те отчет/и, за дейността по изпълнение на посочения по-горе договор;
Разходите са вписани в отчета на бенефициента (и в отчетите на партньорите в случай на финансов принос в полза на бенефициента от страна на партньорите);
Проверка на приходи от дейността;
Разходите не включват недопустими разходи съгласно чл.10 от ПМС 231/20.09.2007 г.;
Спазени са мерките за информация и публичност;
Спазени са изискванията съгласно ЗФУКПС по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека;
Всички дейности по съответния проект са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване.
Дейност 4: Управление на проекта В обхвата на тази дейност са включени всички дейности, свързани с организацията и управлението на проекта. Предвижда се тя да стартира непосредствено след сключването на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и да се изпълнява през целия период на действие на проекта.
В рамките на тази дейност се предвижда изпълнението на следните поддейности:
Сформиране на екипа по проекта – за изпълнението на проекта ще бъде определен екип от експерти, а именно – Ръководител на проекта; Координатор на проекта; Счетоводител на проекта; Юрист, двама Бизнес експерти – Национален регистър БУЛСТАТ, един ИТ експерт . В рамките на тази поддейност ще бъдат изготвени съответните вътрешни правила/заповеди за работата на екипа;
Провеждане на регулярни месечни срещи – в рамките на тази поддейност ще бъдат провеждани месечните срещи на екипа по проекта, на които ще бъдат обсъждани, както напредъка по изпълнение на проекта, така и съответните бъдещи действия за гарантиране спазването на план-графика за изпълнение на дейностите по проекта;
Организиране и провеждане на процедури за избор на външни изпълнители – екипът по проекта ще изготви график за планираните за изпълнение от външни изпълнители дейности по проекта и ще организира и проведе обществените поръчки в съответствие със Закона за обществените поръчки. Екипът за управление на проекта, съвместно с администрацията на Агенцията по вписванията ще разработи документациите за възлагане на обществените поръчки за изпълнението на Дейности 1, 2, и 3 от настоящият проект.
Организиране и изпълнение на задълженията за отчитане на напредъка по проекта – екипът за изпълнение на проекта ще подготвя и изпраща на Договарящия орган изискуемите по проекта отчети и доклади за отчитане на техническия и финансов напредък по проекта. В рамките на тази поддейност ще бъде осъществявана и цялата кореспонденция с Договарящия орган, свързана с изпълнението на проекта.
Дейност 2: Информация и публичност Организиране на разяснителна кампания за представяне на помощта на програмата „Административен капацитет” за постигане на целите на проекта.
Дейността включва:
• планиране и провеждане на мероприятия за популяризиране на резултатите от проекта и дейностите, които са предмет на анализ – разяснителна кампания в печатни и електронни издания, разработване на електронни информационни бюлетини;
За всички дейности ще се осигурява информираност и публичност с помощта на традиционни и електронни средства относно целите и начините на финансиране на проекта.
Върху всички материали, обяви и публикации ще бъде оповестено, че проектът е получил финансиране от ЕСФ чрез ОПАК. Съгласно изискванията за информация и публичност, информационните материали ще съдържат: името на проекта, името и логото на ОПАК, името на ЕСФ и флага на ЕС. За информацията, разпространявана по електронен път (Интернет страници, електронни съобщения) или чрез аудио-визуални материали, описаните мерки за публичност и информираност ще се прилагат аналогично.
|