Дейности:
|
Дейност 1:Разработване на функционален анализ чрез прилагане на Единната методология за провеждане на функционален анализ. В рамките на тази дейност ще се извършат следните дейности:
- Провеждане на процедура по ЗОП за избор на изпълнител на дейността.
Самата дейност ще премине през следните етапи:
Етап 1: Планиране и подготовка на функционалния анализ - сформиране на екип, дефиниране на заинтересованите страни, уточняване на акцента на анализа, изготвяне на времеви график и разпределяне на отговорностите, комуникация и гарантиране на ангажираност.
Етап 2: Провеждане на функционалния анализ – анализ на текущото състояние, анализ на релевантността, анализ на ефективността, анализ на ефикасността, идентифициране на области за подобрение, формулиране на предложения за промени.
Етап 3: Приключване на функционалния анализ: приоритизиране на областите и предложения за подобрение, изготвяне на план за действие, изготвяне на проект на доклад, обсъждане, изготвяне на окончателен доклад, комуникиране на резултатите от проведения функционален анализ със заинтересованите страни.
Етап 4: Мониторинг, преглед и публичност на изпълнението – анализ на изпълнението на препоръките, информиране на заинтересованите страни за изпълнението на препоръките, публичност на резултатите от функционалния анализ. Този етап е задължителен с цел да се гарантира устойчивост и след приключване изпълнението на проекта.
В разработването на функционалния анализ ще се включи и работна група от 7 души от служители на КЗД, която работна група ще подпомогне изпълнителя.
Дейност 3: Провеждане на съпътстващо обучение на служителите на КЗД, свързано с функционалния анализ, проекта за нова организационна стратегията и др. свързани документи В рамките на тази дейност ще бъде организирано еднодневно обучение в гр. София, на което ще бъдат представени и дискутирани резултатите от проведения функционален анализ, предложението за нова организационна стратегия и съпътстващите ги документи.
Изпълнителят по ЗОП следва да обучи 70 служители на КЗД в централната администрация, включително и служителите в регионалните офиси.
За реализирането на тази дейност изпълнителят по ЗОП ще извърши следното:
- Да предложи дата, място и програма на обучението
- Да организира присъствието на обучаемите
- Да организира подготовката на презентациите
Изпълнителят по ЗОП трябва да осигури цялата логистика за провеждането на обучението:
- Наемане на зала за необходимия брой участници, както и необходимото оборудване- лаптоп, екран, мултимедия
- Лектори/ модератори
- Кафе паузи /кафе, чай, вода/ и кетъринг / обяд/ за всички участници
- Подготовка, размножаване, окомплектоване на разработените материали. Всички обучителни материали трябва да отговарят на официалните изисквания на ОПАК за информация и публичност.
- Нощувки в гр. София за регионалните представители. Разходите за транспорт и нощувка на регионалните представители да са съобразени с действащото българско законодателство за пътните разходи и командированите служители в страната.
Изпълнителят отчита проведеното обучение като представя на Възложителя доклад, придружен от списък на участниците, програма на обучението, презентациите и предоставените материали за участниците, снимков доказателствен материал. Слайдовете с презентации, програмите и списъците трябва да съдържат тема, дата и място на провеждане, както и да са спазени изискванията за информация и публичност. Списъците трябва да включват графи с трите имена, организация, длъжност, координати за връзка и подписи за получени материали и присъствие в отделни графи, а в доклада следва да се предоставят данни за възраст, пол, образование и др. характеристики на целевата група, както и информация за постигнатите индикатори.
Дейност 5: Организация и управление на проекта Дейността се състои в сформиране на екипа за управление на проекта, осъществяване на екипни срещи, организация и управление на проекта, разработване на детайлен план за изпълнение на проекта, разпределяне на конкретните задачи между членовете на екипа, техните задължения и отговорности. Дейност 4: Дейности за информация и публичност Тази дейност ще се провежда с цел популяризиране и представяне на проекта. В рамките на тази дейност ще се:
- Постави информационна табела на сградата на КЗД
- Изработят и публикуват платени съобщения в медиите- 2 /две / в национални ежедневника
- Публикуване на 2 /две/ статии в национални ежедневника
- Отпечатване на информационна брошура с целите и дейностите по проекта, формат А4, цветна, двустранна- 500 бр.
- При провеждането на дейностите за информация и публичност ще има банер, посочващи, че събитието се провежда по проект по ОПАК.
На материалите, които ще бъдат разпространявани ще бъде оповестено, че проектът се съфинансира от ЕСФ чрез ОПАК, като ще се използва флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и на ОПАК.
Дейност 2 :Разработване на проект за нова организационна стратегия След дълбочинни интервюта и анализ ще бъде разработен проект на стратегия като ще се премине през етапите на определяне на стратегически цели, финансовите възможности, наличните ресурси, определяне на нови краткосрочни и дългосрочни цели, определяне на показателите за ефективност, предложения за подобряване на работните процеси и др. В разработването на стратегията ще се включи и работна група от 7 души от служители на КЗД, която работна група ще подпомогне изпълнителя.
|