Дейности:
|
Дейност 3: Дейности за информация и публичност В тази дейност се предвижда предоставяне на информация на широката общественост и осигуряване на публичност на проекта, като се използват подходящи комуникационни средства.
Още при подаване на проектните предложения кандидатите представят предвидените от тях дейности за оповестяване на финансовия принос на Европейския социален фонд (ЕСФ).
Дейност 2. Провеждане на обучения за цялата общинска администрация – Бобов дол
Под-дейност 2.2. Специализирани обучения Необходимостта от повишаване на квалификацията на тази целева група, доведе до идентифицирането на специализираните обучения на следните теми:
Асертивно поведение, Даване и получаване на обратна връзка, Групова динамика за 50 човека;
Атрибутивни стилове и влиянието им върху професионалното развитие за 39 човека;
Взаимоотношение между субструктурите в организацията за 39 човека;
Водене на делова кореспонденция за 39 човека;
Дейност 4: Подготовка, управление и отчитане на проекта
Под-дейност 4.1: Сформиране на екип и дейности по организация, управление и отчитане на проекта Със заповед на кмета на Бобов дол ще бъде сформиран екип за организация и управление на проекта, който ще е отговорен за изпълнението му, в съответствие с изискванията на ОПАК. Екипът ще е отговорен за мониторинга върху изпълнението на проекта и за неговото отчитане. Дейност 4: Подготовка, управление и отчитане на проекта
Под-дейност 4.2: Подготовка на документации и провеждане на процедури за избор на външни изпълнители на дейностите по проекта В рамките на дейността ще се извършат дейностите по подготовка, организация и провеждане на процедурите по ЗОП за избор на изпълнители на дейностите по проекта. Предвижда се всички изпълнители да бъдат избрани в началото на проекта, като в договорите ще се предвидят съответните клаузи и механизми за започване на изпълнението на дейностите на различни етапи от проекта. По този начин ще се елиминира рискът от забавяне в процеса на изпълнение на проекта, влошаване качеството на дейностите поради забавяне на предходни дейности, чиито резултати надграждат, и ще се осигури стабилност на изпълнението и ангажираност на изпълнителите в целия период на изпълнение на проекта. Разработването на документации ще се възложи на външен изпълнител. Дейност 1. Провеждане на обучения за кметове, кметски наместници и служители на ръководни длъжности от общинска администрация – Бобов дол
Под-дейност 1.2. Специализирани обучения По време на подготовката на проектното предложение е идентифицирана необходимостта от провеждане на специализирани обучения за служители на ръководни длъжности, различни от обученията на ИПА на следните теми:
Мениджърски роли за Управленски екип – кмет, зам.кмет, секретар на община; Началници на отдели – 3 човека; Главен инженер (отговаря за отдел „Устройство и развитие на територията“) и Главен експерт Европейска политика от отдел „Европейска политика и процедури“; Кметове на кметства и кметски наместници – 15 човека;
Създаване и поддържане на партньорства за кмет, зам.кмет, кметове на кметства и кметски наместници;
Управление на качеството на трудовия живот и Изграждане и задържане на талантливи служители за Управленски екип – кмет, зам.кмет, секретар на община;
Началници на отдели – 3 човека; Главен инженер (отговаря за отдел „Устройство и развитие на територията“) и Главен експерт Европейска политика от отдел „Европейска политика и процедури“; Кметове на кметства и кметски наместници – 15 човека.
Дейност 2. Провеждане на обучения за цялата общинска администрация – Бобов дол
Под-дейност 2.1. Обучения от каталога на ИПА за 2014 г. В отговор на идентифицираните нужди на служителите за повишаване на квалификацията са избрани обучения от каталога на ИПА за 2014 г., на следните теми:
Оценка на ефективността на публични инвестиционни проекти (ЕБ–2) от каталога на ИПА за 2014 г., за 5 служители от отдел “Европейска политика и процедури” - 2,5 дни, 20 учебни часа;
Одит на изпълнението в дейността на администрацията (ЕБ–5) от каталога на ИПА за 2014 г., за 10 служители от отдел “Бюджет, финанси, счетоводство и местни данъци и такси” - 2 дни, 16 учебни часа.
Дейност 1. Провеждане на обучения за кметове, кметски наместници и служители на ръководни длъжности от общинска администрация – Бобов дол
Под-дейност 1.1. Обучения от каталога на ИПА за
2014 г.
Обученията за кмет, зам.кмет и служители на ръководни длъжности от администрацията, избрани от каталога на ИПА за 2014 г. са:
Административно регулиране и подобряване на бизнес средата (ПП–5) от каталога на ИПА за 2014 г. за 8 човека – Управленски екип – кмет, зам.кмет, секретар на община; Началници на отдели – 3 човека; Главен инженер (отговаря за отдел „Устройство и развитие на територията“) и Главен експерт Европейска политика от отдел „Европейска политика и процедури“ - 2,5 дни, 20 учебни часа;
Предварителна и последваща оценка на въздействието (ПП-2) от каталога на ИПА за 2014 г. за 8 човека - Управленски екип – кмет, зам.кмет, секретар на община;
Началници на отдели – 3 човека; Главен инженер (отговаря за отдел „Устройство и развитие на територията“) и Главен експерт Европейска политика от отдел „Европейска политика и процедури“- 3 дни, 24 учебни часа;
Оценка на индивидуалното изпълнение (УА-4) от каталога на ИПА за 2014 г. за 6 човека - Секретар на община; Началници на отдели – 3 човека; Главен инженер (отговаря за отдел „Устройство и развитие на територията“) и Главен експерт Процедури от отдел „Европейска политика и процедури“ - 1 ден, 8 учебни часа;
Управление на промяната и организационно развитие (УА-7) от каталога на ИПА за 2014 г. за 8 човека - Управленски екип – кмет, зам.кмет, секретар на община; Началници на отдели – 3 човека; Главен инженер (отговаря за отдел „Устройство и развитие на територията“) и Главен експерт Европейска политика от отдел „Европейска политика и процедури“ - 2 дни, 16 учебни часа;
|