Дейности:
|
Дейност 1 - Индивидуални обучения в Института по публична администрация Обучения в ИПА ще преминат общо 10 служители на общината, както следва:
Прилагане на административно процесуалния кодекс(за юристи) (ПП-6.1)-1 служител, 2,5 дни, 20 учебни часа
Вътрешен финансов контрол:Ефективност на системите за финансово управление и контрол (ЕБ-4)-3 служители. 1,5дни, 12 учебни часа
Счетоводно приключване на бюджетната година (ЕБ-7)-3 служители, 1,5дни, 12 учебни часа
Методи за определяне размерите на местните такси (ДУО-5)-3 служители, 1,5дни, 12 учебни часа
Дейност 2 – Обучения по английски език – две нива В рамките на тази дейност ще бъдат проведени следните обучения:
1.Обучение по английски език – две нива, всяко ще бъде преминато от 30 служителя.
Служителите ще бъдат включени в курс на обучение, който отговаря на тяхните нужди в съответствие с нивото на владеене на езика на всеки от тях.
Ниво A1 ELEMENTARY с продължителност 120 учебни часа. След завършване на обучението служителя трябва:
да знае: да разпознава английска реч; основни граматически правила; основни лексикални правила; основни морфологични правила; основни синтактични правила; основни пунктуационни правила; характерни особености при комуникация с англоговорящи.
да може:
• при слушане да разбира познати думи и често употребявани изрази, свързани с личността и семейството;
• да чете прости изречения в плакати, каталози;
• да общува чрез прости въпроси и кратки отговори по познати теми , може да използва прости изрази и изречения, за да опише мястото, където живее, и хората, които познава;
• да напише кратък лесен текст върху пощенска картичка (напр. от почивка), да попълни личните си данни във въпросник (напр. името, националността и адреса си в хотелски формуляр).
Ниво A2 PRE-INTERMEDIATE е с продължителност от 120 учебни часа. След завършване на обучението служителят ще може:
• при слушане да разбира най- често срещани употребявани думи и изрази свързани с личността и семейството, обкръжение и работа, може да разбира смисъла в обяви и съобщения;
• да чете кратки текстове, открива определена информация в текстове като проспекти, менюта, разписания, писма, служебни документи;
• да общува при изпълнението на обичайни задачи, които изискват пряк обмен на информация по познати теми, да участва в разговор с кратки реплики;
• да направи с прости изречения описание на семейството си и други хора, образование и работа в сегашно и минало време;
• да напише кратко съобщение, лично писмо, благодарност.
Дейност 3 – Обучение по ключови компетентности В настоящата дейност ще бъде включено обучение на тема ”Методи за повишаване на личната продуктивност и ефективност на екипите в общинската администрация”
Обучението ще бъде проведено извън територията на Община Ихтиман за 45 служители на общинската администрация. Обучението ще бъде тридневно с 2 нощувки с обща продължителност 18 учебни часа. Целевата група включва кметът, заместник кметове, всички служители на ръководни постове, както и такива без ръководни функци. Основните цели на тренинга са: Придобиване на повече умения за наблюдение и анализ на личната ефективност; Идентифициране на собствени вярвания и представи на тема „време”; Повишена осъзнатост към причините, които спомагат ефективността/неефективността при управление на времето; Развитие на умения за поставяне на ясни цели и изграждане на план за действие за тяхното постигане; Придобиване на познания и умения за приоритизиране на задачите и целите; Обогатени познания и опит с инструменти за ефективно планиране; Придобиване на практически опит за справяне с „крадците на време”.
Дейност 4 – Управление на проекта Организацията и управлението на проекта ще се извърши от служители на Община Ихтиман - ръководител, координатор, технически сътрудник и счетоводител на проекта. Приложени са автобиографии на съответните лица. Дейността се състои в организиране на процедури по ЗОП и избор на изпълнители по проекта, сключване и управление на договорите с изпълнителите, навременно организиране на обученията, включително и организиране на служителите на общината за предвидените обучения, наблюдение на дейностите по проекта, публикуване на материали по проекта на интернет страницата на общината, взаимодействие с Управляващия орган на ОПАК, изготвяне на документация по проекта- междинни и финален доклади, финансово управление на проекта, подаване на авансово, междинни и окончателно искане за плащане към УО на ОПАК, разплащане към избраните изпълнители и т.н Дейност 5 - Информация и публичност Предвижда се по тази дейност да бъдат организирани една заключителна пресконференция при завършване на проекта. На нея ще бъдат поканени журналисти от регионални медии, както и представители на широката общественост пред които ще бъдат представени резултатите от проекта. Информация за проекта ще бъде публикувана в печатни издания, като ще бъде публикувано кратко представяне на самия проект, целевите групи, полученото финансиране от ЕСФ чрез ОПАК, целите и резултатите от неговото изпълнение. В допълнение се предвижда да бъдат подготвени и отпечатани 200 брошури, представящи обученията и постигнатите по тях резултати.
|