Дейности:
|
Дейност 1. Управление на проектните дейности В рамките на тази дейност се включва цялостната организация и управление на проектните дейности; функционалното разпределение на задълженията и контролните функции на екипа по проекта; изпълнение на процедурите и спазване на план-графика на дейностите; подготовка и реализация на процедурите за договаряне; осъществяване на мониторинг и отчетност на изпълняваните дейности и извършваните разходи; анализиране на напредъка на проекта и постигането на предвидените резултати; осъществяване на корективни действия при възникване на непредвидени обстоятелства.
В рамките на тази дейност се предвижда изпълнението на следните мерки:
Сформиране на екипа по проекта
За изпълнението на проекта ще бъде определен екип от трима експерти, а именно – Ръководител на проекта, Координатор и Счетоводител. В рамките на тази мярка ще бъдат изготвени съответните вътрешни правила (заповеди) за работата на екипа;
Провеждане на регулярни месечни срещи
В рамките на тази мярка ще бъдат провеждани месечните срещи на екипа по проекта, на които ще бъдат обсъждани както физическия и финансов напредък по изпълнение на дейностите, така и съответните бъдещи действия за гарантиране спазването на план-графика за изпълнение на проекта;
Организиране и провеждане на процедури
за избор на външни изпълнители
Екипът по проекта ще изготви график за планираните за изпълнение от външни изпълнители дейности по проекта и ще организира и проведе обществените поръчки в съответствие със Закона за обществените поръчки и подзаконовите нормативни актове.
Организиране и изпълнение на задълженията
за отчитане на напредъка по проекта
Екипът за изпълнение на проекта ще подготвя и изпраща на Договарящия орган изискуемите отчети и доклади за отчитане на техническия и финансов напредък по проекта. В рамките на тази мярка ще бъде осъществявана и цялата кореспонденция с Договарящия орган, свързана с изпълнението на проекта.
Дейност 2. Дейности за повишаване на квалификацията на служителите в общинската администрация чрез участия в специализирани обучения и семинари В рамките на тази дейност се предвижда участието на служители от ОА Брезник в следните семинари и обучения:
- Семинар на тема „Роля и политика на администрацията за управление на миграционните процеси“ (ПП–10) от каталог 2014 г. на ИПА за 3 служители
- Семинар на тема „Ефективност на системите за финансово управление и контрол“ (ДУО-6) от каталог 2014 г. на ИПА за 4 служители
- Семинар на тема „Инициативи за развитие на културни дейности на общината и тяхното финансиране“ (ДУО-8) от каталог 2014 г. на ИПА за 3 служители
- Семинар на тема „Административни разпоредби в прилагане на семейния кодекс“ (ЗА-2) от каталог 2014 г. на ИПА за 3 служители
- Обучение на тема „Прилагане на комплексно административно обслужване“ (ПП–3) от каталог 2014 г. на ИПА за 5 служители
- Обучение на тема „Методи за определяне размерите на местните такси“ (ДУО-5) от каталог 2014 г. на ИПА за 4 служители
- Обучение на тема „Приложни въпроси за интеграцията на етническите групи в република България“ (ЗА-5) от каталог 2014 г. на ИПА за 2 служители
- Обучение в областта на „Управление на информационната сигурност в Администрацията“ (ЕП-4) от каталог 2014 г. на ИПА за 1 служител
- Обучение в областта на „Облачните услуги – иновативен подход за електронно управление“ (ЕП-6) от каталог 2014 г. на ИПА за 1 служител
- Обучение "Инструменти и техники за стимулиране на идеи и креативност и техники за вземане на решения" (процедура по ЗОП) за 50 участника за 3 дни, изнесено обучение;
- Обучение "Разрешаване на проблеми" (процедура по ЗОП) за 35 участника за 3 дни, изнесено обучение
- "Обучение за работа с хора в неравностойно положение и малцинствени групи" (процедура по ЗОП) за 30 участника за 3 дни изнесено обучение
Обученията от Каталога на ИПА ще се проведат съгласно графика на Института, след:
- Подаване на заявки пред ИПА по съответната форма;
- Уточняване на график за провеждане на обученията и участие в семинарите;
- Подписване на договор с ИПА по стандартната форма на ИПА;
- Организиране на присъствието на служителите на обученията и семинарите: подготвени заповеди за участие, командировъчни, проведен инструктаж на служителите;
- Оценка и анализ на резултатите от обученията: ще бъде направена оценка непосредствено след провеждането на обученията и 3 месеца след провеждането им.
Специализираните обучения по ключови компетенции ще се извършат от избран след провеждане на процедура по ЗОП изпълнител, след:
- Изготвяне на задание по дефинираната тема и подготвяне на документация, съгласно изискванията на ЗОП.
- Избор на изпълнител на обучението.
- Подписване на договор с избраната обучителна институция – по стандартна форма за договор за услуга по ЗЗД, включващ клаузи, свързани със съдържанието на обучението, графика за провеждане, методиката на провеждане на обученията и тяхното логистично обезпечаване (зали, оборудване, режим на учене и почивки, кафе–паузи, учебни материали, учебни пособия, наръчници и учебници, транспорт и настаняване и др.).
- Организиране на присъствието на служителите на обученията: подготвени заповеди за участие в обученията, проведен инструктаж на служителите;
- Мониторинг върху протичането на обученията – ще се създаде организация за проверка по време на обученията и за контрол по съдържанието;
- Оценка и анализ на резултатите от обученията: ще бъде направена оценка непосредствено след провеждането на обученията и 3 месеца след провеждането им.
Дейност 3. Дейности за информация и публичност В рамките на тази дейност се включват мерки за визуализация и оповестяване на конкретните цели, дейности и резултати на проекта.
Съгласно Регламент на Съвета (ЕО) № 1083/2006 и Регламент на ЕК № 1828/2006, в рамките на тази дейност ще бъдат предприети действия за информация и публичност. Община Брезник ще предостави информация и ще осигури публичност на изпълнявания проект в медиите, чрез използване на подходящи комуникационни средства описани по-долу:
- Встъпителна и заключителна конференция за по 50 частника – 2 бр.
- Изработване на брошури – 300 бр.
- Рекламен транспарант – 1 бр.
- Рекламни плакати – 10 бр.
- Публикации местен печат – 3 бр.
- Рекламно каре в местни и регионални медии – 3 бр.
- ТV излъчвания в местни и регионални медии – 2 бр.
При изготвянето на материалите, осигуряващи публичност и информираност, ще бъдат съобразени специфичните изисквания на донора и ще бъде разпространена подкрепата на ЕС в процеса на финансиране и реализация на проектните дейности.
Дейността за информация и публичност на осъществявания проект и финансовия принос на ЕСФ ще бъде възложена на изпълнител с предварително определени детайли от възложителя, в пълно съответствие с процедурите предвидени в ЗОП.
|