ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.15-0048-C0001
Номер на проект:
M13-22-49
Наименование:
Ефективна и компетентна общинска администрация Крушари
Бенефициент:
Община Крушари
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
27.06.2014
Начална дата:
12.08.2014
Дата на приключване:
12.05.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Североизточен               Добрич                    Крушари
Описание
Описание на проекта:
Повишаване квалификацията на служителите в общинска администрация Крушари
Дейности:
Дейност 1. Организация и управление В рамките на дейността ще бъде сформиран екип от трима членове – ръководител, координатор и счетоводител. Членовете ще имат конкретни разписани ангажименти. На срещите на екипа ежемесечно ще се отчита напредъка по изпълнение на проекта, ще се обсъждат евентуалните пропуски и възможностите за избягването им.
Дейност 2. Обучения, проведени в Института по публична администрация 2.1 Стратегическо управление и разработване на публични политики /сигнатура по Каталога на ИПА за 2014 - УА-1/. В обучението ще бъдат включени двама общински служители на ръководни постове. То е с продължителност 3 дни, 24 учебни часа. За участниците в обучението са предвидени командировъчни съгласно Наредбата за командировките в страната. Успешно преминалите курса на обучение участници ще получат сертификат.
Дейност 3. Обучения по ключови компетентности 3.1 Повишаване чувствителността и подобряване практиките на служителите от администрацията при работа с малцинства В обучението ще бъдат включени 21 служители. То е с продължителност 3 дни, 20 учебни часа. Предназначено е за служители, работещи с граждани, за служителите в Центъра за услуги и информация на гражданите. 3.2 Социални отношения и ефективни преговори В обучението ще бъдат включени 23 служители. То е с продължителност 3 дни, 20 учебни часа. Обучението е предназначено за служителите в администрацията, комуникиращи с други институции, предприятия и т.н. 3.3 Повишаване мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност В обучението ще бъдат включени 23 служители. То е с продължителност 3 дни, 20 учебни часа. Обучението е предназначено за служителите от всички нива в администрацията, предвид важността на тематиката. 3.4 Изграждане на умения за организиране и планиране на работното време В обучението ще бъдат включени 23 служители. То е с продължителност 3 дни, 20 учебни часа. Обучението е предназначено за служителите от всички нива в администрацията, предвид важността на тематиката за ефективната дейността на администрацията. Всички служители, успешно преминали курсовете на обучение, ще получат сертификати за участие.
Дейност 4. Информация и публичност Провеждане на две пресконференции: начална (за запознаване с проекта) и заключителна (за представяне на постигнатите резултати). Изработване на брошури с темите на обученията. Изработка на банер, който ще бъде поставян при провеждане на обученията и пресконференциите за популяризиране на проекта. Изработка на регистрационни форми за формиране желанията на участниците за включване в обученията. Изработка на семинарни папки, които ще се използват за поставяне на материали от обучението, при провеждане на пресконференциите. На участниците в обученията ще се раздават блок-листи за писане с логото на програмата.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Стик" ЕООД
"ФОЛИ АРТ" ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
86 798 BGN
Общ бюджет:
69 143 BGN
БФП:
69 143 BGN
Общо изплатени средства:
69 143 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
69 143
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
17 360 BGN
2015
51 784 BGN
69 143 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
58 772
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
14 756 BGN
2015
44 016 BGN
58 772 BGN
В т.ч. Национално финансиране
10 371
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
2 604 BGN
2015
7 768 BGN
10 371 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5
(Д) По дейност 1: Сключени договори с членовете на екипа
Индикатор 6
(Д) По дейност 1: Проведени работни срещи
Индикатор 7
(Д) По дейност 1: Проведени тръжни процедури
Индикатор 8
(Д) По дейност 2: Обучени служители
Индикатор 9
(Д) По дейност 2: Получени сертификати
Индикатор 10
(Д) По дейност 3: Обучени служители
Индикатор 11
(Д) По дейност 3: Получени сертификати
Индикатор 12
(Д) По дейност 4: Организирани и проведени пресконференции
Индикатор 13
(Д) По дейност 4: Изработени брошури, регистрационни форми, папки, блок-листи за писане, химикали
Индикатор 14
(Д) По дейност 4: Изработени банери
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз