ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.15-0005-C0001
Номер на проект:
M13-22-5
Наименование:
Повишаване квалификацията на служителите в община Летница чрез обучения
Бенефициент:
ОБЩИНА ЛЕТНИЦА
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
27.06.2014
Начална дата:
07.08.2014
Дата на приключване:
07.08.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северозападен               Ловеч                    Летница
Описание
Описание на проекта:
Повишаване на квалификацията на служителите в общинската администрация
Дейности:
Дейност 1. Организация и управление В рамките на дейността ще бъде сформиран екип от двама членове – ръководител и счетоводител. На първата среща на екипа ще бъде подготвен план за действие и конкретните ангажименти на членовете, като се подготви график за ежемесечните срещи на екипа. На всяка среща ще се отчита напредъка по проекта, констатираните пропуски и несъответствия (ако има такива) и начините за тяхното преодоляване. Екипът за организация и управление на проекта е изцяло ангажиран с изпълнението на дейностите и отчитането на резултатите от тях.
Дейност 2. Обучаване по ключови компетентности 2.1 Етика в администрацията, социални отношения, ефективни преговори и справяне с конфликти В обучението ще се включат 33 служителя. Обучението ще е с продължителност 20 учебни часа за 3 дни. Предназначено е за служителите в общинска администрация, предвид важността на тематиката за ефективната работа на администрацията. 2.2 Комуникативни и презентативни умения В обучението ще бъдат включени 20 служители, изпълняващи ръководни и експертни функции в администрацията. То е с продължителност 3 дни, 20 учебни часа. 2.3 Развитие на умения за лична ефективност, организиране и планиране на работното време В обучението ще бъдат включени 20 служители. То е с продължителност 3 дни, 20 учебни часа. Предназначено е за служители, заемащи ръководни и експертни длъжности в общинската администрация.
Дейност 3. Обучения, проведени в Института по публична администрация 3.1 Прилагане на Административно процесуалния кодекс (за неюристи) /сигнатура по Каталога за 2014 – ПП-6.2/. В обучението ще се включат двама служители на общинската администрация. Обучението е с продължителност 1,5дни, 12 часа. Целта е да се е изградят знания и умения за правилното прилагане на АПК. 3.2 Прилагане на Закона за личните данни /сигнатура по Каталога за 2014 - ПП–8/. В обучението ще се включат двама общински служители, ангажирани с обработването на лични данни. Обучението е с продължителност 1,5 дни, 12 часа. Целта на обучението е служителите да се запознаят със Закона за личните данни и неговото прилагане в работата си. На участниците в обученията са предвидени командировъчни съгласно Наредбата за командировките в страната. Успешно преминалите курса на обучение участници ще получат сертификат.
Дейност 4. Дейности по информация и публичност Провеждане на две пресконференции: начална и заключителна. Изработване на брошури с темите на обученията, предназначени за информиране на служителите за предстоящите обучения. Изработка на банер - ще бъде поставен пред залите при провеждане на обученията и пресконференциите за популяризиране на проекта и приноса на европейските структурни фондове. Изработка на семинарни папки, които ще се използват за поставяне на материали от обучението, при провеждане на пресконференциите. Тефтери за писане с логото на програмата ще се предоставят на служителите. Чанти за документи, които служителите ще ползват за съхраняване на материалите. Заявления за формиране желанията на участниците за включване в съответните обучения.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
„АГЕНЦИЯ СТРАТЕГМА” ООД
"СИП 2000" ЕООД
САФО - ИГНАТ ИГНЕВ
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
74 916 BGN
Общ бюджет:
56 098 BGN
БФП:
56 098 BGN
Общо изплатени средства:
14 983 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
56 098
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
14 983 BGN
2015
0 BGN
14 983 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
47 683
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
12 736 BGN
2015
0 BGN
12 736 BGN
В т.ч. Национално финансиране
8 415
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
2 247 BGN
2015
0 BGN
2 247 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5
(Д) По дейност 1: Сключени договори с членовете на екипа
Индикатор 6
(Д) По дейност 1: Проведени работни срещи
Индикатор 7
(Д) По дейност 1: Проведени тръжни процедури
Индикатор 8
(Д) По дейност 2: Проведени обучения
Индикатор 9
(Д) По дейност 2: Обучени служители
Индикатор 10
(Д) По дейност 2: Получени сертификати
Индикатор 11
(Д) По дейност 3: Проведени обучения
Индикатор 12
(Д) По дейност 3: Обучени служители
Индикатор 13
(Д) По дейност 3: Получени сертификати
Индикатор 14
(Д) По дейност 4: Проведени пресконференции
Индикатор 15
(Д) По дейност 4: Изработени банери
Индикатор 16
(Д) По дейност 4: Изработени брошури
Индикатор 17
(Д) По дейност 4: Изработени заявления
Индикатор 18
(Д) По дейност 4: Изработени семинарни папки
Индикатор 19
(Д) По дейност 4: Изработени тефтери
Индикатор 20
(Д) По дейност 4: Изработени чанти за документи
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз