ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.15-0081-C0001
Номер на проект:
M13-22-82
Наименование:
За една по-добра –компетентна и ефективна- общинска администрация
Бенефициент:
ОБЩИНА ПРОВАДИЯ
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
27.06.2014
Начална дата:
07.08.2014
Дата на приключване:
07.06.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Североизточен               Варна                    Провадия
Описание
Описание на проекта:
Повишаване квалификацията на служителите в общинска администрация – Провадия,чрез обучения в страната
Дейности:
Дейност 1.Организация, управление и вътрешен мониторинг по проекта Назначаване на екип за управление – ръководител,координатор и счетоводител. Организацията и управлението на проекта ще се осъществява от служители на бенефициента.Те ще сключат договори с бенефициента. При стартиране на проекта ще бъдат приети и утвърдени всички правила и процедури за осъществяване на дейностите.За една част ще се прилагат вътрешните правила на общината. Екипът участва в подготовката и провеждането на процедурите по ЗОП. Осъществява текущ мониторинг на изпълнението на проектните дейности.Следи за спазването на времевия график на дейностите. Екипът води проектното досие,поддържа връзка с целевите групи,доставчиците на обучения и публичност, с бенефициента – кмета на общината. Провежда периодични срещи с ръководството на общината,външните доставчици и целевите групи. Екипът извършва необходимите финансови дейности –плащания и отчитане. Изготвя междинните и годишните технически и финансови отчети за напредъка на проекта,както и окончателните доклади – технически и финансов.
Дейност 2: Обучения в Института по публична администрация/ИПА/ Обучение на 16 служители от общината по 3 теми в Института по публична администрация 1.Добро управление – отворена и прозрачна администрация- (ОПА 1)- 8 служители.Обучението ще даде основните насоки и действия на общ.служители за отворено и прозрачно управление,знания за сътрудничество с гражданските и бизнес организации. 2.Приложни въпроси за интеграция на етническите групи в РБ –(ЗА-5) – 4 служители.Обучението ще осигури познания за традиционните етнически и религиозни общности в страната и познания за специфичните особености при работа с тях. 3.Роля и политика на администрацията за управление на миграционните процеси –(ПП-10) - 4 служители .Миграцията на населението в общината към областния град Варна е факт. В обучението ще се търсят форми и начини за овладяване и контролиране на процеса.
Дейност 3:Изнесени обучения по ключови компетентности на служителите от администрацията Модул 1:Привличане на инвестиции за устойчиво развитие и подобряване на ключовите компетентности-група от 20 служители. Модул 2:Е-слуги в общинската дейност – група от 20 служители Модул 3:Повишаване на мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентификация-група от 25 служители Обобщаващ семинар „Научени уроци“- група от 30 служители.Семинарът е изнесен и ще се води от 2 лектори – общински служители,които чрез императивни форми ще обобщят и предадат на колегите си наученото в ИПА по посочените теми и това от модулните обучения.Ще направят връзката между теория и практика,щи споделят добри практики от своята работа.Обучението се предвижда да бъде петък и събота.
Дейност 4:Дейности за информация и публичност 1.Презентация на проекта-в началото на проекта.Ще представи целите и дейностите на проекта пред целевата група и ръководството на общината. 2.В края на проекта ще се проведе пресконференция с презентация и кетъринг – ще бъдат показани резултатите от проекта.Предвидена аудитория – 30-35 човека – журналисти и представители на заинтересованите страни,на местната общност,целева група. 2.Изработване на Вертикален банер с поставка.На банера ще бъде изписано: наименованието на проекта, бенефициента, и финансиращ орган.Предвижда се банерът да се поставя при реализирането на всички дейности по проекта. 3.Отпечатване на 300 бр дипляни за дейностите и резултатите от проекта.Формат А4, пълноцветен печат.със сгъване.Дипляните ще бъдат изработени към края на проекта,когато резултатите са вече известни.Ще бъдат разпространявани в общинската администрация, Центъра за административни услуги на населението и на финалната пресконференция. 4.Публикации в местния и регионални печатни и електронни медии- 2 платени и 4 други.Публикациите ще отразяват дейностите по проекта,начина на финансиране,постигнатите цели и резултати. 5.Отпечатване на материали: 135 бр.падове с логото на проекта,химикали с логото на проекта,флаш-памети с логото на проекта.Те са предназначени за обучаваните и за пресконференцията.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"ТЕЗА" ЕООД
Реклама Консулт ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
79 988 BGN
Общ бюджет:
49 053 BGN
БФП:
49 053 BGN
Общо изплатени средства:
49 053 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
49 053
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
15 998 BGN
2015
33 055 BGN
49 053 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
41 695
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
13 598 BGN
2015
28 097 BGN
41 695 BGN
В т.ч. Национално финансиране
7 358
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
2 400 BGN
2015
4 958 BGN
7 358 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
(Д) По дейност 1: Договори с екипа
Индикатор 5
(Д) По дейност 1: Проведени процедури по ЗОП
Индикатор 6
(Д) По дейност 1: Сключени договори с външни изпълнители
Индикатор 7
(Д) По дейност 1: Изготвени междинни,годишни и окончателни доклади
Индикатор 8
(Д) По дейност 2: Обучени служители в ИПА по определени теми
Индикатор 9
(Д) По дейност 2: Служители получили сертификат
Индикатор 10
(Д) По дейност 3: Обучени служители в изнесени обучения за нови знания и умения в три модула
Индикатор 11
(Д) По дейност 3: Служители преминали обобщаващ семинар
Индикатор 12
(Д) По дейност 3: Служители получили сертификат
Индикатор 13
(Д) По дейност 4: Участници в презентацията
Индикатор 14
(Д) По дейност 4: Участници в пресконференцията
Индикатор 15
(Д) По дейност 4: Публикации
Индикатор 16
(Д) Изработени банери
Индикатор 17
(Д) По дейност 4: Изработени падове
Индикатор 18
(Д) По дейност 4: Изработени химикалки
Индикатор 19
(Д) По дейност 4: изработени флаш-памети
Индикатор 20
(Д) По дейност 4: Изготвени дипляни
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз