ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.15-0151-C0001
Номер на проект:
M13-22-156
Наименование:
„Провеждане на обучения за надграждане капацитета и компетентността на служителите в общинска администрация Панагюрище“
Бенефициент:
Община Панагюрище
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
27.06.2014
Начална дата:
05.08.2014
Дата на приключване:
05.12.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен               Пазарджик                    Панагюрище
Описание
Описание на проекта:
Подобряване на професионалната компетентност на служителите в администрацията на община Панагюрище за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им чрез провеждане на надграждащи и допълващи обучения
Дейности:
3. Провеждане на специализирани и групови обучения за развиване на ключови компетентности на служителите от администрацията и повишаване на експертизата им Обучение 1: Работа с AUTO CAD за специалисти Продължителност: 40 учебни часа Обучение на 12 служители Обучение 2: Практически аспекти и казуси в областта на строителството и строителния надзор Продължителност: 40 учебни часа Обучение на 26 служители Обучение 3: Групово обучение за подобряване на координацията – двумодулно за всички служители: „Работа в екип и ефективност” и „Разрешаване на конфликтни ситуации” Продължителност: 30 учебни часа, изнесено 3 дневно Обучение на 180 служители Обучение 4: Практически аспекти в работата на звено ГРАО Продължителност: 24 учебни часа Обучение на 22 служители Обучение 5: Работа с уязвими групи Продължителност: 27 учебни часа Обучение на 24 служители
2. Провеждане на курсове за служителите от администрацията в Института по публична администрация Курс 1: Прилагане на Европейския опит и практика в България (УА-9) Продължителност: 2,5 дни, 20 учебни часа Обучение на 37 служители Курс 2: Приложни въпроси за интеграцията на етническите групи в Република България (ЗА-5) Продължителност: 2 дни, 16 учебни часа, 27 души Обучение на 27 служители Курс 3: „Управление на промяната и организационно развитие“ (УА-7) Продължителност: 2 дни, 16 учебни часа, Обучение на 37 служители Курс 4: „Концепция за комплексно административно обслужване“ (УА – 8) Продължителност: 1 дни, 8 учебни часа Обучение на 37 служители Курс 5: „Управление на знанието в администрацията“ (ЗА-1) Продължителност: 2 дни, 16 учебни часа Обучение на 37 служители
4. Дейности за информация и публичност Съгласно коригендума на Регламент на Комисията (ЕО) № 1828/ 2006 от 8.12.2006 г. и Ръководството за информиране и публичност дейностите по информиране и публичност ще се осъществяват чрез: • Изработване на табела за проекта с флага на ЕС, наименование на проекта и посочване на подкрепата от ЕС; • Изработка на 400 броя брошури за представяне на постигнатите резултати и проведените дейности при реализацията на проекта • Предоставяне на информация за финансовата подкрепа от ЕС по настоящата схема за предоставяне на безвъзмездна помощ в официалната документация на проекта в съответствие с изискванията, предвидени в Ръководството за публичност. • Провеждане на пресконференция при стартирането на проекта за информиране на обществеността и представяне на проекта. • Провеждане на заключителна пресконференция за представяне на резултатите от проекта. Ще се представят заключителните резултати, степента в която проектът е постигнал предварително поставените цели и задачи, перспективите за очаквано устойчиво продължаване на дейността. • Изработване на банер и публикуване на информацията на интернет сайта на общината. • Изработване на рекламни комплекти • Публикации в печатни и дигитални медии
1. Организация и управление Управлението и организацията на проекта ще се изпълнява от екип формиран с оглед осигуряване на успешно изпълнение, добра координация и постоянен мониторинг на проектните дейности. При определянето на числеността екипа е отчетен обхвата на проектното предложение и спецификата на заложените дейности. Дейността обхваща: • Създаване на организационни предпоставки за управлението на проектния цикъл – контролирана среда. • Правилно разпределение на ресурсите и отговорностите при изпълнението на проекта. • Постигане на заложените цели и резултати. • Логистично обезпечаване на изпълнението на дейностите.
1.1 Провеждане на тръжните процедури предвидени в проекта. С цел осигуряване на качествена документация за избор на изпълнители и правилно провеждане на процедурите по ЗОП, чрез открита покана ще бъде възложено на външен изпълнител разработване на документация за открити процедури по ЗОП с предмет „Избор на изпълнител за провеждане на обучения на служителите на Община Панагюрище” и „Избор на изпълнител за провеждане на мероприятия за визуализация и публичност“
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Габриела Консултинг" ЕООД
"ИнфоЛийд" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
170 820 BGN
Общ бюджет:
61 189 BGN
БФП:
61 189 BGN
Общо изплатени средства:
87 362 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
61 189
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
34 164 BGN
2015
53 198 BGN
87 362 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
52 011
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
29 039 BGN
2015
45 218 BGN
74 258 BGN
В т.ч. Национално финансиране
9 178
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
5 125 BGN
2015
7 980 BGN
13 104 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5
(Д) По дейност 1: Изготвени междинни и окончателен технически отчети
Индикатор 6
(Д) По дейност 1, поддейност 1.1: Проведени процедури
Индикатор 7
(Д) По дейност 2: обучени служители
Индикатор 8
(Д) По дейност 2: теми на курсовете
Индикатор 9
(Д) По дейност 2: получени сертификати
Индикатор 10
(Д) По дейност 3: обучени служители по специализирани обучения
Индикатор 11
(Д) По дейност 3: проведени групови обучения
Индикатор 12
(Д) По дейност 3: получени сертификати
Индикатор 13
(Д) По дейност 4: проведени пресконференции
Индикатор 14
(Д) По дейност 4: изработени и разпространени брошури
Индикатор 15
(Д) По дейност 4: банери
Индикатор 16
(Д) По дейност 4: табели
Индикатор 17
(Д) По дейност 4: рекламни комплекти
Индикатор 18
(Д) По дейност 4: Брой публикации
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз