ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Изпълнители/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.15-0136-C0001
Номер на проект:
M13-22-140
Наименование:
„Община Русе – интелигентна и ефективна държавна администрация“
Бенефициент:
Община Русе
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
27.06.2014
Начална дата:
05.08.2014
Дата на приключване:
05.08.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северен централен               Русе                    Русе
Описание
Описание на проекта:
Подобряване на административния капацитет на Община Русе чрез повишаване на професионалната компетентност и развитие на личностните качества на служителите в администрацията.
Дейности:
Д1: Организация и управление и провеждане на процедури съгласно ЗОП Дейността има текущ характер за целия срок на проекта и е свързана с осигуряване на процесите на неговото администриране и законосъобразното изпълнение на всички дейности. За изпълнението на дейността, са планирани следните поддейности: 1. Сформиране на екип за управление на проекта; 2. Изготвяне на подробен план за действие; 3. Изработване на вътрешни правила за организация на работата на екипа и за мониторинг и контрол на изпълнението на проекта; 4. Сключване на договор с изпълнител за разработване на тръжна документация за провеждане на процедура/и съгласно ЗОП; 5. Провеждане на процедура по ЗОП за избор на изпълнител за провеждане на обучения по чужд език и „меки умения“; 6. Сключване на договор с изпълнителя на поръчката; 7. Управление и отчитане на проекта.
Д5: Информация и публичност Дейностите за информация и публичност имат за цел да информират широката публика за целите и приоритети на настоящия проект. Те са изцяло съобразени с Приложение 13 от насоките за кандидатстване и ще се изпълняват през целия период на проекта. Чрез провеждането на публични събития се цели популяризирането на проекта, финансиращата програма и резултатите от изпълнението на заложените дейности и индикатори в него. Дейността обхваща следните поддейности: 1. Изработване и разпространение на информационни материали; 2. Организиране и провеждане на заключителна пресконференция за представяне на резултатите от проекта.
Д4: Обучителни семинари по „меки умения“ за служители на ръководни и експертни позиции В рамките на тази дейност се предвижда да бъдат организирани и проведени следните обучителни семинари: • Тридневен обучителен семинар за служители на експертни позиции. Семинарът ще се проведе на 2 пъти, с по максимум 50 души, разпределени в до 3 групи. Обученията включват следните направления: o Организационна култура и комуникация; o Презентационни умения; o Умения за работа в екип. • Тридневен обучителен семинар за служители на ръководни позиции. Семинарът проведе на 2 пъти, с по максимум 20 души. Обученията включват следните направления: o Успешният екип – създаване, мотивиране, развитие; o Лидерство и адаптивност; o Водене на преговори и справяне с конфликти.
Д3: Чуждоезиково обучение по английски език За повишаване на чуждоезиковата подготовка чрез придобиване на знания по специализиран английски език, е предвидено обучение на 20 служители, които активно провеждат делова комуникация с партньори от други страни. Курсът ще се проведе в рамките на 100 учебни часа с интензивност на провеждане 2 пъти седмично. Обучението е насочено към експерти, които вече имат изградени познания по английски, но се нуждаят от подобряване на чуждоезиковите си компетенции в конкретни области, които са свързани с естество им на работа. По време на курса служителите ще усъвършенстват своите знания по английски език в следните направления: • Комуникативни умения на английски език; • Презентационни умения на английски език; • Специализиран английски език за работа с международни организации и институции. Предвижда се обучаемите да бъдат разделени на две по-малки групи от по 10 души с цел по-качествено и ефективно усвояване на преподавания материал.
Д2: Обучение на служителите по програмите на Института по публична администрация След извършено проучване на потребностите от повишаване на професионалната компетентност на служителите в Община Русе, е направена преценка за адекватността съобразно длъжностните характеристики и условията за обучение в ИПА. На тази основа е преценена необходимостта от обучение на служителите в Общинска администрация като е изготвен списък с конкретни обучения от каталога на ИПА.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Сигма-2000-Фарос ООД
Лимасол консулт ЕООД
"Ка Ел Офис" ООД
Фондация "Център за икономически и правни анализи"
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
172 074 BGN
Общ бюджет:
135 658 BGN
БФП:
135 658 BGN
Общо изплатени средства:
135 658 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
135 658
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
34 415 BGN
2015
101 243 BGN
135 658 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
115 309
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
29 253 BGN
2015
86 056 BGN
115 309 BGN
В т.ч. Национално финансиране
20 349
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
5 162 BGN
2015
15 186 BGN
20 349 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5
(Д) По дейност 1: Междинни и окончателен технически доклади
Индикатор 6
(Д) По дейност 2: Обучени служители
Индикатор 7
(Д) По дейност 2: Издадени сертификати
Индикатор 8
(Д) По дейност 3: Обучени служители
Индикатор 9
(Д) По дейност 3: Издадени сертификати
Индикатор 10
(Д) По дейност 4: Обучени служители
Индикатор 11
(Д) По дейност 4: Проведени обучения
Индикатор 12
(Д) По дейност 5: Организирана пресконференция за популяризиране на резултатите
Индикатор 13
(Д) По дейност 5: Разработени и разпространени рекламни и информационни материали - USB флашки с капацитет 8 GB, химикалки, тефтери А5, хартиени чанти, папки А4.
Индикатор 14
(Д) По дейност 5: Разработени и разпространени рекламни и информационни материали - пълноцветни плакати А3
Индикатор 15
(Д) По дейност 5: Разработени и разпространени рекламни и информационни материали - пълноцветни брошури с размери 10/21 см
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз