Дейности:
|
1. Управление на проекта В рамките на тази дейност се включва цялостната организация и управление на проектните дейности; функционалното разпределение на задълженията и контролните функции на екипа по проекта; изпълнение на процедурите и спазване на план-графика на дейностите; подготовка и реализация на процедурите за избор на изпълнители; осъществяване на мониторинг и отчетност на изпълняваните дейности и извършваните разходи; анализиране на напредъка на проекта и постигането на предвидените резултати; осъществяване на корективни действия при възникване на непредвидени обстоятелства.
В рамките на тази дейност се предвижда изпълнението на следните поддейности:
1.1 Сформиране на екипа по проекта – за изпълнението на проекта ще бъде определен екип от четирима експерта, а именно – Ръководител, Координатор, Счетоводител и Технически сътрудник. В рамките на тази поддейност ще бъдат изготвени съответните вътрешни правила/заповеди за работата на екипа;
1.2 Провеждане на регулярни месечни срещи – в рамките на тази поддейност ще бъдат провеждани месечните срещи на екипа по проекта, на които ще бъдат обсъждани както физическия и финансов напредък по изпълнение на проекта, така и съответните бъдещи действия за гарантиране спазването на план-графика за изпълнение на дейностите по проекта;
1.3 Организиране и провеждане на процедури за избор на външни изпълнители – екипът по проекта ще изготви график за планираните за изпълнение от външни изпълнители дейности по проекта и ще организира и проведе обществените поръчки в съответствие със Закона за обществените поръчки и подзаконовите нормативни актове.
1.4 Организиране и изпълнение на задълженията за отчитане на напредъка по проекта – екипът за изпълнение на проекта ще подготвя и изпраща на Договарящия орган изискуемите по проекта отчети и доклади за отчитане на техническия и финансов напредък по проекта. В рамките на тази поддейност ще бъде осъществявана и цялата кореспонденция с Договарящия орган, свързана с изпълнението на проекта.
4. Информация и публичност на проекта В рамките на тази дейност се включват мерки за визуализация и публичност относно конкретните цели, дейности и резултати на проекта.
Съгласно Регламент на Съвета (ЕО) № 1083/2006 и Регламент на ЕК № 1828/2006, в рамките на тази дейност ще бъдат предприети действия за информация и публичност. Община Белово ще предостави информация и ще осигури публичност на изпълнявания проект в медиите, чрез използване на подходящи комуникационни средства и методи, описани по-долу:
1. Спазване на правилата за визуализация при оформянето на всички документи по проекта;
2. Изработване и разпространение на информационни брошури;
3. Изработване на транспарант за визуализация на изпълнението на дейностите;
4. Изготвяне на публикации в местни и регионални медии за осъществяване на дейностите по проекта;
5. Подготовка и провеждане на 2 бр. пресконференции
Всички дейности, свързани с осигуряването на необходимата информация и публичност по проекта ще бъдат съобразени с изискванията към бенефициентите по ОПАК, представени в Приложение 13 към Насоките за кандидатстване.
При изготвянето на материалите осигуряващи публичност и информираност ще бъдат съобразени специфичните изисквания на донора и ще бъде разпространена подкрепата на ЕС в процеса на финансиране и реализация на проектните дейности.
Дейността за информация и публичност на осъществявания проект и финансовия принос на ЕСФ ще бъде възложена на изпълнител с предварително определени детайли от възложителя, в пълно съответствие с процедурите, предвидени в ЗОП.
2. Провеждане на специализирани обучения за повишаване квалификацията на служителите в общинската администрация В рамките на дейността се предвижда провеждането на обучение Презентационни умения. MS Power Point (базов курс) (ИТО-5) от Каталога на ИПА за 2014 г.
Планираното обучение ще допринесе за удовлетворяване нуждите на целевата група и потребностите на общинска администрация в община Белово, чрез повишаване квалификацията на служителите в сферата на компютърните компетенции.
Дейността включва следните поддейности:
- Заявявяне на обучение Презентационни умения. MS Power Point (базов курс) (ИТО-5) пред ИПА по съответната форма;
- Уточняване на график за провеждане на обучението;
- Подписване на договор с ИПА по стандартната форма на ИПА;
- Организиране на присъствието на служителите на обучението: подготвени заповеди за участие в обучението, проведен инструктаж на служителите;
- Мониторинг върху протичането на обучението – ще се създаде организация за проверка по време на обученията и за контрол по съдържанието;
- Оценка и анализ на резултатите от обученията: ще бъде направена оценка непосредствено след провеждането на обученията и 3 месеца след провеждането им.
3. Провеждане на специализирани обучения за подобряване компетенциите на служителите в услуга на гражданите и бизнеса Дейността включва следните поддейности:
3.1. Изготвяне на задание по дефинираната тема и подготвяне на документация, съгласно изискванията на ЗОП.
3.2. Избор на изпълнител на обучението.
3.3. Подписване на договор с избраната обучителна институция – по стандартна форма за договор за услуга по ЗЗД, включващ клаузи, свързани със съдържанието на обучението, графика за провеждане, методиката на провеждане на обученията и тяхното логистично обезпечаване (зали, оборудване, режим на учене и почивки, кафе–паузи, учебни материали, учебни пособия, наръчници и учебници др.).
3.4. Организиране на присъствието на служителите на обученията: подготвени заповеди за участие в обученията, проведен инструктаж на служителите;
3.5. Мониторинг върху протичането на обученията – ще се създаде организация за проверка по време на обученията и за контрол по съдържанието;
3.6. Оценка и анализ на резултатите от обученията: ще бъде направена оценка непосредствено след провеждането на обученията и 3 месеца след провеждането им.
Тази дейност включва провеждането на следните обучения:
- "Прилагане на наредба за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация" - електронен интерактивен курс – 30 бр. служители
- "Електронно управление и оперативната съвместимост - Добри практики от България и Европа" - електронен интерактивен курс – 30 бр. служители
- „Инструменти и техники за стимулиране на идеи и креативност и Техники за взимане на решения” – 24 часа, 3-дневно изнесено обучение – 30 бр. служители
- „Разрешаване на проблеми” - 12 часа, 2-дневно изнесено обучение – 30 бр. служители
- „Отказвам да бъда обикновен - мотивационно обучение за насърчаване на креативността” – 24 часа, 3-дневно изнесено обучение – 30 бр. служители
|