Дейности:
|
Дейност 1 Управление на проекта Изпълнението на дейността ще се извършва от Екип за управление на проекта на община Опака, в чийто състав са включени ръководител на проекта и счетоводител. Моля вижте приложените автобиографии на екипа. Дейността се изразява в навременно организиране на публичните покани за избор на изпълнители по проекта, координиране и организиране на оценката на избор на изпълнители, сключване на договори с тях и управление на договорите, навременно подаване на заявки за обученията, уведомяване, координиране и организиране на служителите на общината за предвидените обучения, контрол, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта, публикуване на материали по проекта на Интернет страницата на общината, комуникация с Управляващия орган на ОПАК, изготвяне на документация по проекта, вкл. междинни и финален доклади, финансово управление на проекта, вкл. авансово, междинни и окончателно искане за плащане към УО на ОПАК, разплащане към избраните изпълнители и др. Дейност 2 Обучение в ИПА 10 служители, които ще преминат две обучения от каталога на ИПА за 2014 г. Дейност 3 Организиране и провеждане на външни специализирани обучения по Ключови компетентности Провеждане на следните външни специализирани обучения по Ключови компетентности, ще допринесе за затвърдяване и надграждане на вече придобити умения от предишен проект със сходен предмет, като това ще доведе до една по-гъвкава и ефективна общинска администрация:
1. „ Антикорупционни практики“ – в това обучение ще вземат участие 19 служители на община Опака.
Това обучение ще допринесе за създаване и утвръждаване на прозрачна и ефективна администрация, както и за по-побързи и качествени административни услуги.
2. „ Екипна ефективност и екипно лидерство“ - в това обучение ще вземат участие 19 служители на община Опака.
Това обученуе ще предостави на общинските служители по-добри възможности за реализация в рамките на структурата на община Опака, ще развият уменията си и способността за работа в екип и ще усвоят нови техники за взаимстване и предаване на придобитите вече умения.
3. „ Ефективна работа в екип“ - в това обучение ще вземат участие 19 служители на община Опака.
Това обучение ще предостави на общинските служители по-добри възможности за реализация в рамките на структурата на общината, ще развият уменията си и способностите за работа в екип и ще усвоят нови техники за взаимстване и предаване на придобитите вече умения.
4. „ Комуникативни презентационни умения” - в това обучение ще вземат участие 19 служители на община Опака
С това обучение ще се допринесе за развиване уменията на общинските служители, в това число ще се повиши ефективността в комуникацията с гражданите и бизнеса, както и ще помогне за по-бързо и лесно предоствяне на административната услуга.
5. „ Умения за управление на стреса и управление на времето“ - в това обучение ще вземат участие 19 служители на община Опака.
Обучението ще доведе до запознаване на обучаващите се служители с различни методи и техники за преодоляване на стреса в администрацията, което ще повиши качеството на услугата. Преодолявайки стреса, ще направи взимането им на решения на работното място по-ефективно и ще улесни комуникацията между граждани и служители като цяло.
6. „ Търсене на информация в Интернет и сигурност на информацията, етика на общуване с елетронни средства“ - в това обучение ще вземат участие 19 служители на община Опака
Обучението ще доведе до постигане на по-информирана и гъвкава общинска администрация, като в същото време ще увеличи сигурността на предлаганата административна услуга. Това ще даде възможност за по-голяма информираност на общинските служители, което ще повиши качеството на обслужване на граждани и фирми на територията общината.
7. „ Привличане на инвестиции за устойчиво развитие“ – в това обучение ще вземат ушастие 19 служители на община Опака.
Обучаващите се служители на община Опака ще се запознаят с методи и начини за подобряване на бизнес климата на територията на общината, с цел привличане на инвестиции, което като цяло ще направи по- атрактивен региона и ще бъде постигнат социален ефект при откриване на нови работни места.
Дейност 4 Осигуряване на информация и публичност на проекта Предвижда се по тази дейност да бъдат организирани една входяща пресконференция при стартиране на проекта и една финална пресконференция при завършването му. На тях ще бъдат поканени журналисти от регионални и национални медии, както и представители на широката общественост пред които ще бъде представен проекта. Информация за проекта ще бъде публикувана в печатни издания, като ще бъде публикувано кратко представяне на самия проект, целевите групи, полученото финансиране от ЕСФ чрез ОПАК, целите и резултатите от неговото изпълнение. В допълнение се предвижда да бъдат подготвени и отпечатани 300 брошури, представящи обученията и постигнатите по тях резултати, както и отпечатването на един цветен банер
|