Дейности:
|
Дейност 4. Мотивационно обучение и обучение по придобиване на ключови компетентности 4.1 Повишаване на мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентификация и екипна ефективност. Обучението е насочено към всички служители в общината. Продължителността на обучението е 3 дни. В обучението ще бъдат включени 70 служители, на две групи.
Обучението включва модули:
- Повишаване мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентификация
- Екипна ефективност – силата на екипа, принципи на работата в екип, проактивност
Модулът „екипна ефективност“ ще е своеобразно продължение на обучението за лична ефективност в проекта на общината по BG051PO002/12/2.2-07. По този начин процесът на обучение няма да е на парче, а ще обхване цялата материя в тази област.
4.2 Умения за работа с граждани със специфични потребности. В обучението ще бъдат включени 24 служители, от центъра за услуги и информация на гражданите и кметствата, които осъществяват административното обслужване по населени места. Продължителността на обучението ще е 2 дни.
Всички служители успешно преминали курса на обучение ще получат сертификати за участие.
Дейност 1. Организация и управление В рамките на дейността ще бъде сформиран екип от 3 члена – ръководител, координатор и счетоводител. На първата среща на екипа ще бъде детайлизиран плана за действие и конкретните ангажименти на членовете на екипа, ще бъдат уточнени начините на комуникация и мониторинг на проекта. Ежемесечните срещи ще отчитат напредъка по изпълнение на проекта, резултатите от изпълнението на проекта, констатирани евентуални пропуски, несъответствия и мерки за преодоляването им. Екипът за управление е изцяло ангажиран с организация на проектните дейности, съблюдаване резултатите от тях и отчитането им. Дейност 5. Дейности по информация и публичност Провеждане на две пресконференции: начална за представяне на проекта, и финална – за отчитане на резултатите пред общността и общинските служители. Изработване на брошури с темите на обученията. Изработка на банер, който ще бъде поставян при провеждане на обученията и пресконференциите за популяризиране на проекта. Изработка на семинарни папки, които ще се използват за поставяне на материали от обучението, при провеждане на пресконференциите. На участниците в обученията ще се раздават блок-листи за писане с логото на програмата и химикали. Флаш памети с брандирани логата на програмата за записване на учебните материали в електронен вид. Дейност 3. Обучения в Института по публична администрация 3.1 Наставничество за стажанти в администрацията /сигнатура по Каталога за 2014 УА – 5 /. В обучението ще се включат 7 общински служители, ангажирани с наставничество и провеждането на стажове в администрацията. Обучението е 1 ден, 8 часа.
3.2 Прилагане на Закона за достъп до обществена информация /сигнатура по Каталога за 2014 ОПА- 5 /. В обучението ще се включат 75 служители от община Луковит, с цел запознаване със Закона за достъп до обществена администрация, права и задължения на гражаданите и служителите съгласно този закон. Обучението е 1.5 дни, 12 часа.
3.3 Електронни таблици с MS Excel (базов) курс /сигнатура по Каталога за 2014 ИТО- 2. В обучението ще се включат 4 общински служители, които се налага да ползват електронни таблици в ежедневната си работа. Обучението е 3 дни, 18 часа.
3.4 Електронни таблици с MS Excel (надграждащ) курс /сигнатура по Каталога за 2014 ИТО- 3. В обучението ще се включат същите 4 общински служители, които използват електронни таблици в ежедневната си работа, с цел усъвършнестване на уменията при боравене с Excel. Обучението е 4 дни, 24 часа.
На участниците в обучението са предвидени командировъчни според Наредбата за командировките в страната.
Служителите ще ползват транспорт, организиран от общината, с оглед формиране на групи по график от ИПА, както и осигуряване на нормалния ритъм на работа в адимнистрацията въпреки отсъствието на служители.
Транспортните разходи и разходите за нощувки са предвидени в бюджета на проекта съгласно Заповед № на Кмета на общината за прилагане на Наредбата за командировките в страната.
Всички служители успешно преминали курса на обучение ще получат сертификати за участие.
Дейност 2. Избор на изпълнители на проектните дейности В рамките на тази дейност ще бъдат подготвени тръжните досиета за избор на изпълнители на проектните дейности и ще бъдат проведени съответните процедури за възлагане на изпълнението им на външни изпълнители. Цялата документация ще бъде изготвена в съответствие с изискванията на Закона за обществените поръчки (ЗОП). Предвижда се дейността да бъда осъществена в следната последователност:
• Подготовка на тръжните досиета от експерт „Тръжни процедури” – Документацията ще бъда в пълно съответствие със изискванията на ЗОП, параметрите на настоящото проектно предложение и изискванията на възложителя.
• Съгласуване и одобрение на тръжната документация от Управляващият орган на ОПАК – Тази процедура ще бъде осъществена в отговор на изискванията на Наредбата за осъществяване на предварителен контрол върху процедури за обществени поръчки, финансирани напълно или частично със средства от европейските фондове, приета с ПМС № 96 от 23.04.2009 г.
• Провеждане на процедурите за възлагане изпълнението на следните проектни дейности на външни изпълнители:
- Процедура 1: Провеждане на специализирани обучения на служителите на администрацията в Община Луковит.
- Процедура 2: Информираност и публичност на проекта
Същинското провеждане на процедурите за избор на изпълнители ще се осъществи от Община Луковит, съгласно изискванията на ЗОП.
|