ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.15-0106-C0001
Номер на проект:
M13-22-107
Наименование:
„ПОВИШАВАНЕ НА КВАЛИФИКАЦИЯТА НА СЛУЖИТЕЛИТЕ ОТ ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ ВИДИН”
Бенефициент:
Община Видин
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
27.06.2014
Начална дата:
01.08.2014
Дата на приключване:
01.08.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северозападен               Видин                    Видин
Описание
Описание на проекта:
Повишаване капацитета на администрацията на Община Видин с цел по- ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията.
Дейности:
Дейност №1 „Управление на проекта. Разработване на тръжна документация и провеждане на процедури за избор на изпълнители по реда на ЗОП“ Управлението на проекта е текуща дейност. Тя се осъществява през целия период на изпълнение. Дейността включва: - сформирането на екип за управление: ръководител, 2-ма координатори и счетоводител; - разработване и прилагане на механизми за комуникация и работа на членовете на екипа; - механизми за осъществяване на текущ мониторинг и оценка на изпълняваните дейности; - подготовката и провеждането на процедури за избор на външен изпълнител/и в рамките на проекта съгласно приложимото законодателство (ЗОП); - отчетността по проекта според изискванията на УО; - доброто финансово управление на проекта и координация на дейностите; - изготвянето и съхранението на архив на проектната документация; - административно-техническото обезпечаване на проектните дейности; - избор на фирма-изпълнител за разработването на тръжни документации за процедури, които ще се проведат по реда на Закона за обществените поръчки (ЗОП) в зависимост от заложеният бюджет по отделни дейности; За нуждите на проектното управление се предвиждат разходи за канцеларски материали и консумативи.
Дейност № 2: „Провеждане на обучения, включени в каталога за обучения на Института по публична администрация (ИПА)„ - 3 типа Община Видин ще подаде заявка по образец в ИПА с приложен опис на заявените обучения и съответния брой участници в тях. В заявката изрично се упоменава, че има групи за обучение с численост над 15 човека, защото в този случай от ИПА се изпращат лектори в общината, като командировъчните на лекторите са за сметка на ИПА, т.е включени са в таксата за обучение. Община Видин разполага със зали, в които могат да се проведат езиковите и компютърни обучения. Обученията са следните: -Курс: «БЪРЗОПИС ПО БДС» ( ЗА-10) - за 16 служителя -Курс: «ОПЕРАТИВНА СЪВМЕСТИМОСТ И СТАНДАРТИ ЗА ОБМЕН НА ДАННИ» (УИС-2) - за 1 служител -Семинар: «СТИЛИСТИКА В НОРМАТИВНИТЕ АКТОВЕ И НАРЕДБИ» (ЗА-3) - за 35 служителя
Дейност №3 „Провеждане на други специализирани обучения“ - 6 типа - Обучение по английски език (ниво А2) - за 34 служителя - Организационно развитие (2 групи по 50 човека, изнесено 3 дни, 2 нощувки) - за 100 служителя - Резултатно-ориентирано управление (1 група, 4 дни, 3 нощувки) - за 30 служителя - Обучение за управление на риска (1 група, 3 дни, 2 нощувки)-за 30 служителя - Поведенчески решения при форсмажорни обстоятелства (1 група, 4 дни, 3 нощувки)-за 50 служителя - Повишаване на личната ефективност и управление на стреса (1 група, 4 дни, 3 нощувки) - за 36 служителя Община Видин ще възложи на външна фирма-изпълнител, провеждане на шестте типа обучения, пет от които са изнесени.
Дейност №4 „Информация и публичност” Мерките за осигуряване на информираност и публичност на изпълнението на проекта ще се реализират през целия период на изпълнение на проекта и включват: - Организиране на пресконференции - 2 бр. за напредъка по проекта (встъпителна и заключителна) - Отпечатване и разпространение на 500 бр. брошури - Изработване на 2 бр. стойки-банер - Публикуване на информация за хода на изпълнение на проекта в официалния сайт на общината. Всички информационни и рекламни материали, изработени и разпространени в рамките на изпълнението на проекта, ще съдържат логото на финансиращата програма и информация за финансовата помощ, предоставена от ОПАК.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Рувекс" АД
"Приватсистем"ООД
44 Паралел ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
199 394 BGN
Общ бюджет:
181 782 BGN
БФП:
181 782 BGN
Общо изплатени средства:
181 782 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
181 782
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
39 879 BGN
2015
141 903 BGN
181 782 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
154 515
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
33 897 BGN
2015
120 618 BGN
154 515 BGN
В т.ч. Национално финансиране
27 267
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
5 982 BGN
2015
21 285 BGN
27 267 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5
(Д) По дейност 1: Приетите от УО отчети за изпълнение дейностите по проекта
Индикатор 6
(Д) По дейност 1: Разработени документации
Индикатор 7
(Д) По дейност 1: Проведени процедури по реда на ЗОП
Индикатор 8
(Д) По дейност 1: Избрани изпълнители и подписани договори
Индикатор 9
(Д) По дейност 2: Проведени обучения от Каталога на ИПА
Индикатор 10
(Д) По дейност 2: Обучени служители от община Видин
Индикатор 11
(Д) По дейност 3: Проведено чуждоезиково обучение
Индикатор 12
(Д) По дейност 3: Проведени изнесени специализирани обучения извън Каталога на ИПА
Индикатор 13
(Д) По дейност 3: Обучени служители от община Видин
Индикатор 14
(Д) По дейност 4: Проведени пресконференции
Индикатор 15
(Д) По дейност 4: Разработени и брошури
Индикатор 16
(Д) По дейност 4: Изработени стойки-банер
Индикатор 17
(Д) По дейност 4: Изготвени и разпространени прессъобщения
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз