ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Изпълнители/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.15-0022-C0001
Номер на проект:
M13-22-23
Наименование:
Повишаване на административния капацитет на служителите в Община Павел Баня
Бенефициент:
Община Павел Баня
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
27.06.2014
Начална дата:
01.08.2014
Дата на приключване:
01.08.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Югоизточен               Стара Загора                    Павел баня
Описание
Описание на проекта:
По- ефективно и висококочествено предоставяне на услуги от служителите на община Павел Баня.
Дейности:
Д1 Организация и управление на проекта Дейността включва сформирането на екип, отговарящ за управлението на проекта. Екипа ще се състои от ръководител и счетоводител. Те ще бъдат запознати с целите на проекта. Ще бъдат организирани срещи, които ще очертаят основните насоки и приоритети. Екипът ще бъде отговорен за непрекъснатата координация, мониторинг на проекта, оценка на резултати, вътрешна оценка и контрол. В съответствие с изискванията на програмата ще бъдат проведени тръжни процедури за избор на изпълнители за съответните дейности по проекта. Цялостният процес на провеждане на тръжната процедура ще бъде организиран в съответствие с принципите на безпристрастност, конфиденциалност и прозрачност и в изпълнение на Закона за обществените поръчки.
Д2 Обучения към ИПА Дейността обхваща следните дейности от каталога на ИПА за 2014 г.: Прилагане на комплексно административно обслужване (ПП-3) – 2ма обучени Обучението е с продължителност 24 учебни часа. Обучените ще бъдат запознати задълбочено с концепцията и нормативната уредба за комплексно административно обслужване. Също така ще бъдат засетнати и темите свързани с процесно-ориентираното управление и изпълнение в административното обслужване. Лични умения за ефективно управление (УА-6) - 2ма обучени Обучението е с продължителност 20 учебни часа. Целите на обучението е да се изградят знания и умения за ефективно управление на времето и стреса на работно място, да се усвоят методите на успешна делова комуникация, да се формират умения за интелигентно и емоционално управление на звеното.
Д3 Обучения по ключови компетентности Дейността обхваща следните обучения по ключови компетентности: Презентационни и комуникационни умения - 25 служители от общината на експертни длъжности. Обучението е с продължителност 20 учебни часа, като то е подходящо за хора, които използват общуването на професионално ниво или искат да подобрят комуникационните си умения. То включва ролеви игри, насочени към освобождаването на стреса при презентиране и показващи силата и потенциала на презентиращия. Също така включват практически занимания по групи, които целят подобряване на комуникационните умения. Обучението ще бъде изнесено извън територията на Община Павел баня. Управление на промяната, времето и стреса - 25 служители на ръководни длъжности. Обучението е с продължителност 20 учебни часа. На него се придобиват умения за ефективно приоритизиране, учат се стратегии за планиране на времето и се разискват различните убеждения, които ни пречат да управляваме времето си ефективно. Разглеждат се казуси, свързани със справянето при промяна и стрес. Обучението ще се проведе извън Павел баня. Етични норми и правила за поведение на служителите - 30 служители на ръководни длъжности. Обучението е с продължителност 18 учебни часа. Обучението е концентрирано върху административната етика, която е специфичен вид професионална етика и е отражение и обобщение на моралните цели и ценности в дейността на служителите в публичната администрация. Обучението ще бъде с продължителност два дни и ще бъде проведено извън община Павел баня.
Д4 Дейности за информация и публичност Тази дейност включва: Провеждане на една пресконференция(заключителна). На нея ще бъдат съобщени резултатите от различните дейности и ще бъде коментирано дали те отговарят на очакванията. Ще бъдат поканени медии, които да отразят събитието като с това да достигне до възможно най-много хора. 2 публикации в медиите: журналистически материали и статии в електронни издания. 1 информационен банер за популяризиране на проекта Рекламни материали: 100бр. брошури 40бр. бележника 40бр. химикалки 40бр. чаши с лого 40бр. флаш памет
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
ЕТ "Ивита- Илия Илиев"
ДЗЗД "АБОЛЕОН-АЛФА"
Резиденция Тера
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
64 629 BGN
Общ бюджет:
59 264 BGN
БФП:
59 264 BGN
Общо изплатени средства:
59 264 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
59 264
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
12 925 BGN
2015
46 339 BGN
59 264 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
50 374
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
10 986 BGN
2015
39 388 BGN
50 374 BGN
В т.ч. Национално финансиране
8 890
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
1 939 BGN
2015
6 951 BGN
8 890 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5
(Д) По дейност 1: Проведени месечни срещи на екипа
Индикатор 6
(Д) По дейност 1: Изготвени и предадени мин. 3 бр. месечни доклади до УО на ОПАК
Индикатор 7
(Д) По дейност 1: Проведена процедура за избор на изпълнител за реализиране на обучения
Индикатор 8
(Д) По дейност 2: Брой проведени обучения
Индикатор 9
(Д) По дейност 2: Брой обучени служители
Индикатор 10
(Д) По дейност 2: Получени сертификати
Индикатор 11
(Д) По дейност 3: Брой проведени обучения
Индикатор 12
(Д) По дейност 3: Брой обучени служители
Индикатор 13
(Д) По дейност 3: Получени сертификати
Индикатор 14
(Д) По дейност 4: Проведена пресконференция
Индикатор 15
(Д) По дейност 4: Публикации в пресата
Индикатор 16
(Д) По дейност 4: Рекламни банери
Индикатор 17
(Д) По дейност 4: Рекламни брошури
Индикатор 18
(Д) По дейност 4: Рекламни бележници, химикалки, чаши
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз