Дейности:
|
1 . Организация и управление на проекта Изпълнението на дейността ще се извършва от Екип за управление на проекта на община Смядово, в чийто състав са включени ръководител на проекта, координатор и счетоводител. В рамките на дейността ще бъдат подготвени и проведени процедурите по избор на изпълнители по ЗОП. Дейността се изразява в навременно подаване на заявки за обученията, уведомяване, координиране и организиране на служителите на общината за предвидените обучения, контрол, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта, публикуване на материали по проекта на Интернет страницата на общината, комуникация с Управляващия орган на ОПАК, изготвяне на документация по проекта, вкл. междинни и финален технически доклади, финансово управление на проекта, вкл. авансово, междинни и окончателно искане за плащане към УО на ОПАК, разплащане към избраните изпълнители и др. 2. Обучения, проведени в Института по публична администрация 2.1 Наставничество за стажанти в администрацията /сигнатура по Каталога за 2014 - УА–5/. Обучението е с продължителност 1 дни, 8 учебни часа и в него ще се включат 3 общински служители, служители от звената по УЧР и за експерти, които са ангажирани с наставничество в провеждането на стажове в администрацията..
2.2. Прилагане на закона за защита на личните данни /сигнатура по Каталога на ИПА за 2014 ПП-8/. Обучението е с продължителност 1,5 дни, 12 учебни часа и в него ще се включат 5 общински служители, ръководители и служители от администрацията, пряко ангажирани с обработването на лични данни.
2.3 Прилагане на закона за защита на класифицирана информация, /сигнатура по Каталога на ИПА за 2014 ПП-9/. Обучението е с продължителност 1,5 дни, 12 учебни часа и в него ще се включат 5 общински служители, които имат
отговорности по защита на класифицираната информация от нерегламентиран достъп.
2.4 Прилагане на закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси , /сигнатура по Каталога на ИПА за 2014 ОПА-3/. Обучението е с продължителност 1,5 дни, 12 учебни часа и в него ще се включат 5 общински служители, ръководители и експерти,
прилагащи Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси;
2.5 Прилагане на Закона за достъп до обществена информация Каталога на ИПА за 2014 ОПА-5. Обучението е с продължителност 1,5 дни, 12 учебни часа и в него ще се включат 5 общински служители,служители с ръководни и експертни функции в администрацията, които
предоставят или контролират достъпа до обществена информация, осигуряват защитата на информацията и преноса на данни в администрацията.
3. Обучения по ключови компетентности 3.1 Развитие на умения за лична ефективност
В обучението ще бъдат включени 40 служители. То е с продължителност 3 дни, 20 учебни часа и ще се проведе на две групи
3.2 Етика в администрацията, социални отношения, ефективни преговори и справяне с конфликти
В обучението ще се включат 40 служителя. Обучението ще е с продължителност 20 учебни часа, 3 дни. Обучението е предназначено за всички служители в администрацията предвид важността на темата за създаване на добър психо-социален климат, който от своя страна е предпоставка за ефективността на работа.
4. Надграждащо чуждоезиково обучение 4.1 Чуждоезиково обучение по английски език за предоставянето на общински услуги
Обучението е насочено към всички общински експерти предоставящи услуги на гражданите. В обучението ще се акцентира на термините, които се използват при комуникация относно предоставянето на общински услуги. Нивото на обучението ще се равнява на ниво А1 по европейската езикова рамка.
В обучението ще бъдат включени 5 общински служители, 100 учебни часа, два или три пъти седмично.
4.2 Чуждоезиково обучение по английски език за ефективна комуникации в мултикултурна среда.
Обучението е насочено към служителите на ръководни позиции, експертите работещи в областта на международното сътрудничество. Обучението е надграждащо и в него ще бъдат включени служители притежаващи ниво А1.
В обучението ще бъдат включени 5 общински служители, 100 учебни часа, два или три пъти седмично.
5. Дейности за информация и публичност Провеждане на една пресконференции: начална за представяне пред обществеността, служителите от администрацията на целите, дейностите и очакваните резултати от проекта, както и с темите на обучението. Изработване на информационни листи с информация за проекта, темите на обученията. Информационните листи ще бъдат насочени към общинските служители с цел информиране за предстоящите обученията и начина за включване в тях, те ще се разпространяват и на началната пресконференция. На сайта на общината в рубриката проекти ще бъде публикувана информация за проекта. Изработка на банер- ще бъде поставен при провеждане на обученията и пресконференциите за популяризиране на проекта и приноса на европейските структурни фондове. Изработка на семинарни папки /с името на проекта, задължителните реквизити за публичност/, които ще се използват за поставяне на материали за обученията и пресконференциите. Изработка на химикали с логото на програмата ще бъдат разпространявани на пресконференциите и обученията. Форми на заявления за обучение на общинските служители. Блок листи за писане с логото на програмата ще се предоставят на участниците в обученията и участниците в пресконференциите. Флаш памети, брандирани с логото на програмата, съдържащи материали от обучението.
|