Дейности:
|
1. Управление на проекта Пряко отговорен за изпълнението на дейностите за управление на проекта е екипът за управление на проекта на община Белица, състоящ се от ръководител, координатор и счетоводител. Дейността се състои в:
- навременна подготовка изпълнението на всички дейности,
- вътрешен мониторинг и отчетност
- организиране на публична покана за избор на изпълнители по проекта, координиране и организиране на оценката на избор на изпълнител, сключване на договори
- комуникация с Управляващия орган на ОПАК, уведомяване, контрол и текущо отчитане
- координиране и организиране на служителите на общината за предвидените дейности, изготвяне на документация по проекта, вкл. междинни, годишен и финален доклади
- финансово управление на проекта, вкл. авансово, междинни и окончателно искане за плащане към УО на ОПАК, разплащане към избраните изпълнители и др.
- изготвяне на информационно съдържание на материалите за публичност и публикации на Интернет страницата на общината
2. Провеждане на обучения по каталог на ИПА за 2014 г. В рамките на тази дейност ще бъдат проведени обучения на служители на общинска администрация Белица за подобряване на техните професионални умения с цел постигане на по-високо качество на обслужването на гражданите и бизнеса. Поради спецификата на обученията, която зависи от функциите на съответните служители, са предвидени три обучения, които ще бъдат проведени от Института за публична администрация. Обученията ще бъдат проведени след подаване на съответните заявки към ИПА в зависимост от графика на института.
Предвижат се следните обучения:
• „Прилагане на комплексно административно обслужване“ (ПП–3) от каталог 2014 г. на ИПА за 12 служители
• „Доброто управление – отворена и прозрачна администрация“ (ОПА-1) от каталог 2014 г. на ИПА за 8 служители
• „Инициативи за развитие на културни дейности на общината и тяхното финансиране“ (ДУО-8) от каталог 2014 г. на ИПА – семинар за 2 служители
3. Провеждане на специализирани обучения В рамките на тази дейност ще се проведат следните обучения:
1. „Прилагане на наредба за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация“ – електронен интерактивен курс - за 20 служители
2. „Компютърно дигитален Машинопис“ – смесено (присъствено/онлайн) обучение за 20 служители
3. „Умения за работа в екип“ – изнесено тридневно обучение за 20 служители
4. „Инструменти и техники за стимулиране на идеи и креативност и Техники за взимане на решения“ - изнесено тридневно обучение за 20 служители
5. „Разрешаване на проблеми“ изнесено тридневно обучение за 20 служители
6. „Обучение за работа с хора в неравностойно положение и малцинствени групи“ - изнесено тридневно обучение за 20 служители
Всички обучения ще се организират и проведат от избрания след провеждане на приложимата по ЗОП процедура (в рамките на Дейност 1) изпълнител. Ръководителят на проекта ще съгласува изработения от изпълнителя график за провеждане на обученията и ще сформира групите за обученията по теми.
След приключване на обученията всички обучаеми ще получат сертификат по образец на обучаващата организация – 120 бр. сертификати.
4. Дейности за информация и публичност Съгласно изискванията на приложимите актове, дейностите по информация и публичност следва да осигурят информиране на широката общественост за финансовото подпомагане и резултатите от реализирането на проекта. При изпълнение на дейността стриктно ще бъдат спазвани изискванията на Приложение 13 „Задължение на бенефициентите за осигуряване на информация и публичност” към Насоките за кандидатстване.
Предвидените дейности, които съответстват напълно като обем и разпределение на основните дейности на проекта, са, както следва:
1. 2 (две) пресконференции за оповестяване началото на проекта и обобщаване на резултатите от неговото изпълнение.
2. 60 (шестдесет) броя USB флашки с информационни маериали за проекта ще бъдат раздадени на участниците в пресконференциите и представители на медиите.
3. 2 (две) публикации в медии. Първата публикация ще информира за целите на проекта и източниците на финансиране. Втората ще представи резултатите от реализирането на проекта.
4. Предвидено е изработването на 3 банера, които ще бъдат използвани както в сградата на общината, така и по време на обученията.
5. Информационни брошури за изпълнението на проекта ще бъдат отпечатани и разпространени сред посетителите на общината
6. Временна информационна табела ще бъде поставена на видно място в сградата на общината, с наименованието на проекта, програмата и източниците на финансиране.
Информация за проекта ще бъде публикувана текущо на интернет страницата на общината като същата може да бъде изпращана и до местни/регионални медии. Като минимум ще бъдат публикувани 4 новини за изпълнението на проекта.
|