Дейности:
|
Дейност 1: Управление на проекта. За доброто управление на проекта при неговото стартиране ще бъде проведена среща за сформиране на екипа за управление на проекта. Включва среща на всички членове на екипа, разглеждане на детайлите по проекта и неговото изпълнение, цели и очаквани резултати, дефиниране на отговорностите и задълженията на всеки от екипа, определяне на график за срещи и отчети по време на изпълнение на проекта, както и детайлно запознаване с методите на оценка и анализ на прогреса на проекта и начините за предотвратяване и разрешаване на проблеми свързани с неговото реализиране.
Екипът на проекта ще се състои от следните експерти:
Ръководител на проекта :
• Провежда срещи на екипа по проекта;
• Ръководи цялостната реализация на проекта;
• Взема оперативни и стратегически решения;
• Отговаря за постигане на целите на проекта;
• Отговаря за действията на екипа и координира дейностите през всички етапи на изпълнение на проекта;
• Отговаря за успешно приключване и отчитане на проекта;
• Създава благоприятна организация за реализиране на проекта;
• Подписва договори и издава заповеди, свързани с проекта;
• Отговаря за изготвяне на процедури и вътрешни правила за работа по проекта и изпълнението на дейностите и въвеждането на система за управление, мониторинг и контрол на дейностите по проекта;
• Наблюдава подготовката и контролира изпълнението на дейностите, както и обратна връзка и информация;
• Отговаря за правилното разходване на финансовите средства;
• Контролира спазването на сроковете и изпълнението на работния план на проекта;
• Контролира връзките с изпълнителите по време на изпълнение на проекта;
• Контролира изготвянето и представянето на детайлните доклади за напредъка по проекта и всички останали доклади и отчети, предвидени в договора по проекта в съответствие с приетите индикатори;
• Поддържа връзките с обществеността и отговаря за публичността и връзките с обществеността.
• Осъществява баланс между целите и нуждите на проектното предложение с потребностите на целевата група;
• Определя степента на достигане на резултатите.
Счетоводител:
• Извършва анализ на финансовото състояние на проекта във всеки един момент;
• Документира, записва и отчита всички разходи и финансови документи;
• Изготвя отчети за направените разходи;
• Извършва контрол над разходваните финансови средства;
• Оценява финансовата рентабилност на дейностите и проекта като цяло;
• Докладва за възникнали проблеми на ръководителя на проекта;
• Следи за банковите трансфери;
• Поддържа връзка с банката, НОИ, НАП и други институции по въпроси от тяхната компетенция;
• Отговаря за банкови и кешови разплащания на изпълнителите, изплащане на заплатите на експертите и служителите по проекта;
• Подпомага работата на външните одитори при съответните проверки.
Дейност 2: Обучения на общински служители в ИПА, по теми, включени в каталога за обучения на ИПА. Тази дейност предвижда 4 общински служители да преминат обучение в ИПА по теми, включени каталога на ИПА, както следва:
-2 бр. служители по „Прилагане на АПК (за неюристи)“ (ПП-6.2);
-2 бр. служители по „Административно регулиране и подобряване на бизнес-средата“ (ПП-5)
Дейност 3: Обучение на общински служители за работа със специфични групи граждани, в т.ч. малограмотни и неграмотни и такива, които не притежават правни познания. Тази дейност предвижда обучение на 36 общински служители за работа със специфични групи граждани, в т.ч. малограмотни и неграмотни и такива, които не притежават правни познания, от избран изпълнител, краткосрочно, при пълно откъсване от работата. Предвижда се обучението да е тридневен кратък курс по одобрен от общината учебен план. След успешното завършване обучаваните получават сертификат. Дейност 4: Обучение на общински служители по английски език. Тази дейност предвижда обучение на 10 общински служители от Общинска администрация Опан по английски език – лексика и функционална граматика за нива А1 и А2 по Общата европейската езикова рамка. Продължителност на обучението за едно ниво - 60 учебни часа по 45 минути. Форма на обучението – дневна; техника за провеждане на обучението - пълно откъсване от работата; продължителност на обучението – 60 учебни часа по 45 мин. След всяко ниво се полага писмен тест. При неговото успешно преминаване се издава сертификат и служителите се включват в следващото ниво. Дейност 5: Дейности за информация и публичност Съгласно Регламент на Съвета (ЕО) № 1083/2006 и Регламент на ЕК № 1828/2006, в рамките на тази дейност ще бъдат предприети действия за информация и публичност. Община Опан ще предостави информация и ще осигури публичност на изпълнявания проект и неговото финансиране, чрез използване на подходящи комуникационни средства описани по-долу:
- Ще бъдат изработени и разпространени информационни и рекламни материали, в т.ч.:
1 брой флаш банер
500 броя рекламни флаери
300 броя рекламни химикалки
250 броя рекламни нотпад
100 броя рекламни тефтери
Ще бъдат изготвени 3 броя публикации в Интернет сайта на общината - относно стартирането, напредъка и приключването на проекта и неговото финансиране.
|