Дейности:
|
Дейност 1. Организация и управление на проекта В рамките на дейността ще бъде сформиран екип от трима членове – ръководител, счетоводител и координатор. Екипът ще подготви план за действие и ще разпише конкретните ангажименти на всеки член. На всяка среща ще се отчита напредъка по изпълнение на проекта, евентуални пропуски и начини за преодоляването им. Дейност 2. Обучения, проведени в Института по публична администрация 2.1 Счетоводно приключване на бюджетна година сигнатура по Каталога за 2014 - ЕБ–7 Обучението е с продължителност 1,5 дни, 12 часа. В обучението ще се включат 3 служители от финансово-счетоводните отдели на общината.
2.2. Прилагане на закона за защита на личните данни /сигнатура по Каталога на ИПА за 2014 ПП-8/. Обучението е с продължителност 1,5 дни, 12 учебни часа и в него ще се включат 5 общински служители,ръководители и служители от администрацията, пряко ангажирани с обработването на лични данни
2.3 Методи за определяне размера на местните такси, /сигнатура по Каталога на ИПА за 2014 ДУО-5/. Обучението е с продължителност 1,5 дни, 12 учебни часа и в него ще се включат 3 общински служители, които имат
отговорности по администриране на местните данъци и такси.
2.4 Прилагане на закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси , /сигнатура по Каталога на ИПА за 2014 ОПА-3/. Обучението е с продължителност 1,5 дни, 12 учебни часа и в него ще се включат 5 общински служители, ръководители и експерти,
прилагащи Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси;
2.5 Прилагане на Закона за достъп до обществена информация Каталога на ИПА за 2014 ОПА-5. Обучението е с продължителност 1,5 дни, 12 учебни часа и в него ще се включат 5 общински служители, с ръководни и експертни функции в администрацията, които предоставят или контролират достъпа до обществена информация, осигуряват защитата на информацията и преноса на данни в администрацията.
2.6 Надзор за законност върху дейността и актовете на общинска администрация Каталога на ИПА за 2014 ДУО-7. Обучението е с продължителност 2,5 дни, 20 учебни часа и в него ще се включат 5 общински служители, юристи, оказващ контрол върху административните актовете.
Дейност 3. Обучения по ключови компетентности 3.1 Методи за повишаване на личната продуктивност и ефективността на екипите в организацията
Обучението е насочено към всички служители в общината. Продължителността на обучението е 3 дни 20 уч. часа. В обучението ще бъдат включени 35 служителя.
3.2 Повишаване на ефективността на работа, чрез подобряване на екипното взаимодействие и състоянието на комуникация
Обучението е насочено към служители на ръководни и експертни длъжности в общинска администрация, осъществяващи ежедневна вътреструктурна комуникация. Продължителността на обучението е 3 дни 20 уч. часа. В обучението ще бъдат включени 20 служителя.
3.3 Лидерски умения и екипна ефективност. В обучението ще се включат 10 служителя. Обучението ще е с продължителност 20 учебни часа. Обучението е предвидено за всички ръководни длъжности в администрацията, кметовете и кметските наместници по населени места.
Дейност 4. Надграждащо чуждоезиково обучение по английски език В обучението ще бъдат включени 10 служители, които работят в областта на международното сътрудничество и разработването на проекти с европейско финансиране, които имат знания по английски език покриващи ниво А2 по Европейската езикова рамка. Продължителността на обучението е 100 учебни часа. Дейност 5. Информация и публичност Провеждане на една пресконференции: начална за запознаване на обществеността с проекта, общинска администрация с темите на обучението. Изработване на брошури с темите на обученията, предназначени за служители с цел информиране за предстоящите обучения и начините за участие в тях. Изработка на банер - ще бъде поставен при провеждане на обученията и пресконференциите за популяризиране на проекта и приноса на европейските структурни фондове. Изработка на семинарни папки /с името на проекта, задължителните реквизити за публичност/, които ще се използват за поставяне на материали от обучението, при провеждане на пресконференциите. Блок-листи за писане с логото на програмата ще се предоставят на участниците в обученията. Регистрационни форми за формиране на желанията на участниците за включване в съответните обучения. Изработка на химикали с логото на програмата. Флаш-памети с логото на оперативната програма и материали от обучението.
|