ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.15-0077-C0001
Номер на проект:
M13-22-78
Наименование:
Повишаване квалификацията на служителите в общинската администрация чрез обучения
Бенефициент:
Община Лясковец
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
27.06.2014
Начална дата:
24.07.2014
Дата на приключване:
24.07.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северен централен               Велико Търново                    Лясковец
Описание
Описание на проекта:
Повишаване капацитета на общинските служители за ефективно и качествено изпълнение на служебните задължения
Дейности:
Дейност 1. Организация и управление на проекта В рамките на дейността ще бъде сформиран екип от двама членове – ръководител и счетоводител, като всеки от тях ще има конкретни разписани ангажименти. На срещите на екипа ежемесечно ще се отчита напредъка по изпълнение на проекта, ще се обсъждат евентуалните пропуски и възможностите за избягването им.
Дейност 2. Обучения по ключови компетентности 2.1 Развитие на умения за лична ефективност, организиране и планиране на работното време. В обучението ще бъдат включени 40 служители, изпълняващи ръководни, експертни и изпълнителски функции, кметове и кметски наместници. Продължителността на обучението ще е 3 дни, 24 учебни часа. 2.2 Повишаване на мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентификация. В обучението ще се включат 40 служителя. Обучението ще е с продължителност 20 учебни часа, 3 дни. Обучението е предназначено за всички служители в администрацията предвид важността на темата за създаване на добър психо-социален климат, който от своя страна е предпоставка за ефективността на работа. В срока за изпълнение на дейността е включен и периода на възлагането й, подготовка на тръжните процедури и тяхното провеждане.
Дейност 3. Обучения, проведени в Института по публична администрация 3.1 Административно регулиране и подобряване на бизнес средата /сигнатура по Каталога за 2014 - ПП–5/. В обучението ще бъдат включени 2 общински служители. То е с продължителност 2 дни, 16 учебни часа. 3.2 Управление на човешките ресурси /сигнатура по Каталога на ИПА за 2014 УА-3/. В обучението ще бъдат включени 2 общински служители. То е с продължителност 2,5 дни, 20 учебни часа. 3.3 Ефективно управление на Общинската собственост /сигнатура по Каталога на ИПА за 2014 ДУО-2/. В обучението ще бъдат включени 3 общински служители. То е с продължителност 2 дни, 16 учебни часа. Обучението е насочено към общински служители работещи в областта на управление на общинската собственост. За участниците в обучението са предвидени командировъчни съгласно Наредбата за командировките в страната. Успешно преминалите курса на обучение участници ще получат сертификат.
Дейност 4. Надграждащо чуждоезиково обучение по английски език В обучението ще бъдат включени 10 служители, които работят в областта на международното сътрудничество и разработването на проекти с европейско финансиране, които имат знания по английски език покриващи ниво А2 по Европейската езикова рамка. Продължителността на обучението е 100 учебни часа.
Дейност 5. Дейности по информация и публичност Провеждане на една пресконференции: начална за представяне на проекта пред обществеността, общинските служители. Изработване на брошури с темите на обученията. Изработка на банер, който ще бъде поставян при провеждане на обученията и пресконференциите за популяризиране на проекта. Изработка на регистрационни форми за формиране желанията на участниците за включване в обученията. Изработка на семинарни папки, които ще се използват за поставяне на материали от обучението, при провеждане на пресконференциите. На участниците в обученията ще се раздават блок-листи за писане с логото на програмата и химикали. Флаш памети с брандирани логата на програмата за записване на учебните материали в електронен вид.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Д - МЕДИЯ ООД
„Престиж” ООД
"Е-турс" ООД
ДЗЗД Интеграция и развитие
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
85 214 BGN
Общ бюджет:
79 107 BGN
БФП:
79 107 BGN
Общо изплатени средства:
79 107 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
79 107
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
17 043 BGN
2015
62 065 BGN
79 107 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
67 241
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
14 486 BGN
2015
52 755 BGN
67 241 BGN
В т.ч. Национално финансиране
11 866
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
2 556 BGN
2015
9 310 BGN
11 866 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5
(Д) Дейност 1 - Сключени договори с членовете на екипа
Индикатор 6
(Д) Дейност 1 - Проведени работни срещи
Индикатор 7
(Д) Дейност 1 - Изготвени междинни технически доклада
Индикатор 8
(Д) Дейност 2 - Обучени служители
Индикатор 9
(Д) Дейност 2 - Получени сертификати
Индикатор 10
(Д) Дейност 3 - Обучени служители
Индикатор 11
(Д) Дейност 3 - Получени сертификати
Индикатор 12
(Д) Дейност 4 - Обучени служители
Индикатор 13
(Д) Дейност 4 - Получени сертификати
Индикатор 14
(Д) Дейност 5 - Организирани пресконференции
Индикатор 15
(Д) Дейност 5 - Изработени брошури
Индикатор 16
(Д) Дейност 5 - Изработен банер
Индикатор 17
(Д) Дейност 5 - Изработени регистрационни форми
Индикатор 18
(Д) Дейност 5 - Изработени семинарни папки
Индикатор 19
(Д) Дейност 5 - Изработени блок-листи за писане
Индикатор 20
(Д) Дейност 5 - Изработени химикали
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз