ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.15-0072-C0001
Номер на проект:
M13-22-73
Наименование:
Професионална и компетентна общинска администрация в Криводол
Бенефициент:
ОБЩИНА КРИВОДОЛ
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
27.06.2014
Начална дата:
23.07.2014
Дата на приключване:
23.07.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северозападен               Враца                    Криводол
Описание
Описание на проекта:
Подобряване на професионалната компетентност на служителите в администрацията за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията
Дейности:
Дейност 1: „Организация и управление на проекта“ Установяването на ефективна система за координация, вътрешен контрол и мониторинг е ключов фактор за качественото изпълнение на предвидените дейности в рамките на проекта. В тази връзка непосредствено след сключване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, ще бъде мобилизиран Екипът за управление на проекта, ще бъдат планирани детайлно дейностите в тяхната последователност и взаимовръзки, в съответствие с предложения График за изпълнение на проекта. Организацията и управлението на процесите и етапите на изпълнение на проекта ще се наблюдава, контролира и отчита от Екипа за управление на проекта: Ръководител проект; Координатор; Счетоводител.
Дейност 2: „Избор на изпълнители по реда на ЗОП“ Изборът на изпълнители ще бъде извършен в съответствие с правилата на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и Правилника за прилагането му. 2.1 Избор на изпълнител за разработване на тръжна документация по реда на ЗОП; 2.2 Разработване на тръжни документации за избор на изпълнител по реда на ЗОП; 2.3 Провеждане на процедура за избор на изпълнител за провеждане на обучения по реда на ЗОП; 2.4 Сключване на договори с избраните изпълнители.
Дейност 3: „Провеждане на обучения, включени в Каталога на Института по публична администрация (ИПА) за 2014 г., свързани с подобряване на професионалните умения на служителите от общинската администрация в сферите на тяхната компетентност” Поддейност 3.1 Избор на изпълнител Метод на възлагане – директно възлагане. Изпълнител - Института по публична администрация (ИПА). Поддейност 3.2 Провеждане на обученията В рамките на дейността ще бъдат проведени следните обучения, включени в Каталога на ИПА за 2014 г.: „Комуникационни стратегии и изграждане на публичен образ“ (УА-10); „База данни с MS ACCESS“ (ИТО - 4); „Бързопис по БДС“ (ЗА-10). Следващата таблица представя кратка информация за броя участници в обученията и времето необходимо за усвояване на материята № по ред Вид обучение Каталог № Брой участника 1 Комуникационна стратегия и изграждане на публичен образ УА-10 6 2 База данни с MS ACCES ИТО-4 8 3 Бързопис по БДС ЗА-10 7 Общо участници 21
Дейност 4: „Провеждане на обучения от външна обучителна организация, насочени към развитие на личностните компетенции на служителите от общинската администрация” В рамките на дейността ще бъдат проведени следните обучения: „Работа в екип“; „Лидерство и лидерски умения“; „Ръководни умения“. Следващата таблица представя синтезирана информация за темите на обучения, броя участници и времетраенето на всяко мероприятие в дни. № Тема на обучение Дни Общ брой ТЕМА № 1 „РАБОТА В ЕКИП“ 1. Изграждане и развитие на екипи; Принципи на работата в екип; Екипна ефективност; Комуникация в екипа; Дискусии и вземане на решения в екипа; Ефективни срещи на екипа; Конфликти в екипа; Сплотяване на екипа; Учене и творчество в екип; Различия и екипни роли 3 49 ТЕМА № 2 „ЛИДЕРСТВО И ЛИДЕРСКИ УМЕНИЯ“ 2. Понятие за лидерство: същност, видове лидери, лидерски стилове, определяне на собствен лидерски стил; Качества и умения на лидера: личностни качества и професионални умения. Възможности за развитие и самоусъвършенстване; Ръководене на екип – лидерски роли и ситуации; Управление на конфликти; вдъхновение на другите; Креативност 3 49 ТЕМА № 3 „РЪКОВОДНИ УМЕНИЯ“ 3. Умения за поставяне на цели; Умения за планиране; Умения за вземане на високо -ефективни решения; Умения за делегиране и определяне на приоритети; Умения за мотивиране на служителите; Умения за комуникация „лице в лице“; Умения за управления на взаимоотношенията с вътрешните и външните клиенти на общинската администрация; Умения за управление на промените в Общината 3 49 Общ брой участници: 147 (сто четиридесет и седем)
Дейност 5: „Дейности за информация и публичност” Поддейност 5.1 Избор на изпълнител Ще бъде избран изпълнител за публикуване на платени съобщения в медиите, във връзка с информиране на обществеността с целите и постигнатите резултати от проекта. Поддейност 5.2 Изпълнение на дейности за информация и публичност: Провеждане на пресконференции (2 бр.) в гр. Криводол, в сградата на общината. За популяризиране на проекта сред обществеността и всички заинтересовани страни ще бъдат проведени две пресконференции. Първото публично събитие ще бъде организирано непосредствено след сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ между Община Криводол и УО на ОПАК. Заключителната пресконференция ще запознае обществеността с постигнатите резултати от изпълнението на проекта. Публикации в медиите в началото и в края на проекта – 2 бр.; Публикуване на актуална информация във връзка с настоящия проект на интернет страницата на община Криводол; Упоменаване на финансовия принос на ЕСФ чрез Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г. във всички доклади за напредък, както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дейностите по проекта.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Бенч Марк Груп" АД
"Подготовка и управление на програми и проекти" ЕООД
Спот.Комм ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
93 591 BGN
Общ бюджет:
89 250 BGN
БФП:
89 250 BGN
Общо изплатени средства:
89 250 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
89 250
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
18 718 BGN
2015
70 532 BGN
89 250 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
75 862
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
15 911 BGN
2015
59 952 BGN
75 862 BGN
В т.ч. Национално финансиране
13 387
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
2 808 BGN
2015
10 580 BGN
13 387 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5
(Д) Дейност 1 : Брой участници в екип за управление на проекта
Индикатор 6
(Д) Дейност 1 : Брой Окончателен технически доклад
Индикатор 7
(Д) Дейност 2 : разработена тръжна документация
Индикатор 8
(Д) Дейност 2 : Проведени тръжни процедури
Индикатор 9
(Д) Дейност 2 : Сключен договор с изпълнител
Индикатор 10
(Д) Дейност 3 : Проведени обучения
Индикатор 11
(Д) Дейност 3 : Обучени служителя
Индикатор 12
(Д) Дейност 4 : Проведени обучения;
Индикатор 13
(Д) Дейност 4 : Обучени служители;
Индикатор 14
(Д) Дейност 4 : Получени сертификати
Индикатор 15
(Д) Дейност 5 : Проведени пресконференции;
Индикатор 16
(Д) Дейност 5 : Публикувани платени съобщения в медиите;
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз