Дейности:
|
Дейност 1: Организация и управление на проекта 1.1. Сформиране на екип: С оглед навременното стартиране на работата по проекта, към изпълнение на тази дейност ще се пристъпи непосредствено след сключване на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова (БФП) помощ с Управляващия орган на Оперативна програма „Административен капацитет”, като дейностите по управление и контрол на проекта ще бъдат възложени със заповед на кмета на общината.
1.2. Подготовка на тръжна документация за възлагане по реда на ЗОП на дейности по проекта за избор на външни изпълнители, както следва:
1.2.1. За избор на изпълнител за организиране на специализирани обучения
1.2.2. За избор на изпълнител за информация и публичност по проекта
1.3. Провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители на външни услуги.
1.4. Мониторинг и контрол. Това е механизъм за наблюдение и вътрешна оценка на проекта за проследяване на изпълнението, на заложените индикатори, и контрол на реализирането на дейностите по проекта.
Дейност 2: Провеждане на 6 специализирани обучения от каталога на ИПА Обученията от каталога на ИПА са на следните теми:
2.1. Комуникационни стратегии и изграждане на публичен образ
2.2. Административно регулиране и подобряване на бизнес средата
2.3. Прилагане на закона за защита на личните данни
2.4. Прилагане на закона за достъп до обществена информация
2.5. Административни разпоредби в прилагане на семейния кодекс
2.6. Приложни въпроси за интеграцията на етническите групи в Република България
Дейност 3: Провеждане на 4 специализирани обучения извън каталога на ИПА Обученията извън каталога на ИПА са със следните насоки:
3.1. Правен режим на регулиране на информационните технологии/Общ/
3.2. Правен режим на електронното правителство. / Правен режим на електронните административни услуги Общ/
3.3. Управление на промяната, времето и стреса
3.4. Комуникация с потребителите на външни услуги - изграждане на доверие в публичните институции
Дейност 4: Дейности за информация и публичност В съответствие с изискванията за осигуряване на публичност на проекти, финансирани с фондове на ЕС, се предвижда осъществяването на мерки за публичност и информираност за популяризиране на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Административен капацитет” чрез Европейския социален фонд, в съответствие с правилата за комуникация и визуализация, предвидени в чл.8 от Регламент 1828/2006г. на Комисията и Приложение 1 към него, както и с Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност от бенефициентите, утвърдени от Управляващия орган на ОПАК.
За тази цел се планират следните мерки за публичност:
1. Провеждане на 2 пресконференции – в началото и в края на проекта;
2. Публикации в печатни издания - ще бъдат разпространени 2 прессъобщения в местни печатни издания, които ще отразяват работата по проекта;
3. Банер – ще бъде изработен 1 банер, който ще се поставя в залите, където се провеждат пресконференцията и обученията;
Всички печатни материали ще съдържат, където е възможно:
1. Флага на ЕС в съответствие с графичните стандарти, включени и в Анекс 1 към Регламент (ЕО) № 1828/2006 г. на Комисията и думите Европейски съюз
2. Логото и слогана на ОПАК – „ОПАК. Експерти в действие”
3. Логото и слогана на ЕСФ – „Европейски социален фонд. Инвестиции в хората“
4. Името на проекта, който се изпълнява: „Повишаване на квалификацията на служителите в община Кнежа чрез специализирани обучения ”;
5. Името на оперативната програма, изписано изцяло – Оперативна програма “Административен капацитет”;
6. Изречението “Проектът се финансира от Европейския социален фонд и от държавния бюджет на Република България”.
За информацията, разпространявана по електронен път (потребителски интерфейс на информационните системи, презентации, включително използвани в обучението, електронни съобщения и др.) или чрез аудио-визуални материали, описаните принципи ще се прилагат аналогично. За малки рекламни материали е задължително само знамето на ЕС.
|