ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.08-0021-C0001
Номер на проект:
A12-22-11
Наименование:
Компетентна и ефективна администрация на район Банкя на Столична община
Бенефициент:
Столична община - район Банкя
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
01.03.2013
Начална дата:
20.05.2014
Дата на приключване:
20.05.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Подобряване на квалификацията и мотивацията на служителите в администрацията на район Банкя на СО чрез обучения в страната
Дейности:
Дейност 1. Посещение на индивидуални курсове за обучения по теми, избрани от каталога на Института за публична администрация („ИПА”) В рамките на проекта служителите от районната администрация на район Банкя ще посетят следните курсове по теми, избрани от каталога на Института за публична администрация: 1. Курсове MS Excel (ИТО – 8, ИТО - 9, ИТО – 10) – 3 групи х 15 служители; 2. Презентационни умения. MS Power Point – 7 служители; 3. Стратегически мениджмънт в държавната администрация – 2 служители; 4. Административна стилистика – 4 служители; 5. Прилагане на нормативната уредба за планиране на човешките ресурси в държавната администрация – 6 служители; 6. Основни производства по АПК (за неюристи) – 4 служители; 7. Основи на материалното право на ЕС – 4 служители;
Дейност 2. Провеждане на индивидуални специализирани обучения на служители от районната администрация Дейността предвижда провеждане на индивидуални специализирани обучения за придобиване на специфични компетенции по следните теми: 1. Обучения за работа със специализирани софтуерни продукти – ArchiCAD, AutoCAD, Актопис и ГИС – 20 служители; 2. Обучения по ландшафтна архитектура и градинско-парково устройство по следните направления: Паркоустрояване на паркови обекти със специално предназначение, Планиране и устойчиво развитие на ландшафта като среда за отдих и туризъм, Проектиране и изграждане на паркови архитектурни елементи, Графичен и парков дизайн – 6 служители;
Дейност 3. Реализиране на групови обучения за служителите от районната администрация Обученията по Дейност 3 ще обхванат всички служители на администрацията на района. Те са насочени към преодоляване на проблеми, свързани с координацията между отделните звена и уменията им да работят заедно и в екип. В тази връзка тези мероприятия ще бъдат фасилитирани от професионален екип от експерти, които ще включат в обученията следните теми: - Работа в екип на районната администрация - Мотивация и лидерство - Предотвратяване и решаване на конфликти в екипа - Ефективно вземане на решения в екипа - Комуникация между ръководството и служители в администрацията - Синхронизация между екипите в администрацията За да бъдат по-ефективни и за да не се нарушава работния процес, обученията ще бъдат обособени на 3 групи от служители. Мероприятия ще бъдат тридневни, като една група ще се състои от 15/16 служители. Обученията ще имат теоритически и практически аспекти. За участниците ще бъдат изработени работни материали, съобразени с принципите на неформалното учене и интерактивния характер на мероприятията. Дейността ще споделя добри практики. Това ще намери израз във взаимстването и реализацията на конкретни добри практики, вече приложени и успешно работещи в други общини в България. За да бъдат ефективни обученията, те ще включват и фаза на оценка и самооценка.
Дейност 4. Дейности за информация и публичност Тази дейност ще се провежда с цел популяризиране и представяне на целите и дейностите по проекта сред широк кръг лица и медии. Тази цел ще бъде осъществена посредством: - Откриваща пресконференция за запознаване на всички заинтересовани страни с целите и планираните дейности по проекта - Рекламни брошури - Закриваща пресконференция за запознаване на всички заинтересовани страни с резултатите и ефекта по проекта През цялото време на проекта ще има своевременна информация за хода на проекта, достъпна на интернат страницата на общината - http://www.bankya.bg/. При провеждането на дейностите за информация и публичност ще бъдат спазени всички изисквания на Приложение 13 „Технически характеристики на мерките за информация и публичност” от Насоките за кандидатстване.
Дейност 5. Дейности по организация и управление на проекта С цел доброто изпълнение на проекта ще се сформира екип за управление, който ще се състои от следните позиции: ръководител и счетоводител. Екипът ще следи за правилното провеждане на всички проектни дейности като следи работата на външните изпълнители като дава насоки и препоръки с оглед правилно протичане на проекта. Ще бъдат планирани предстоящи срещи на екипа, на които ще се обсъдят бъдещи дейности по реализацията на проекта и ще се разпределят отговорностите и задачите на членовете на екипа за управление. Ще бъде изготвен подробен график за изпълнение на дейностите с цел оптималното постигане на заложените цели и резултати, изготвяне на отчети от провеждането на срещите на екипа за управление. Конкретните функции на членовете на екипа ще бъдат разпредени и ще се следи за тяхното спазване чрез вътрешен и външен контрол.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Ди Ем Ай Дивелопмънт" ЕООД
ЕЙТ Корпорейт
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
73 507 BGN
Общ бюджет:
61 800 BGN
БФП:
61 800 BGN
Общо изплатени средства:
61 800 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
61 800
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
14 701 BGN
2015
47 098 BGN
61 800 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
52 530
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
12 496 BGN
2015
40 034 BGN
52 530 BGN
В т.ч. Национално финансиране
9 270
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
2 205 BGN
2015
7 065 BGN
9 270 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5
(Д) По дейност 1 - Бр. Обучени служители
Индикатор 6
(Д) По Дейност 1 - Бр. Теми на обучения
Индикатор 7
(Д) По Дейност 1 - Бр. Получени сертификата
Индикатор 8
(Д) По Дейност 2 - Бр. Обучени служители
Индикатор 9
(Д) По Дейност 2 - Бр. Теми на обучения
Индикатор 10
(Д) По Дейност 3 - Бр. Проведени групови обучения
Индикатор 11
(Д) По Дейност 3 - Бр. Обучени служители
Индикатор 12
(Д) По Дейност 3 - Обучени жени от общия брой обучени служители
Индикатор 13
(Д) По Дейност 4 - Бр. Проведени пресконференции
Индикатор 14
(Д) По Дейност 4 - Бр. Разработени и разпространени брошури
Индикатор 15
(Д) По Дейност 4 - Бр. Публикации на сайта
Индикатор 16
(Д) По Дейност 5 - Съставени и подписани договора с членовете на екипа
Индикатор 17
(Д) По Дейност 5 - Изготвен протокол от началната среща
Индикатор 18
(Д) По Дейност 5 - Изготвени и проведени процедури за избор на външен изпълнител
Индикатор 19
(Д) По дейност 5 - Изготвени междинни и окончателен технически доклади
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз