ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.14-0007-C0001
Номер на проект:
A13-22-7
Наименование:
„Повишаване компетентността и оперативната съвместимост на администрацията в РИО - София-град“
Бенефициент:
Регионален инспекторат по образованието - София град
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
14.03.2014
Начална дата:
19.05.2014
Дата на приключване:
19.02.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Подобряване на професионалната компетентност на служителите в РИО – София-град, за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията.
Дейности:
Дейност 1 Организация и реализация на ефективно обучение и сертификация по информационни технологии (ИКТ) Дейността е фокусирана върху провеждане на обучение за служителите от централна администрация РИО – София-град по ИКТ умения, придобиване на европейски и световен компютърен, независим откъм производител на софтуер и приложения сертификат. Обученията ще се реализират на място, в сградата на РИО – София-град
Дейност 2 Организация и реализация на ефективно обучение и сертификация по чуждоезиково обучение (английски език) Дейността е фокусирана върху провеждане на чуждоезиково обучение за служителите от централна администрация РИО – София-град и придобиване на европейски сертификат съгласно Европейска матрица за чуждоезикови нива (CEFR). Обученията ще се реализират на място, в сградата на РИО – София-град
Дейност 3 Организация и реализация на обучение ИПА Емоционална интелигентност в управлението • Управление на времето и стреса • Етичност в комуникациите • Процес на вземане на решения Специализираното обучение ще бъде извършено като се използва материалната база, методологията и регламента на Институт по публична администрация.
Дейност 4 Информация и публичност Дейността по информация и публичност е свързана с популяризирането на целите и резултатите от проекта. Изборът на този вид дейности, от една страна е обоснован от необходимостта за информиране на целевите групи, а от друга чрез средствата за масова информация, да се даде гласност на предвидените дейности и на резултатите от проекта. Заедно с това ще се даде публичност за финансовата помощ осигурена от ЕС. Изпълнението на тази дейност е насочено към максимална прозрачност на дейностите по реализацията на проекта. Това е съобразено изцяло със задълженията на бенефициентите за осигуряване на информация и публичност по ОПАК. Организация и провеждане на две пресконференции. Първата пресконференция ще се обяви официалния старт на проекта, общите и специфични цели, предвидените дейности, аспектите на реализация и очакваните резултати. Основният акцент ще бъде поставен върху факта относно финансовата подкрепа на ОПАК и съфинансирана от ЕС чрез ЕСФ. Втора и заключителна пресконференция - представяне на резултатите от проекта.; Изработване на 2 /два/ подвижни рекламно-информационни елемента (информационни пана). Отпечатване на листовка с резюме на проведените проучвания и установените добри практики в областта на ИКТ и чуждоезиковите обучения – тираж 200 бр.; Отпечатване на листовка с резултатите от реализацията на проекта - тираж - 200 бр.; Изработване на стационарно информационно табло. Информационното табло ще бъдат поставено в административната сграда на РИО – София-град. Публикуване на 1 /една/ платена публикация в регионалната преса, които ще информират обществеността за проекта и постигнатите резултати. Изготвяне на работни материали с логото изискващо се по проекта и логото на РИО – София-град – папки – 100 бр., химикали 100 бр., листове 1000 бр., USB флаш-памет – 50 бр. Публикуване на информация за дейностите и резултатите от проекта на сайта на РИО – София-град
Дейност 5 Управление на проекта Организационно-управленската дейност стартира веднага след сключване на Договора за финансиране на проекта между Договарящия орган и Бенефициента и включва следните поддейности: Сключване на договори с екипа на проекта. Екипът на проекта ще включва следните позиции: ръководител на проекта; координатор от бенефициента; счетоводител; Изготвяне на работен план с подробен график с функциите и отговорностите на екипа. Екипът ще се събира на регулярни работни срещи.. Срещите ще служат за оценка на развитието на проекта и осъществяване на вътрешен мониторинг. Ще се изготвят протоколи за всяка среща.; Членовете на екипа ще изготвят текущата документация – финансова, техническа, доклади от срещи, мониторинг и др.; Провеждане на работни разяснителни срещи с представителите на целевите групи в РИО – София-град
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"ТЕЗА" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
30 663 BGN
Общ бюджет:
17 399 BGN
БФП:
17 399 BGN
Общо изплатени средства:
17 399 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
17 399
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
6 133 BGN
2015
11 266 BGN
17 399 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
14 789
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
5 213 BGN
2015
9 576 BGN
14 789 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 610
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
920 BGN
2015
1 690 BGN
2 610 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
(Д) По дейност 1 - Обучени служители
Индикатор 5
(Д) По Дейност 1 - Сертификати
Индикатор 6
(Д) По Дейност 2 - Обучени служители
Индикатор 7
(Д) По Дейност 2 - Сертификати
Индикатор 8
(Д) По дейност 3 - Обучени служители
Индикатор 9
(Д) По Дейност 4 - платени публикации
Индикатор 10
(Д) По Дейност 4 - листовки за ИКТ и език
Индикатор 11
(Д) По Дейност 4 - листовки с резултата от проекта
Индикатор 12
(Д) По дейност 4 - Инф. Табло
Индикатор 13
(Д) По Дейност 4 - папки
Индикатор 14
(Д) По Дейност 4 - химикалки
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз