Дейности:
|
Дейност 2: Осигуряване на визуализация и публичност по проекта Тази дейност е необходима за осъществяване на едно от основните задължения, заложени в договора за безвъзмездна финансова помощ, а именно публичността и информираността за получените средства и осъществените дейности. В този смисъл, Кандидатът и Партньорът ще направят всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се финансира от Европейския социален фонд. Информация ще бъде представяна на членовете на целевата група по проекта и във всички документи, свързани с изпълнението на проекта. Логото на Европейския съюз и това на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” ще бъде поставено на интернет страницата на кандидата и на плакати поставени на местата, където ще се организират срещите за обмяна на опит/ обучения. Дейността предвижда подготовката на редица информационни материали (публикации за проекта на сайта на кандидата, плакати, които да бъдат разположени на местата, където ще се организират обмена на опит и обученията, 1 навиващ се банер с информация за проекта, а също така и 500 брошури с информация за проекта, които ще бъдат разпространени в региона и чрез мрежите на нашите дистрибутори). Планираме да проведем информационно събитие за информиране на обществеността от община Троян за проекта, както и заключителна пресконференция по проекта. Дейност 8: Разработване и отпечатване на наръчник на служителя на „Борима“ АД Във връзка с разработената и въведена система за развитие и управление на персонал, ще бъде разработен наръчник, съдържащ информация относно тази система, който ще бъде раздаден на служителите. Наръчникът ще е полезен и при постъпването на нови служители за по-лесното им въвеждане в организацията на работодателя. Дейност 3: Разработване и въвеждане на система за управление на персонала Изграждането и внедряването на Система за управление на човешките ресурси ще отговори на необходимостта на „Борима” АД от добре организирана и работеща система за управление на човешките ресурси. Тази дейност ще преминава през следните основни етапи: анализ на административните процеси в „Борима” АД; планиране на човешките ресурси; създаване на документирана Процедура за подбор и назначение, включително създаване на методология за тестване на професионални и личностни качества; планиране и управление на кариерата, включително създаване на процедура за провеждане на вътрешни и външни обучения, разработване на средства за мотивация и др. Дейност 7: Разработване на филм за обучение за новопостъпили служители По тази дейност ще бъде разработен филм за обучение на новопостъпили служители. Филмът ще се състои от 2 части. Първата от тях ще бъде посветена на запознаване с историята и дейността на фирмата, нейната структура, мисия, цели. Втората част на филма ще изпълнява функцията на нагледна инструкция за работа с машините в производството. В тази част ще се описва как се работи с отделните машини и с обработваните материали. Така още от постъпването си на работа новите служители ще придобият представа както за организацията, така и за производството. Дейност 5: Посещение на ръководни кадри на фирмата в Италия за обмен на опит Дейността е необходима, за да могат ръководни служители на целевата група в България да се запознаят на място с прилаганата система за управление на персонала и с последните технологии в сферата на обработката на пластмаси. Дейността предвижда едно 4-дневно посещение на 4-ма ръководни служители на „Борима” АД, а резултатът ще бъде реализираното посещение за обмяна на опит и получената нагледна представа за иновативни техники и добри практики у партньора в Италия. Дейност 6: Провеждане на обучения в България Дейността предвижда организирането на пет 4-дневни посещения на италианци, които да споделят опита си във връзка с основните проблеми на целевата група в България - управлението на човешките ресурсии и въвеждането на иновативни технологии в обработката на пластмаси. В обученията ще бъде включен целият персонал на „Борима” АД. За да се измери ефектът от обученията, методолог от организацията на партньора ще осъществи оценка на служителите преди и след провеждане на обученията. Първото обучение ще се проведе преди стартирането на дейност 3 и дейност 4. По време на него ще се оцени началното ниво на обучаемите. Следващите 3 обучения ще се осъществят успоредно с разработването на системата за управление на персонала (дейност 3) и с проучването на международния опит в сферата на преработката на пластмаси и разработването на технологични стандарти (Дейност 4). Последното обучение ще се проведе след края на дейности 3 и 4 и ще измери съвкупния ефект от обученията и тези дейности върху целевата група. Дейност 4: Проучване на международния опит в сферата на преработката на пластмаси и разработване на технологични стандарти В рамките на тази дейност ще бъде осъществено проучване на международния опит в сферата на преработката на пластмаси – с фокус върху иновативните и екологични технологии на производство и разработване на технологични стандарти. В резултат на проучването ще бъде издаден документ, който фирмата ще използва в дейността си с цел пренасяне на добри международни практики за производството на пластмаси в съответствие с иновативни и екологични технологии. Дейност 1: Организация и управление на проекта Тази дейност ще се реализира през целия период на изпълнение на проекта. В рамките на нея ще бъдат изпълнявани редица поддейности, които ще включват различни процедури по вътрешен контрол и мониторинг, осъществявани от екипа по проекта; организация на дейностите; надеждно и навременно отчитане на направените разходи. В изпълнението на дейността се включва и комуникацията с Договарящия орган, а също и изготвянето на финансовите и техническите доклади, необходими за представяне при искане за плащане. Тук се включват и процедурите за избор на изпълнители, с които ще бъдат реализирани част от дейностите по проекта.
|