Дейности:
|
Дейност 1 : Провеждане на обществени поръчки с цел избор на изпълнител, при спазване на принципите, условията и реда за възлагането им, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки Дейността включва следните поддейности:
Поддейност 1: Подготовка на процедурата за възлагане на обществена поръчка за изпълнението на поддейност 1 от дейност 2 по проекта, чрез изготвяне на пълно описание на предмета на обществената поръчка и документация за участие
Поддейност 2: Организиране и провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка чрез назначаване и работа на комисия за разглеждане и оценяване на подадени оферти в процедурите и издаване на решение за избор на изпълнител
Поддейност 3: Подготовка и сключване на договор за възлагане на обществената поръчка с избрания изпълнител
Дейност 2: Обучения по екипен коучинг и комуникационни стратегии и изграждане на публичен образ Поддейност 1: Провеждане на обучение по екипен коучинг
Три групи по 15 служители на ръководни позиции в НАП
Сесии/обучения за всяка група:
8 екипни сесии по 1 ден;
Съдържание: екипен коучинг, НЛП модели, коучинг за целеполагане, за делегиране, за ефективна комуникация,
за даване на обратна връзка и т.н.
2 екипни сесии с менторство по 3 часа
Принципът на срещите за коучинг с менторство е провеждането на екипен коучинг от участниците, който се изразява в трениране на коучинг уменията им. Примерна среща:
Сесия клиент-коуч между двама от участниците
Обратна връзка и въпроси от останалите участници
Обратна връзка от ментор/коуч, който присъства и наблюдава
Общо за трите групи:
24 екипни сесии по 1 ден; 6 екипни сесии с менторство по 3 часа.
Цели на обучението:
Служители на ръководни позиции в организацията да повишат и придобият нови знания и умения за управление и прилагане на подхода коучинг; Да повишат собствената си ефективност, да изберат модел на поведение и комуникация, да подобрят уменията си за взимане на решения и за избора на възможни варианти за действие.
В рамките на горепосочената поддейност ще се подготвят от избрания изпълнител, план-графици на дейностите по провеждане на обученията свързани с коучинга. Също така изпълнителят следва да разработи и предостави пакети с учебни материали за целите на коучинга.
Обучените служители на ръководни позиции следва да бъдат сертифицирани по екипен коучинг, както и да получат удостоверение за участие в горепосоченото обучение.
Обученията по поддейността следва да бъдат проведени на български език. Материалите за целите на обученията да се предоставят на български език, на хартиен и по 2 бр. на оптичен носител. Разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки), наем на зала за обучението, провеждане на самото обучение и материалите за обучение следва да са за сметка на Изпълнителя.
Поддейност 2: Провеждане на обучение по „Комуникационни стратегии и изграждане на публичен образ“ (УА-8)
Реализирано обучение за 15 служители 2,5 дни – 20 учебни часа.
Цели на обучението: да се усвоят подходи и варианти на решения за изграждане на публичен образ, като елемент на доброто управление. Обучените служители следва да получат удостоверение за участие в горепосоченото обучение.
Дейност 3: Дейности за информация и публичност Планират се следните дейности, свързани с осигуряването на информация и публичност на проекта включващо:
Създаване на специална Категория в Интернет и Интранет страниците на НАП, където да бъде публикувана информация за напредъка по проекта;
Изработване и разпространение на 2 броя прессъобщения;
На всички обучения ще се обяви, че проектът се съфинансира от ЕСФ чрез ОПАК, като използват флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК.
Дейност 4: Организация и управление на проекта Дейността включва:
Организиране на цялостното изпълнение на проекта;
Сформиране на разширен екип и изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на проекта;
Организирането и провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки;
Управление на сключените договори – контрол на изпълнението на дейностите, постигането на резултатите и спазването на сроковете;
Следене на индикаторите за изпълнение на проекта;
Управление на рисковете и разрешаване на възникнали проблеми;
Управление на промените;
Контрол за изпълнението на дейностите за информация и публичност;
Изготвяне на технически доклади и финансови отчети за направените разходи;
Следене за нередности и уведомяване на УО на ОПАК при констатиране.
|