Дейности:
|
Дейност 1: Подготовка за стартиране на проекта Организация на екипа; информиране на целевата група за дейностите, задачите и целите на проекта; закупуване на материали и консумативи; предпечатна подготовка и печат на учебните материали; размножаване и комплектоване на учебните материали; логистична организация. Дейност 2: Провеждане на процедура по избор на изпълнител по ПМС № 55/12.03.2007 за хотелско настаняване на обучаемите За осигуряването на нощувките на представителите от целевата група ще се проведе процедура за избор на изпълнител. Дейност 3: Анализ на нуждите от обучение Провеждане на срещи с представителна извадка от обучаваните по определените теми за ключови компетентности. Обобщение, изготвяне на детайлна програма. Дейност 4: Подготовка на обученията по мениджърски умения Създаване на конкретна методика въз основа на методологията на обучителната организация за всяка една от темите за обучение; окончателно съгласуване на програмата за обучение между ВО и Партньора и участниците; разработване на материали за предварителна подготовка, включително работни листа, тестове и текстов материал за въведение в темата, които да съответстват на опита на участниците в обученията; предоставяне на обучителни материали за предварителна подготовка на обучаваните; планиране на пътуванията и резервациите в хотела; изготвяне и изпращане на писмо за Добре дошли на участниците. Дейност 5: Провеждане на обучения по "мениджърски умения за началници на отдели в централата" Осъществяване на програмата; Гъвкава промяна по време на семинара; Управление на групата и процеса; Наблюдение и самонаблюдение по критерии за изпълнение на треньорите Дейност 6: Провеждане на обучения по "Мениджърски умения за управители на офиси" Осъществяване на програмата; Гъвкава промяна по време на семинара; Управление на групата и процеса; Наблюдение и самонаблюдение по критерии за изпълнение на треньорите Дейност 7: Провеждане на обучения по "Мениджърски умения за управители на офиси". Екипът по проекта заедно с партньора ще подготвят междинните отчети. Дейност 8: Подготовка на обучения за подобряване на обслужването на клиенти. Създаване на конкретна методика въз основа на методологията на обучителната организация; Окончателно съгласуване на програмата за обучение между ВО и Партньора и участниците; Разработване на материали за предварителна подготовка, включително работни листа, тестове и текстов материал за въведение в темата, които да съответстват на опита на участниците в обученията; Предоставяне на обучителните материали за предварителна подготовка на обучаваните; Планиране на пътуванията и резервациите в хотела; Изготвяне и изпращане на писмо за Добре дошли на участниците Дейност 9: Провеждане на обученията на служители от фронт офис и касиери за подобряване на обслужването на клиенти. Осъществяване на програмата; Гъвкава промяна по време на семинара; Управление на групата и процеса; Наблюдение и самонаблюдение по критерии за изпълнение на треньорите Дейност 10: Проверка на придобитите знания и умения В края на обучението, чрез структурирани въпросници за обратна връзка ще се оценяват непосредствените резултати на участниците. Дейност 11: Мониторинг на дейностите по проекта. Всеки представител на екипа подготвя личен отчет за извършените дейности в предварително уточнен и унифициран формат, който се представя на Ръководителя на проекта. Съвместно с Партньора, периодически ще се извършват редовни (планирани) проверки по документацията на проекта, направените разходи и постигнатите резултати. Дейност 12: Подготовка и предаване на междинен отчет. Екипът по проекта заедно с Партньора подготвят междинните отчети. Дейност 13: Подготовка на обученията по презентационни умения. Създаване на конкретна методика въз основа на методологията на обучителната организация; Окончателно съгласуване на програмата за обучение между ВО и Партньора и участниците; Разработване на материали за предварителна подготовка, включително работни листа, тестове и текстов материал за въведение в темата, които да съответстват на опита на участниците в обученията; Предоставяне на обучителните материали за предварителна подготовка на обучаваните; Планиране на пътуванията и резервациите в хотела; Изготвяне и изпращане на писмо за Добре дошли на участниците Дейност 14: Провеждане на обучения по презентационни умения. Осъществяване на програмата; Гъвкава промяна по време на семинара; Управление на групата и процеса; Наблюдение и самонаблюдение по критерии за изпълнение на треньорите Дейност 15. Подготовка на обученията за водене на преговори Създаване на конкретна методика въз основа на методологията на обучителната организация; Окончателно съгласуване на програмата за обучение между ВО и Партньора и участниците; Разработване на материали за предварителна подготовка, включително работни листа, тестове и текстов материал за въведение в темата, които да съответстват на опита на участниците в обученията; Предоставяне на обучителните материали за предварителна подготовка на обучаваните; Планиране на пътуванията и резервациите в хотела; Изготвяне и изпращане на писмо за Добре дошли на участниците Дейност 16. Провеждане на обучения за водене на преговори. Осъществяване на програмата; Гъвкава промяна по време на семинара; Управление на групата и процеса; Наблюдение и самонаблюдение по критерии за изпълнение на треньорите Дейност 17. Подготовка на обученията "Подобряване на взаимодействието в екипа" Създаване на конкретна методика въз основа на методологията на обучителната организация; Окончателно съгласуване на програмата за обучение между ВО и Партньора и участниците; Разработване на материали за предварителна подготовка, включително работни листа, тестове и текстов материал за въведение в темата, които да съответстват на опита на участниците в обученията; Предоставяне на обучителните материали за предварителна подготовка на обучаваните; Планиране на пътуванията и резервациите в хотела; Изготвяне и изпращане на писмо за Добре дошли на участниците Дейност 18. Провеждане на обученията "Подобряване на взаимодействието в екипа" Осъществяване на програмата; Гъвкава промяна по време на семинара; Управление на групата и процеса; Наблюдение и самонаблюдение по критерии за изпълнение на треньорите
Дейност 19. Обобщаване и анализ на резултатите от проекта, предаване на готовите резултати, документация и администриране. Екипът по проекта и Партньора подготвят обобщение и анализ на резултатите от проекта, предават на готовите резултати, документират и администрират. Дейност 20. Печат и разпространение на листовки с целите, дейностите и резултатите от реализацията на проекта, осъществен с финансовата помощ на ЕС. Ще се напечатат и разпространят листовки с описание на целите, дейностите и резултатите от реализацията на проекта, осъществен с финансовата помощ на ЕС. Дейност 21. Провеждане на одит на документацията по проекта. Провеждане на независим одит на документацията на проекта. Дейност 22. Подготовка и предаване на окончателния отчет, разпространение на резултатите от проекта. Ръководителят на проекта заедно с партньора на база на одиторската проверка ще подготвят окончателния технически отчет за реализацията на проекта; за направените разходи и постигнатите резултати.
|