ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.1.02-0167-C0001
Номер на проект:
ESF-2102-18-11001
Наименование:
Равни възможности за професионална квалификация на заетите лица от четири строителни фирми на гр. Самоков
Бенефициент:
"Булрекс 007" ООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
29.12.2008
Начална дата:
21.01.2009
Дата на приключване:
21.01.2010
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София област                    Самоков
Описание
Описание на проекта:
Повишаване на конкурентноспособността, производителността и адаптивността към съвременните пазарни изисквания на човешкия капитал на “Булрекс 007” ООД, „Стройкомерс-2001” ООД, „Никсо Билд” ООД и ЕТ „АЗИМ Александър Върбанов”, чрез обучения и развитие на човешкия капитал. Повишаване квалификацията на работниците и придобиване на ключови компетенции в областите за за управленчески и личностни умения
Дейности:
Дейност 1: Подготовка на проекта Изготвяне и сключване на договори с управленския и административен персонал на проекта. Програмата се съгласува м/у ВО и партньорите, по одобрената от страните методика и в съответствие с нуждите от обучение на целевите групи.
Дейност 2: Организация и провеждане на търг за избор на обучаваща организация. Изборът ще бъде направен при спазване на Закона за обществените поръчки и условията на ПМС 55/12.03.07 за определяне на изпълнител, свързаните нормативни актове, правилата на ЕСФ за възлагане и етичните норми.
Дейност 3: Подготовка и организация на обученията В рамките на тази дейност се сключват договори с преподавателите и се уточнява механизма на отчитане на работата им и заплащане на техните възнаграждения. Изготвя се окончателния списък на целевите групи по видовете обучения. Изготвените подробни учебни програми, съобразени с всички изисквания за придобиване на заявените конкретни знания и умения се предоставят на всеки участник в обучението.
Дейност 4: Провеждане на обучение за придобиване, разширяване на знанията и развитие на ключови компетенции. Обучението е организирано в шест самостоятелни курса, а именно: 1. Инициативност и предприемачество (курс: Управление на стреса и времето) – 60 уч. часа 2. Обществени и граждански компетентности (курс: Управление на конфликти) – 60 уч. часа Обучението е организирано в 2 групи от 27 човека от управленски и административен персонал, обучавани по компетентност „Управление на стреса и времето” и 4 групи от работническия състав, обучавани по компетентност „Управление на конфликта” Общата продължителност на обучението по ключови компетенции е 360 уч. часа (6 групи по 60 уч. часа). Предвижда се обучението да бъде проведено по 4 уч. часа на ден, т.е. 15 дни за всяко отделно обучение.
Дейност 5: Провеждане на обучение за придобиване на знания по Специалност „Индустрия” за административния и управленски състав. Обучението е организирано в един курс, в който курсистите ще усвоят основните теоретични и практически знания в областта на стопанското управление и индустрията. Продължителността на обучението ще бъде 50 дни (300 уч. часа / 6 часа на ден) разположени в шест месеца. В това обучение са включени 20 заети лица от административния и управленски състав.
Дейност 6: Провеждане на обучение за придобиване на знания по Специалност „Текстообработка” Обучението е организирано в един курс, с включени модули за работа със специализирани софтуерни продукти за управление на персонала и организация и управление на складовото стопанство и производствените процеси. Продължителността на обучението ще бъде 40 дни (160 уч. часа / 4 часа на ден) разположени в пет месеца. В това обучение са включени 7 служители на фирмите „Булрекс 007” ООД, „Стройкомерс-2001” ООД, „Никсо Билд” ООД и ЕТ „АЗИМ Александър Върбанов”.
Дейност 7: Провеждане на обучения за придобиване на знания по професията „Строител” Обучението е организирано в пет самостоятелни курса, като продължителността на всеки ще бъде 50 дни (200 уч. часа / 4 часа на ден), разпределени в осем месеца. Обучението е организирано в 5 групи, както следва: 1 група с 15 участника - специалност „Кофражи” 1 група с 14 участника – специалност „Армировка и бетон” 1 група с 15 участника – специалност „Зидария” 1 група с 15 участника – специалност „Външни облицовки и настилки” 1 групи с 14 участника – специалност „Вътрешни облицовки и настилки”
Дейност 8: Проверка на знанията и издаване на документи на успешно завършилите обучението След всеки проведен курс се провежда заключителен изпит от тричленна комисия с представители на ВО и партньорската организация. На успешно издържалите Обучаващата организация издава удостоверение за придобита квалификация по част от професията и сертификат за придобитите знания за обучението по ключови компетенции.
Дейност 9: Отчетност Счетоводителят на проекта води редовна и точна финансово-счетоводна отчетност за изпълнението на дейностите по проекта и размера на изразходваните средства.
Дейност 10: Публичност и визуализация на проекта Популяризирането на ще се осъществи съгласно коригендума на Регламент ЕО № 1828/2006. То ще бъде насочено в три основни направления: Информиране на персонала на дружеството; популяризиране на участието на „Булрекс 007” ООД, „Стройкомерс-2001” ООД, „Никсо Билд” ООД и ЕТ „АЗИМ Александър Върбанов” в схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ от ЕСФ по ОП „РЧР” сред обществеността на региона и другите предприятия от бранша; популяризиране чрез печатни материали, дипляни, листовки, което ще осигури гласност на работата по проекта сред партньорите и потенциалните контрагенти от цял свят.
Дейност 11: Мониторинг и оценка на проекта През целия период на действие на проекта ръководителят ня проекта ще контролира изпълнението на дейностите, ще наблюдава и следи работата на екипа и ефективността от действията на партньора. Самооценяването на проектните дейности ще се осъществи чрез: Дефиниране на критерии (индикатори) за ефективност; въвеждане на система за набиране на обратна информация от целевите групи и потребителите за ефективността и ефикасността от обучението чрез специално разработена анкетна карта. Към оценката на проекта, в края на обученията ще се изготви краен отчет.
Партньори
Партньори:
"Стройкомерс-2001" ООД
ЕТ "АЗИМ Александър Върбанов"
"НИКСО БИЛД" ООД
Изпълнители:
Инфогруп БГ ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
121 831 BGN
Общ бюджет:
105 801 BGN
БФП:
105 801 BGN
Общо изплатени средства:
10 507 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
105 801
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
24 366 BGN
2010
- 13 859 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
10 507 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
89 931
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
20 711 BGN
2010
- 11 781 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
8 931 BGN
В т.ч. Национално финансиране
15 870
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
3 655 BGN
2010
- 2 079 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
1 576 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2
Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 3
Дял на служителите, успешно завършили обучение
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз