Дейности:
|
Дейност 1. Сключване на договор за финансиране, организиране на проекта Организиране на няколко срещи на екипа за управление на проекта. Уточняване на предстоящите дейности и разпределяне на отговорностите. Изготвяне на детайлен план-график за изпълнението на проекта, включващ разписване на задачите към всяка дейност, отговорното лице и крайните срокове. Уточняване на процеса на докладване и отчитане в екипа за управление. Дейност 2. Провеждане тръжни процедури за избор на изпълнители по ПМС №55/12.03.2007 г. или ЗОП и подзаконовите актове Дейност 2 е разделена на две поддейности: подготовка и същинска реализация. Подготовката включва изготвяне на тръжни документации за избор на изпълнител на съответните обучения. Същинската реализация започва от датата на публикуване на поканата за подаване на оферти и включва: назначаване на комисия за оценка на офертите, оценка на офертите, избор на икономически най-изгодно предложение, класиране на кандидатите, сключване на договор за изпълнение с кандидата, класиран на първо място. В резултат на изпълнението на Дейност 2 ще бъдат сключени 3 договора с подизпълнители, по един за всяко от предвидените обучения – обучение по част от професия „Икономист”, специалност „Икономика и Мениджмънт”, обучение за Управление на бизнес процеси и проекти, чрез Система за планиране на ресурсите на предприятието /ERP/ и обучение за придобиване на ключови компетенции за общуване на Английски език Дейност 3. Провеждане на обучение по част от професия „Строителен техник”, Специалност „Водно строителство” 32 заети лица са включени в обучението. Продължителността на обучението е 640 часа. За теоретичната подготовка от гр. Плевен до София пътуват 17 обучаеми. Дейност 4. Провеждане на обучение по част от професия „Строителен техник”, Специалност „Строителство и архитектура”. В обучението са включени 8 заети лица. Продължителността на обучението е 635 учебни часа. За теоретичната подготовка от гр. Плевен до София пътуват 2 обучаеми. Дейност 5. Провеждане на обучение по част от професия „Монтьор на транспортна техника”, Специалност „Пътностроителна техника”. 54 заети лица са включени в обучението. Продължителността на обучението е 432 учебни часа. Обучаемите са разделени на 2 групи за теоретичната подготовка – едната се обучава в гр. София, а другата в гр. Плевен, тъй като половината лица, предвидени за включване в обучението са заети в регионалния офис в гр. Плевен. Дейност 6. Провеждане на обучение по част от професия „Монтьор на транспортна техника”, Специалност „Автотранспортна техника”. 24 заети лица са включени в обучението. Продължителност – 270 учебни часа. За теоретичната подготовка от гр. Плевен до гр. София пътуват 5 обучаеми. Дейност 7. Провеждане на обучение по част от професия „Монтажник на ВиК мрежи”, Специалност „Монтажник външни ВиК мрежи” 81 заети лица са включени в обучението. Продължителност – 392 учебни часа. За теоретичната подготовка от гр. Плевен за София пътуват 31 обучаеми. Дейност 8. Провеждане на обучение по част от професия „Строител”, Специалност „Мазилки и шпакловки”. 4 заети лица са включени в обучението. Продължителност – 438 учебни часа. Дейност 9. Провеждане на обучение по част от професия „Строител”, Специалност „Армировка и бетон”. 29 заети лица са включени в обучението с продължителност 528 учебни часа. За теоретичната подготовка от гр. Плевен до София пътуват 6 обучаеми. Дейност 10. Провеждане на обучение по част от професия „Монтьор на енергийни съоръжения и инсталации”, Специалност „Газова техника”. 16 лица са включени в обучението. Продължителността на обучението е 378 учебни часа. За теоретичната подготовка от гр. Плевен до София пътуват 3 обучаеми. Дейност 11. Провеждане на обучение по част от професия „Икономист”, специалност „Икономика и Мениджмънт”. 37 лица са включени в обучението, разделени на 2 групи. Продължителност – 306 учебни часа за всяка от двете групи. Обучението завършва с финален тест и издаване на удостоверения за професионална квалификация на успешно преминалите. Дейност 12. Провеждане на обучение Управление на бизнес процеси и проекти, чрез Система за планиране на ресурсите на предприятието /ERT/. В обучението са включени 56 лица, разделени на 7 групи. Продължителността на обучението е 100 учебни часа за всяка от седемте групи. Обучението приключва с провеждане на финален тест и издаване на сертификат на успешно преминалите. Дейност 13. Провеждане на обучение за придобиване на ключови компетенции за общуване на Английски език. 19 заети лица са включени в обучението. Разделени са на 4 групи в зависимост от нивото на английски език, което се определя от входящ тест. Продължителността на курса е 130 учебни часа за всяка от четирите групи обучаеми. Курсът завършва с провеждането на финален тест и издаване на сертификат на успешно преминалите. Дейност 14. Информация и публичност. Информация за проекта и източника на финансиране се публикува на интернет страницата и във Фирмения вестник на ВО. След завършване на проекта се предвижда да бъдат издадени 100 бр. информационни брошури за целите на проекта, изпълнението му и достигнатите резултати, както и 1000 екземпляра книги „Годишен отчет на Райкомерс Конструкшън АД”. Дейност 15. Управление, мониторинг и отчетност В дейността са включени служители на ВО, координатор от страна на партньора и външен консултант, който оказва съдействие за спазването на правилата и процедурите при изпълнение на проекта.
|