ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.1.02-0072-C0001
Номер на проект:
ESF-2102-01-07009
Наименование:
КВАЛИФИКАЦИЯ И ПРЕКВАЛИФИКАЦИЯ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ ВЪВ ФИРМА "АЛИАНС ПРИНТ" ЕООД - ГАРАНЦИЯ ЗА УСТОЙЧИВА ЗАЕТОСТ
Бенефициент:
"Алианс Принт" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
29.12.2008
Начална дата:
28.01.2009
Дата на приключване:
31.10.2010
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Да се повиши степента на наличното специализирано познание в областта на полиграфическите услуги, адаптивността и конкурентноспособността на фирма АЛИАНС ПРИНТ ЕООД, посредством обучение на заетите лица в печатницата на фирмата, което ще доведе до подобряване и разширяване на професионалните им компетенции, съобразени с нуждите на фирмата, необходими за бъдещото й развитие в един динамичен сектор.
Дейности:
Дейност 1: „Провеждане на информационна кампания” Провеждане на пресконференция в началото на проекта и информационна кампания, чрез които да се запознае широката общественост с целите, дейностите и задачите по проекта. Предвижда се да бъде проведена и една пресконференция в края на проекта.
Дейност 2: „Установяване на надеждна система за управление” Установяване на надеждна система за управление на всички етапи от проекта.
Дейност 3: „Избор на подизпълнител” Избор на подизпълнител за провеждане на курсовете за професионално обучение.
Дейност 4: „Подготовка и осигуряване на материали” Предвижда се да се изготвят учебни материали, които да бъдат предоставени на обучаемите.
Дейност 5: „Провеждане на професионално обучение по специалност Полиграфия (Техника на печатарското производство)” Ще бъде повишена квалификацията на 16 служители на фирмата – в една група, с продължителност на обучението 180 учебни часа.
Дейност 6: „Провеждане на професионално обучение по специалност Полиграфия (Обща полиграфия)” Ще бъде повишена квалификацията на 25 служители на фирмата – разделени в две групи, с продължителност на обучението 180 учебни часа.
Дейност 7: „Провеждане на професионално обучение по специалност Икономика и мениджмънт” Ще бъде повишена квалификацията на 28 служители на фирмата – разделени в две групи, с продължителност на обучението 190 учебни часа.
Дейност 8: Провеждане на обучение по ключова компетенция „Дигитална компетентност” Ще бъде проведено обучение на 69 служители на фирмата, с продължителност на обучението 40 учебни часа.
Дейност 9: Провеждане на обучение по ключова компетенция „Работа в екип” Ще бъде проведено обучение на 41 служители на фирмата, с продължителност на обучението 16 учебни часа.
Дейност 10: Провеждане на обучение по ключова компетенция „Управление на времето” Ще бъде проведено обучение на 28 служители на фирмата, с продължителност на обучението 8 учебни часа.
Дейност 11: „Издаване на съответните документи /удостоверения и сертификати” Издаване на документи удостоверяващи придобитата квалификация и умения на участниците в обученията по проекта и официалното им връчване на успешно завършилите бенефициенти.
Дейност 12: „Мултиплициране на резултатите от проекта” Ще се популяризират възможностите за повишаване квалификацията на заетите като необходимо условие за успешен бизнес.
Дейност 13: „Приключване и отчитане на проекта” Осигурява се успешно приключване на всички дейности по проекта. Изготвяне на краен технически и финансов отчет.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"СЪКСЕС-04" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
82 450 BGN
Общ бюджет:
92 479 BGN
БФП:
73 983 BGN
Общо изплатени средства:
73 971 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
73 983
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
16 490 BGN
2010
0 BGN
2011
57 481 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
73 971 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
62 886
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
14 016 BGN
2010
0 BGN
2011
48 859 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
62 875 BGN
В т.ч. Национално финансиране
11 097
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
2 474 BGN
2010
0 BGN
2011
8 622 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
11 096 BGN
Финансиране от бенефициента
20 612
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2
Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 3
Дял на служителите, успешно завършили обучение
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз