ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.14-0057-C0001
Номер на проект:
А13-22-57
Наименование:
Повишаване и укрепване на експертния потенциал на служителите на Патентно ведомство на Република България, с цел постигане на по-качествено и ефективно обслужване на гражданите и представителите на бизнеса
Бенефициент:
Патентно ведомство на Република България
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
14.03.2014
Начална дата:
10.05.2014
Дата на приключване:
30.11.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Укрепване и обогатяване на професионалните качества, знания и умения на служителите на Патентно ведомство, като основна предпоставка за предоставянето на качествено и ефективно обслужване на гражданите и бизнеса
Дейности:
Дейност 1. Провеждане на обучения от ИПА 63-ма служители ще преминат обучения по 16 теми в Института по публична администрация от каталога за 2014г., както следва: 1. Курс: Стратегическо управление и разработване на публични политики - УА-1 – 1 служител; 2. Курс: Управление на промяната и организационно развитие - УА-6 – 1 служител; 3. Курс: Емоционална интелигентност в управлението - УА-5 – 7 служители; 4. Курс: Управление на човешките ресурси - УА-3 -2 служители; 5. Курс: Прилагане на АПК (неюристи) - ПП-5-2 -12 служители; 6. Семинар: Стилистика в нормативните актове и Наредби - 3-4 (по заявка) - 1 служител; 7. Прилагане на правото на ЕС (юристи) - EРФ-1-1 – 1 служител; 8. Курс: Проблеми и решения за ефективно прилагане на Закона за обществените поръчки - ЕБ-3 – 2 служители; 9. Семинар: Годишно счетоводно приключване на бюджетната година - ЕБ-7 – 4 служители; 10. Курс: Етика и превенция на корупцията в държавната администрация - ОПЕА-5 – 14 служители; 11. Семинар: Прилагане на закона за конфликт на интереси - ОПЕА-2 – 1 служител; 12. Електронни таблици с MS Excel (базов курс) - ИТО-2 – 2 служители; 13. Презентационни умения MS Power Point (базов курс) - ИТО – 7 – 3 служители; 14. Делови умения - участие в работни срещи, дискусии и посещения (на англ. eзик) - ЧЕО - 2 – 1 - 7 служители; 15. Презентационни умения (на англ. език) - 3-14-4-1 (по заявка) - 4 служители; 16. Курс: Подходи за оценка и превенция на корупционни рискове З-2 – 1 служител;
Дейност 2. Провеждане на обучение „Правна закрила на интелектуалната собственост“ (патентноправна специализация). Организиране и провеждане на обучение „Правна закрила на интелектуалната собственост“ (патентноправна специализация) за 29 служители.
Дейност 5. Организация и управление на проекта Организация и управление на проекта
Дейност 3. Провеждане на чуждоезикови обучения Организиране и провеждане на следните обучения: • 34 служители ще преминат различни нива на обучение по английски език; • 6 служители ще преминат различни нива по обучение на френски език; • 3 служители ще преминат различни нива на обучение по немски език.
Дейност 4. Дейности за информация и публичност Провеждане на встъпителна и заключителна конференция за 15 участника. Изготвяне и разпространение на 4 прессъобщения. Разработване и отпечатване на 100 бр. информационни брошури за целта на проекта. Изготвяне на транспаранти с информация за проекта. Изготвяне и разпространение на предметни рекламни материали, популяризиращи проекта: химикали, папки, блок бележници и USB – по 100 бр.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Технически университет - София
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
80 986 BGN
Общ бюджет:
23 709 BGN
БФП:
23 709 BGN
Общо изплатени средства:
16 190 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
23 709
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
16 190 BGN
2015
0 BGN
16 190 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
20 152
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
13 762 BGN
2015
0 BGN
13 762 BGN
В т.ч. Национално финансиране
3 556
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
2 429 BGN
2015
0 BGN
2 429 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
(Д) По дейност 1: Брой обучени служители
Индикатор 5
(Д) По дейност 1: % обучени жени
Индикатор 6
(Д) По дейност 1: % служители получили сертификат /удостоверение/
Индикатор 7
(Д) По дейност 2: Брой обучени служители
Индикатор 8
(Д) По дейност 2: % обучени жени
Индикатор 9
(Д) По дейност 2: % служители получили сертификат /удостоверение/
Индикатор 10
(Д) По дейност 3: Брой обучени служители
Индикатор 11
(Д) По дейност 3: % обучени жени
Индикатор 12
(Д) По дейност 3: % служители получили сертификат /удостоверение/
Индикатор 13
(Д) По дейност 4: Брой проведени конференции
Индикатор 14
(Д) По дейност 4: Брой разпространени прессъобщения
Индикатор 15
(Д) По дейност 4: Брой отпечатани информационни листовки /брошури/
Индикатор 16
(Д) По дейност 4: Брой осигурени предметни рекламни материали - химикалка, папка и блок-бележник, USB флаш-памет.
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз