ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.14-0033-C0001
Номер на проект:
А13-22-33
Наименование:
Надграждане на компетентността на администрацията и повишаване на квалификацията и професионализма на служителите от Областна администрация Благоевград чрез целенасочени езикови обучения
Бенефициент:
Областна администрация – област Благоевград
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
14.03.2014
Начална дата:
10.05.2014
Дата на приключване:
10.05.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Надграждане на усилията за повишаване на квалификацията и професионализма на служителите от областната администрация в Благоевград чрез целенасочени обучения.
Дейности:
4. Дейности за информация и публичност За изпълнение на мерките за публичност са предвидени: Провеждането на 2 две пресконференции – начална и за отразяване на постигнатите резултати в края на проекта Изработване на три банера Изработване и разпространение на 100 рекламни брошури Изработване на 60 броя USB памет Изработване на 100 броя химикалки Изработване на 100 броя папки
1. Дейности за организация и управление на проекта Управлението и организацията на проекта ще се изпълнява от екип, съставен от трима души – ръководител, координатор/технически сътрудник и счетоводител. С изпълнението на тази дейност ще се осигури успешно изпълнение, добра координация и постоянен мониторинг на дейностите по проекта. Изготвянето на документи за процедурата за избор на изпълнител (и) по ЗОП, ще бъде възложено на външен изпълнител.
3. Специализирани обучения и обучения за развитие на ключови компетентности за служителите от областната администрация 3.1 Обучения по гръцки език - нива А1 и А2, за служители от общата и специализираната дирекция на областната администрация – за 30 души (процедура по ЗОП) – групи от 15 души за всяко ниво. Основната цел на обучението ще бъде развиване на практически умения за общуване на гръцки език. В процеса на обучение ще се развиват основните езикови умения – четене, слушане, писане и говорене. Обученията ще бъдат с хорариум 200 уч.часа за двете нива общо, в т.ч. теория и практикум, и провеждането им няма да се отрази на работния процес в администрацията. Обучаемите ще получат комплект учебни материали – учебник, тетрадка и презентации на електронен носител.
2. Обучения за служителите от областната администрация в Института по публична администрация Обученията са избрани от каталога на Института по публична администрация за 2014 г. и в тях ще се включат служители, които не са участвали до сега в такива обучения. Обученията са на следните теми: Курс: Комуникативни умения на английски език (надграждащ курс) за 10 служители, сигнатура ЧЕО–1Б-2 Курс: Делови умения – участие в работни срещи, дискусии и посещения на английски език –– за 5 служители, сигнатура ЧЕО–2-2 Курс: Английски език за работа с институциите на ЕС – за 5 служители , ЧЕО–3-2 Курс: Английски език за юристи – за 5 служители ЧЕО–4-2
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Емпико" ООД
Езикова школа "Астони" ЕООД
"Мирчев и груп" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
67 114 BGN
Общ бюджет:
64 030 BGN
БФП:
64 030 BGN
Общо изплатени средства:
64 030 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
64 030
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
13 420 BGN
2015
50 610 BGN
64 030 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
54 426
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
11 407 BGN
2015
43 019 BGN
54 426 BGN
В т.ч. Национално финансиране
9 605
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
2 013 BGN
2015
7 592 BGN
9 605 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
(Д) По дейност 1: Съставени междинни и окончателен технически доклади
Индикатор 5
(Д) По дейност 1: Проведена процедура
Индикатор 6
(Д) По дейност 1: Подписани договори
Индикатор 7
(Д) По дейност 2: Бр. Обучени служители
Индикатор 8
(Д) По дейност 2: Бр. Получени сертификати
Индикатор 9
(Д) По дейност 3: Бр. обучени служители по гръцки език и получени сертификати
Индикатор 10
(Д) По дейност 4: Бр. Проведени пресконференции
Индикатор 11
(Д) По дейност 4: Бр. Изработени и разпространени рекламни брошури
Индикатор 12
(Д) По дейност 4: Бр. банери
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз