ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.1.02-0162-C0001
Номер на проект:
ESF-2102-01-01013
Наименование:
"Обучение за постигане на висок стандарт в обслужването на клиентите"
Бенефициент:
МАТРАКС ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
29.12.2008
Начална дата:
27.01.2009
Дата на приключване:
27.07.2010
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
"Да се подобри квалификацията на служителите, във фирмите партньори с цел повишаване на производителността на труда,създаване на условия за устойчива заетост на служителите и подобряване нивото на предоставяните услуги към настоящите и бъдещи клиенти на фирмите. "
Дейности:
Дейност 1: „Сформиране на екип” Тази дейност включва: 1.1. Провеждане на съвещание на проектния екип; 1.2. Подписване на договори с: технически персонал и административен персонал; 1.3. Разпределение задълженията за реализацията на проекта в съответствие с партньорското споразумение и дефиниране процедурите на съвместно вземане на решения и тяхната прозрачност и механизмите на вътрешен контрол и ангажиментите към външния контрол от страна на АЗ.
Дейност 2: „Публична кампания относно изпълнението на проекта и финансовата подкрепа от страна на ЕС” Популяризиране целите и приоритетите на проекта и дейностите, предвидени в него; създаване на условия потенциалните участници в целевата група да получат информация за целите на ОП „РЧР”. Обхваща: интернет страниците; рекламни материали; в рамките на публичните изяви на мениджърския екип в различни електронни или печатни медии ще бъде давана информация за реализацията на проекта; периодична комуникация и отчетност; ще бъдат разлепени информационни листовки.
Дейност 3: „Формиране на групи за обучения и планиране на занятията” Общо 67 лица ще бъдат обучавани по: част от професия „Продавач - консултант”, сп. „Техники за успешни продажби” – с продължителност на курса 60 учебни часа; част от професия „Продавач - консултант”, сп. „Качествено обслужване на клиентите” – с продължителност на курса 60 учебни часа; част от професия „Предприемачество и мениджмънт”, сп. „Мениджмънт умения” – с продължителност на курса 60 учебни часа; Обучение по Английски език с продължителност на курса 98 учебни часа; Компютърно обучение „EXCEL” с продължителност на курса 54 учебни часа; Провеждане на курс по ключови компетенции – „Обучение за въвеждане на единни стандарти на обслужване в цялата страна” – с продължителност на курса 12 учебни часа.
Дейност 4: „Закупуване и организация на материали за провеждането на обученията” Закупени са всички необходими материали за провеждане на обученията.
Дейност 5: „Провеждане на курс професионална квалификация Продавач - консултант, сп. Техники за успешни продажби Групи 1 и 2” Ще бъде проведено обучение по част от професия за 24 лица. Предвидени са изпити по теория и практика. Провеждане на анкета за качеството на обучението след всеки учебен модул.
Дейност 6: „Провеждане на курс професионална квалификация Продавач - консултант, сп. Качествено обслужване на клиентите Групи 1 и 2” Предвидени са изпити по теория и практика. Провеждане на анкета за качеството на обучението след всеки учебен модул.
Дейност 7: „Провеждане на курс Предприемачество и мениджмънт, сп. Мениджмънт умения Група 1 и 2” Предвидени са изпити по теория и практика. Провеждане на анкета за качеството на обучението след всеки учебен модул.
Дейност 8: „Провеждане на курс по ключови компетенции – Английски език” Ще бъде проведено обучение на 26 лица за придобиване на комуникационни умения на чужд език и ще бъде проведен тест-анкета за обективна оценка на придобитите знания и умения.
Дейност 9: „Провеждане на курс по ключови компетенции – Работа с програмен продукт EXCEL” Ще бъде проведено обучение на 26 лица за придобиване на знания и практическото им приложение при ежедневната работа с продукта и ще бъде проведен тест-анкета за обективна оценка на придобитите знания и умения.
Дейност 10: „Провеждане на курс по ключови компетенции – „Обучение за въвеждане на единни стандарти на обслужване в цялата страна” Организиране на смесени екипи (от служители на различни партньори) и провеждане на ролеви игри. Ще бъдат обучени 43 лица.
Дейност 11: „Организация, управление, контрол и отчетност” Извършва се непрекъснат контрол по изпълнение на дейностите. Ще бъдат направени основни заключения и изводи на базата на : 11.1. Анализ на резултатите от анкетните проучвания по време на курсовете за професионално обучение; 11.2. Анализ на резултатите от професионалното обучение за целевите групи; 11.3. Изготвяне на финален финансов и технически отчети.
Партньори
Партньори:
"Сагита Кампъни" АД
"Медикал Експрес" АД
"Норд" ООД
"Итали Експорт" ООД
МИГ - ООД
"Национален образователен център" ООД
Изпълнители:
Алегро 2000
"Имидж ин Травъл" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
69 439 BGN
Общ бюджет:
41 638 BGN
БФП:
41 638 BGN
Общо изплатени средства:
35 198 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
41 638
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
13 887 BGN
2010
34 391 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
- 13 080 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
35 198 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
35 392
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
11 804 BGN
2010
29 232 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
- 11 118 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
29 918 BGN
В т.ч. Национално финансиране
6 246
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
2 083 BGN
2010
5 159 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
- 1 962 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
5 280 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2
Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 3
Дял на служителите, успешно завършили обучение
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз