Дейности:
|
Дейност 4: Специализирано обучение по оценка на ловни трофеи в съответствие със специфичната дейност на служители от РДГ – София, Берковица, Кюстендил, Благоевград За оценката на европейските видове дивеч от експертите на Международния съвет за опазване на дивеча (CIC), са разработени формули, които включват показатели, изразяващи силата и мощта на животните, красотата на трофеите: дължините и дебелините на отделни елементи на трофея, неговото тегло и красота. Според изискванията на CIC, тези размери трябва да се мерят достатъчно точно и в съответствие с изискванията на формулите на СIС, за да бъдат реални оценките и с достатъчна точност да изразяват естетическата и биологическа значимост на трофеите.
Във връзка с гореописаното и с цел надграждане и прецизиране на познанията в съответствие с изискванията на Международния съвет за опазване на дивеча се предвижда провеждане на двудневно обучение за служителите от РДГ – София, Берковица, Кюстендил, Благоевград пряко отговарящи за извършването на този вид административна услуга. Обучението има за цел да запознае служителите с общите правила и принципи при работата по оценка на ловните трофеи, утвърдени и като изисквания на СIС, както и с начините за прецизно измерване и оценка на ловните трофеи. В обучението ще вземе участие и представител на отдел „Лов и опазване на дивеча”, ИАГ. Всеки от участниците ще получи сертификат за преминатото обучение
Дейност 2: Провеждане на обучения по каталога на Института по публична администрация Направеното предварително проучване за потребности от обучение показа, че служителите имат нужда от обучение по следните теми:
„Прилагане на АПК за неюристи” (ПП-5-2) от каталога на Института по публична администрация за общо 40 служители.
„Електронни таблици.MS EXCEL” (ИТО-2) от каталога на Института по публична администрация за общо 40 служители;
„Презентационни умения. MS PОWER POINT” (ИТО–7) – 40 служители;
Част от обученията са насочено към подобряване на уменията на служителите за производство по АПК за неюристи, което ще ги подпомогне да разгледа основните принципи на административния процес, както и някои по-специфични норми на Административнопроцесуалния кодекс.
Другите обучения са предназначени за служители от администрацията, които в своята работа имат необходимост от усъвършенстване на уменията си за работа със специализиран софтуер. Обученията ще се проведат от Института по публична администрация.
Обученията ще обхванат служители от четирите регионални дирекции
Дейност 3: Провеждане на обучения по английски език В рамките на тази дейност ще се проведат четири обучения по английски език на ниво А1, за което ще се подготви специализирана програма. Основната цел на обучението ще бъде развиване на уменията за ефективно общуване на английски език. В процеса на обучение ще се развиват паралелно всички езикови умения – четене, слушане, писане и говорене. Програмата за обучението ще бъде съобразена с ежедневната натовареност на служителите както и с индивидуалните нужди на обучаващите се и знанията и уменията за работно владеене на английски език.
След направено предварително проучване сред служителите на регионалните дирекции по горите общо 40 души имат желание за участие в обучение по А1. Ще се сформират 4 групи по 10 участника. Курсовете ще бъдат интензивни с продължителност 3 месеца, 3 часа седмично.
Благодарение на обученията служителите ще могат да възприемат основната информация под формата на диалози и монолози, и даване на подобаващ отговор. Ще могат да възприемат писмен текст, поднесен под формата на статии, кратки разкази и интервюта.
Дейност 5: Дейности за информация и публичност Настоящата дейност ще включва:
• Организиране и провеждане на две публични събития
• Разработване на информационни материали (папки, химикалки, ноутпад) – 60 бр.
• Информационен банер – 1 бр.
При провеждането на дейностите за информация и публичност ще се спазват всички изисквания на Управляващия орган на ОПАК относно информацията и публичността на материалите и събитията. На информационните материали, които ще бъдат разпространявани при провеждането им, изрично ще бъде оповестено, че проектът се съфинансира от ЕСФ чрез ОПАК, като се използват флагът на ЕС, логото и слоганът на ЕСФ и на ОПАК.
Дейност 1: Организация и управление на проекта С цел доброто изпълнение на проекта ще се сформира оптимален екип за управление - ръководител и счетоводител.
Екипът ще следи за правилното провеждане на всички проектни дейности като ръководи работата на външните изпълнители и дава насоки и препоръки с оглед навременното и пълно изпълнение на проекта.
Мониторингът ще включва текущо и систематично набиране и анализ на информация за изпълнение на дейностите по проекта, която ще се използва за отчитане на заложените индикатори.
Екипът ще координира разработването на документацията за възлагане на обществена поръчка за изпълнение на дейностите, което ще се осъществи съобразно националното законодателство в областта на обществените поръчки.
.
|