ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-1.1.07-0053-C0001
Номер на проект:
13-11-56
Наименование:
“Повишаване на ефективността на общинската администрация на Батак чрез анализ и оптимизация”
Бенефициент:
Община Батак
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
12.07.2013
Начална дата:
08.05.2014
Дата на приключване:
08.11.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен               Пазарджик                    Батак
Описание
Описание на проекта:
Оптимизиране на структурата на общинска администрация Батак и избягване на дублиращи се функции.
Дейности:
Дейност 5 - Дейности за информация и публичност Информиране на всички заинтересовани страни за целите и дейностите на проекта и за резултатите от него. Това включва: • Откриване на проекта с конференция за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта; • Изработване банери и рекламни материали; • Организиране на финална конференция за закриване на проекта и популяризиране на резултатите; • Публикуване на информация на интернет страницата на общината за прогреса на проекта.
Дейност 4 – Дейности за мониторинг, преглед и публичност на изпълнението на препоръките от функционалния анализ • Извършване на анализ на изпълнението на препоръките от функционалния анализ и дейностите по оптимизиране на структурата; • Информиране на заинтересованите страни за изпълнението на препоръките от функционалния анализ; • Представяне на доклад за изпълнение на дейностите по проекта след финализиране на изпълнението на всяка дейност; • Представяне на обобщен доклад при приключване на проекта; • Осигуряване на публичност на резултатите от функционалния анализ и изпълнение на препоръките с цел осигуряване възможност за мултиплициране на резултатите от изпълнението на проекта и постигане на устойчивост на интернет страницата на общината.
Дейност 3 – Оптимизация на дейностите на общинската администрация • Разработване на пакет вътрешни правила и процедури; • Разработване на Стратегия за организационно развитие на общинска администрация Батак и Наръчник за управление на функциите на общинска администрация Батак.
Дейност 1 : Организация и управление Постигане на ефективна организация и управление на проекта с цел реализиране на специфичните му цели. Това ще се реализира чрез: - Организиране на регулярни работни срещи, в това число участие в работни срещи с експертите, които ще бъдат ангажирани за изготвянето на процедури по ЗОП; - Създаване на механизми за логистика и координация; - Създаване на процедури за работа на сформирания екип; - Изготвяне на необходимите документи, свързани с изпълнение на проекта - протоколи, технически отчети, формуляри, форми и др.; - Управление на отношенията с изпълнителите по заложените график и бюджет; - Проследяване изпълнението на заложените индикатори; - Изготвяне и съхраняване на проектно досие.
Дейност 2 – Извършване на функционален анализ на всички структури и дейности на общинската администрация чрез Единната методология за провеждане на функционален анализ на държавната администрация • Анализ на текущото състояние на административната структура: – Анализ на релевантността на функциите в общинската администрация (преглед на устройствения правилник на общината, нормативни и вътрешни документи и други документи); – Анализ на ефективността и на ефикасността от дейността на административната структура (преглед на стратегически и програмни документи); – Анализ на ефективността (преглед на отчета за изпълнение на програмния бюджет и оценка на факторите, които са оказали най-съществено влияние върху резултатите и разходите); – Обобщение на резултатите от анализа на текущото състояние – Идентифициране и приоритизиране на областите за подобрения въз основа на констатациите и изводите от анализа на текущото състояние, преглед/коригиране на визията за бъдещото развитие на общината; • Преглед на нормативни, стратегически и други документи, както и устройствения правилник на общината, разработване на предложения за промени; • Формулиране на конкретни препоръки за подобрение на съответните идентифицирани области.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
ДЗЗД "Обединени бизнес и правни консултанти"
"Михалева Консулт" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
89 832 BGN
Общ бюджет:
63 949 BGN
БФП:
63 949 BGN
Общо изплатени средства:
17 966 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
63 949
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
17 966 BGN
2015
0 BGN
17 966 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
54 357
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
15 271 BGN
2015
0 BGN
15 271 BGN
В т.ч. Национално финансиране
9 592
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
2 695 BGN
2015
0 BGN
2 695 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Функционални анализи, извършени от административни структури
Индикатор 2
Проведени информационни кампании
Индикатор 3
Администрации, предприели мерки за оптимизация на процедури в резултат на функционалния анализ
Индикатор 4
(Д) По дейност 1 - Брой работни срещи на екипа
Индикатор 5
(Д) По дейност 1 - Брой съгласувани документации за открита процедура по ЗОП
Индикатор 6
(Д) По дейност 1 - Изготвени междинни, годишен и окончателен технически доклади за УО на ОПАК.
Индикатор 7
(Д) По дейност 2 - Изготвени брой функционални анализи
Индикатор 8
(Д) По дейност 3 - Брой разработени пакети вътрешни правила и процедури и механизми за оценка на ефикасността и ефективността на административните структури
Индикатор 9
(Д) По дейност 3 - Брой Разработени Стратегия за организационно развитие на общинска администрация Батак и Наръчник за управление на функциите на общинска администрация Батак
Индикатор 10
(Д) По дейност 3 - Проведено обсъждане и разясняване на разработените документи и приложението им със служители от общината и заинтересованите страни
Индикатор 11
(Д) По дейност 4 - Брой извършени анализи на изпълнението на препоръките и дейностите по оптимизиране на структурата
Индикатор 12
(Д) По дейност 4 - Брой информирани заинтересовани страни за изпълнението на препоръките
Индикатор 13
(Д) По дейност 4 - Представени 3 доклада за изпълнение на дейностите по проекта след финализиране на изпълнението на всяка дейност
Индикатор 14
(Д) По дейност 4 - брой представени обобщени доклади при приключване на проекта
Индикатор 15
(Д) По дейност 5 - Брой проведени конференции
Индикатор 16
(Д) По дейност 5 - Брой рекламни/ информационни комплекти
Индикатор 17
(Д) По дейност 5 - Брой отразявания в интернет сайта на община Батак
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз