Дейности:
|
Дейност 5 Осигуряване на информация и публичност на проекта В рамките на тази дейност ще бъдат организирани една входяща пресконференция при стартиране на проекта и една финална пресконференция при завършването му. На тях ще бъдат поканени журналисти от национални медии и ще бъде представен проекта, очакваните и постигнатите резултати, както и къде могат да бъдат намерени те с цел мултипликация. Материалите от проекта ще бъдат публикувани на Интернет страницата на ДНСК, където ще бъде публикувано и кратко представяне на самия проект. В допълнение се предвижда да бъдат подготвени и отпечатани 500 брошури за проекта. Дейност 4 Провеждане на обучение „Актуални въпроси по последните промени в Закона за устройство на територията“
По дейност 4 на настоящото проектно предложение ще бъде проведено едно двудневно изнесено обучение на персонала на ДНСК изпълняващ ръководни функции на тема „Актуални въпроси по последните промени в Закона за устройство на територията“ Дейност 2 Обучения в Института по публична администрация
По настоящата дейност ще бъдат проведени пет обучения в Института по публична администрация, както следва:
1. Обучение по Стратегически мениджмънт в държавната администрация (УА-1) за трима служители от ДНСК на ръководни длъжности;
2. Обучение за управление на промяната и организационно развитие (УА-6) за трима служители от ДНСК на ръководни длъжности;
3. Обучение за Доброто управление – отворена и прозрачна администрация (ОПЕА-1) за 1 служител по информация и публичност от дирекция „Финансово, административно-правно и техническо обслужване“;
4. Обучение за Комуникационни стратегии и изграждане на публичен имидж (УА-8) за 1 служител, натоварен с функции по информация и публичност от дирекция „Финансово, административно-правно и техническо обслужване“;
5. Държавен протокол (УА-9) за двама служители на ДНСК от дирекция „Финансово, административно-правно и техническо обслужване“.
Дейност 1 Управление на проекта
Изпълнението на дейността ще се извършва от Екип за управление на проекта от служители на ДНСК, в чийто състав са включени ръководител на проекта, координатор и счетоводител. Моля вижте приложените автобиографии на екипа. Дейността се изразява в навременно организиране на публичните покани за избор на изпълнители по проекта, координиране и организиране на оценката на избор на изпълнители, сключване на договори с тях и управление на договорите, навременно подаване на заявки за обученията, уведомяване, координиране и организиране на служителите на дирекцията за предвидените обучения, контрол, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта, публикуване на материали по проекта на Интернет страницата на ДНСК, комуникация с Управляващия орган на ОПАК, изготвяне на документация по проекта, вкл. междинни и финален доклади, финансово управление на проекта, вкл. авансово, междинни и окончателно искане за плащане към УО на ОПАК, разплащане към избраните изпълнители и др. Дейност 3 Провеждане на обучение „Успешният екип – създаване, мотивиране и развитие“
В рамките на тази дейност ще бъде проведено едно двудневно изнесено обучение на персонала на ДНСК изпълняващ ръководни функции на тема „Успешният екип – създаване, мотивиране и развитие“.
|