Дейности:
|
Дейност 1: Организация и управление на проекта Организацията и управлението на проекта ще се осъществи от екип от 3-ма служители на Столична РЗИ, които ще заемат следните длъжности – ръководител, координатор и счетоводител. Така сформирания екип ще отговаря за своевременното изпълнение на заложените дейности в проекта, за изготвянето на междинни, годишни и окончателен технически доклади, финансови отчети, за поддържането на редовна комуникация с УО на ОПАК, както и за качественото изпълнение на проекта Дейност 3: Провеждане на обучения, насочени към подобряване на управлението на човешките ресурси в администрацията на Столична РЗИ За изпълнението на тази дейност е предвидено да се изпълнят следните поддейности :
• Провеждане на обучение на тема „ Управление и оценка на изпълнението”;
• Провеждане на обучение на тема „Умения за набиране и подбор на служители в държавната администрация”;
• Провеждане на обучение на тема „Управление на конфликтити и техники за разрешаване на проблемите „
• Провеждане на обучение на тема „ Управление на промяната , времето и стреса”;
• Провеждане на обучение на тема „ Практически аспекти в работата на звената по Човешките ресурси”
Предвидените обучения ще се проведът от ИПА
Дейност 4: Провеждане на обучения, насочени към осъществяването на ефективни комуникации в държавната администрация За изпълнението на тази дейност е предвидено да се изпълнят следните поддейности :
• Провеждане на обучение на тема „ Комуникационна стратегия- разработване и план за реализиране”;
• Провеждане на обучение на тема „Усъвършенстване на вътрешената комуникация в администрацията”;
• Провеждане на обучение на тема „Връзки с обществеността „
• Провеждане на обучение на тема „Изграждане на публичен имидж”;
• Провеждане на обучение на тема „Специфика на междукултурните комуникации”;
• Провеждане на обучение на тема „Делова комуникация и етикет”;
• Провеждане на обучение на тема „ Държавен протокол и церемониал”
• Провеждане на обучение на тема „Практически умения за ефективни комуникации:
Предвидените обучения ще се проведат от ИПА
Дейност 8: Дейности за информираност и публичност По време на изпълнението на проекта ще бъдат спазвани правилата за осъществяване на информираност и публичност на ОПАК, като за целта ще бъдат изработени и разпространени следните рекламни материали: - Брошури 1000 бр. 100 бр.плакати , папки 100 бр, химикалки 100 бр, рекламни падове за писане 100 бр, 500 бр, рекламни СД. Всички рекламни и информационни материали ще съдържат логото на ЕС, логото и слогана на ОПАК, логото и слогана на ЕСФ. С цел повишаване информираността проектът предвижда провеждането на две пресконференции – встъпителна и заключителна , както и излъчването на рекламни клипчета до 30 сек 3 бр и публикуването на рекламни карета в местни вестници 2бр.. При провеждането на двете пресконференции както и на всички рекламни и информационни матерали задължително ще бъде упоменато следното: „ Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд” Дейност 7: Организиране и провеждане на двудневно изнесено практическо обучение на тема „Личностна и екипна ефективност” За изпълненито на тази дейност ще бъде избран изпълнител съгласно ЗОП. Избрания изпълнител ще трябва да осъществи цялостната организация по подготовката и провеждането на практическото обучение, да осигури аниматори, които под формата на тиймбилдинг ще провеждат практическите занятия. В практическите обучения, и при разработването на програмата изпълнителят ще трябва да се съобрази със следното: програмата трябва да включва практически задачи за изграждане на личностна и екипна ефективност. Практическото обучение ще се проведе изнесено извън рамките на работната среда под формата на тиймбилдинг. Предвидените практически задачи ще допринесат за сближаването и опознаването на служителите, както и ще предоставят възможност всеки един от тях да прояви личността си в невиджана до момента за колеги си „светлина”. Всичко това допринася изключително много за изграждане на креативност в работата, за подобряване на комуникациите в колектива, което пък от своя страна е стъпка към подобряване ефикасността на работата Дейност 2: Провеждане на обучения, насочени към подобряване на управленските умения в администрацията. За изпълнението на тази дейност е предвидено да се изпълнят следните под дейности :
• Провеждане на обучение на тема „ Стратегически мениджмънт в държавната администрация”;
• Провеждане на обучение на тема „Превенция на корупционния риск”;
• Провеждане на обучение на тема „Организационно развитие. Управление на промяната”;
• Провеждане на обучение на тема „Публичен имидж – елемент на доброто управление”;
• Провеждане на обучение на тема „ Делова етика”;
Предвидените обучения ще се проведат от ИПА
Дейност 5: Провеждане на обучения, имащи отношени към прилагането на правните аспекти в управлението на административната дейност, превенцията и противодействието на корупцията За изпълнението на тази дейност е предвидено да се изпълнят следните поддейности :
• Провеждане на обучение на тема „ Прилагане на новата нормативна уредба за планиране на човешките ресурси”;
• Провеждане на обучение на тема „Административна стилистика”;
• Провеждане на обучение на тема „ Основни производства по АПК „ ( за неюристи);
• Провеждане на обучение на тема „ Правна уредба и приложение на ГПК” ( за неюристи);
• Провеждане на обучение на тема „ Политиката на Европейския съюз за защита на личните данни, правната регулация и практика в България” ( за експерти);
• Провеждане на обучение на тема „ Политиката на Европейския съюз за защита на личните данни , правната регулация и практика в България” ( за ръководители);
• Провеждане на обучение на тема „ Управление на отпадъците. Европейски норми и практики”;
• Провеждане на обучение на тема „Практически умения за деклариране и управление на конфликта на интереси”;
• Провеждане на обучение на тема „ Форми на сътрудничество между администрацията и граждански и бизнес организации”;
• Провеждане на обучение на тема „ Етика и превенция на корупцията в държавната администрация”;
• Провеждане на обучение на тема „Професионална етика и етично регулиране в държавната администрация. Практически умения за решаване на етични дилеми и конфликти , възникващи при извършваните дейности и процедури „ ( за служители на експертни длъжности в държавната администрация);
• Провеждане на обучение на тема „Професионална етика и етично регулиране в държавната администрация . Практически умения за решаване на етични дилеми и конфликти, възникващи при извършваните
дейности и процедури „ ( за служители на ръководни длъжности в държавната администрация);
• Провеждане на обучение на тема „ Практически умения за разпознаване и докладване на признаци за корупционен риск и за прояви на корупция”;
• Провеждане на обучение на тема „ Методи и техники за прозрачна администрация”;
Предвидените обучения ще се проведът от ИПА
Дейност 6: Провеждане на обучения, насочени към повишаване на уменията на служителите от Столична РЗИ за работа с е-правителство. За изпълнението на тази дейност са предвидени следните поддейности:
• Провеждане на обучение на тема „ Работа с електронно подписани документи”;
• Провеждане на обучение на тема „ Създаване на добре изглеждащи документи с MS WORD”;
• Провеждане на обучение на тема „ Работа с дълги документи с MS WORD”;
• Провеждане на обучение на тема „ Електронни таблици с MS EXСEL” (базов курс);
• Провеждане на обучение на тема „ Електронни таблици с MS EXСEL ” ( за напреднали );
• Провеждане на обучение на тема „ Обмен на данни между MS EXСEL и MS WORD ;”
• Провеждане на обучение на тема „ Функции в MS EXСEL”
• Провеждане на обучение на тема „ Анализиране на данни с PIVOTTABLE в MS EXСEL ”;
• Провеждане на обучение на тема „ Работа със списъци и база от данни в MS EXСEL ”;
• Провеждане на обучение на тема „ Хитрости (TIP & TRIK) в MS EXСEL” ;
• Провеждане на обучение на тема „VISUAL BASIC и прилагането им за автоматизирането на задачите в MS EXСEL ”;
• Провеждане на обучение на тема „ Бази данни с MS ACCESS” ( за начинаещи);
• Провеждане на обучение на тема „Оптимизиране на бази данни в MS ACCESS с VISUAL BASIC ”;
• Провеждане на обучение на тема „Презентационни умения .MS POWER POINT ” (базов курс)
Предвидените обучения ще се проведат от ИПА
|