Дейности:
|
Дейност 1. Управление на проектните дейности В рамките на тази дейност се включва - цялостната организация и управление на проектните дейности; функционалното разпределение на задълженията и контролните функции на екипа по проекта; изпълнение на процедурите и спазване на план-графика на дейностите; подготовка и реализация на процедурите за избор на изпълнител; осъществяване на мониторинг и отчетност на изпълняваните дейности и извършваните разходи; анализиране на напредъка на проекта и постигането на предвидените резултати; осъществяване на корективни действия при възникване на непредвидени обстоятелства. Предвижда се в екипа по управление на проекта да влязат представители на бенефициента. Числеността на екипа ще наброява 4 човека – Ръководител на проекта, координатор-2 от дирекция „Човешки ресурси”, координатор-1 от дирекция „Директни плащания и пазарна подкрепа”, счетоводител и технически сътрудник.
В рамките на тази дейност се предвижда изпълнението на следните мерки:
Сформиране на екипа по проекта
За изпълнението на проекта ще бъде определен екип от четирима експерта, а именно – Ръководител на проекта, координатор-2 от дирекция „Човешки ресурси”, координатор-1 от дирекция „Директни плащания и пазарна подкрепа”, счетоводител и технически сътрудник. В рамките на тази мярка ще бъдат изготвени съответните вътрешни правила/заповеди за работата на екипа;
Провеждане на регулярни месечни срещи
В рамките на тази мярка ще бъдат провеждани месечните срещи на екипа по проекта, на които ще бъдат обсъждани както физическия и финансов напредък по изпълнение на проекта, така и съответните бъдещи действия за гарантиране спазването на план-графика за изпълнение на дейностите по проекта.
Организиране и провеждане на процедури за избор на външни изпълнители
Подготовката на документациите за обществени поръчки ще бъде извършена от координатора по управление на проекта от Дирекция „Директни плащания и пазарна подкрепа”. За избор на изпълнител/и ще бъде съставена комисия, в която ще влизат представители на бенефициента-МЗХ. Изборът на изпълнител/и произтича от действащото национално законодателство и по-специално от ЗОП и подзаконовите актове по прилагането му.
Организиране и изпълнение на задълженията за отчитане на напредъка по проекта
Екипът за изпълнение на проекта ще подготвя и изпраща на Договарящия орган изискуемите по проекта отчети и доклади за отчитане на техническия и финансов напредък по проекта. В рамките на тази мярка ще бъде осъществявана и цялата кореспонденция с Договарящия орган, свързана с изпълнението на проекта.
Дейност 2. Повишаване на организационното съвършенство и квалификацията на служителите в МЗХ, чрез осъществяване на обучения предоставени от ИПА В рамките на дейността ще бъдат удовлетворени нуждите на целевата група и потребностите на МЗХ, чрез осъществяване на следните специализирани обучения:
1. Стратегическо управление и разработване на публични политики: УА-1, от каталог 2014г. на ИПА
2. Оценка на въздействието и нормотворчеството: УА-2, от каталог 2014г. на ИПА
3. Управление на човешките ресурси: УА-3, от каталог 2014г. на ИПА
4. Оценка на индивидуалното изпълнение: УА-4, от каталог 2014г. на ИПА
5. Емоционална интелигентност в управлението- Управление на времето и стреса; Етичност в комуникациите; Процес на вземане на решения: УА-51, от каталог 2014г. на ИПА
6. Предварителна и последваща оценка на въздействието: ПП-2, от каталог 2014г. на ИПА
7. Прилагане на комплексно административно обслужване: ПП-3, от каталог 2014г. на ИПА
8. Прилагане на административно процесуалния кодекс: ПП-5-2- неюристи, от каталог 2014г. на ИПА
9. Прилагане на гражданския процесуален кодекс: ПП-6-2- неюристи, от каталог 2014г. на ИПА
10. Стратегическо управление и разработване на публични политики: УА-1, от каталог 2014г. на ИПА
11. Прилагане на Закона за защита на личните данни: ПП-7-2- експерти, от каталог 2014г. на ИПА
12. Прилагане на Закона за конфликт на интереси: ОПЕА-2, от каталог 2014г. на ИПА
13. Управление на информационни системи: УИС-1, от каталог 2014г. на ИПА
14. Електронно управление (базов курс): ЕП-1, от каталог 2014г. на ИПА
15. Електронни тaблици с MS EXCEL(базов курс): ИТО-2, от каталог 2014г. на ИПА
16. Електронни тaблици с MS EXCEL (надграждащ): ИТО-3, от каталог 2014г. на ИПА
17. Презентационни умения. MS POWER POINT (базов курс): ИТО-7, от каталог 2014г. на ИПА
18. Електронни документи и електронен подпис: ЕП-5, от каталог 2014г. на ИПА
19. Стратегическо управление и разработване на публични политики: УА-1, от каталог 2014г. на ИПА
20. Одит на изпълнението в дейността на администрацията: ЕБ-5, от каталог 2014г. на ИПА
21. Подготовка за заверка на годишните финансови отчети на разпоредителите с бюджетни средства: ЕБ-6, от каталог 2014г. на ИПА
22. Годишно счетоводно приключване на бюджетната година: ЕБ-7, от каталог 2014г. на ИПА
23. Ефективно управление на държавната собственост: ЕБ-9, от каталог 2014г. на ИПА
Дейност 3. Повишаване на организационното съвършенство и ефективността на експерти и ръководители от МЗХ, чрез осъществяване на обучения предоставени от избрана обучителна организация В рамките на дейността ще бъдат удовлетворени нуждите на целевата група и потребностите на МЗХ, чрез осъществяване на следните специализирани обучения:
1. "Новите правомощия на институциите в ЕС и актуални процедури, съгласно промените в договора от Лисабон" - специализирано изнесено обучение /3 дни, 2 нощувки/, 3 групи х 15 души – експерти от различни дирекции на МЗХ.
2. "Ефективно управление на времето и работните процеси, чрез осигуряване на лична и екипна ефективност" - специализирано изнесено обучение /3 дни, 2 нощувки/, 3 групи х 15 души – експерти от различни дирекции на МЗХ.
Дейността ще бъде обект на проведена процедура по ЗОП. Изборът на изпълнител/и произтича от действащото национално законодателство и по-специално от ЗОП и подзаконовите актове по прилагането му.
Общ брой обучени служители, след проведени курсове от избран външен изпълнител – 90.
Дейност 4. Дейности за информация и публичност Настоящият проект предвижда следните мерки за оповестяване приноса на ЕС и изпълнението на проекта:
- Информационни плакати – 200бр.
- Демонстрационни листовки – 400бр.
- Заключителна пресконференция – 1бр.
- Папка – 90бр.
- Химикал – 90бр.
- Тефтер – 90бр.
- публикувана информация за проекта на интернет страницата на МЗХ
В допълнение, върху всички материали, свързани с проекта ще бъдат поставени флага на ЕС и думите ,,Европейски съюз”; логото и слогана на ОПАК: ,,ОПАК. Експерти в действие”; логото и слогана на ЕСФ: ,,Европейски социален фонд. Инвестиции в хората.”, в съответствие с приетите стандарти.
Във всички подходящи документи по проекта ще бъде включено следното изречение: ,,Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”.
При организирането на събития, при интервюта или всякакъв друг вид публични прояви, свързани с реализирания проект, организаторите изрично ще оповестяват, че проектът се финансира от Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.”
Дейността за информация и публичност на осъществявания проект и финансовия принос на ЕСФ ще бъде възложена на изпълнител с предварително определени детайли от възложителя, в пълно съответствие с процедурите предвидени в ЗОП.
|