Дейности:
|
1. Организация и управление В рамките на дейността ще бъде сформиран екип от трима членове – ръководител, координатор и счетоводител. На първата среща на екипа ще бъде изготвен в детайли план за действие и конкретните ангажименти на членовете на екипа, ще бъде уточнен график за ежемесечните срещи на екипа. Ежемесечните срещи ще отчитат напредъка по изпълнение на проекта, резултатите от изпълнението на проекта, констатирани евентуални пропуски, несъответствия и мерки за преодоляването им. Екипът за управление е изцяло ангажиран с организация на проектните дейности, съблюдаване резултатите от тях и отчитането им. 2. Обучения в Института по публична администрация 2.1 Стратегическо управление и разработване на публични политики /сигнатура по Каталога за 2014 УА–1/. В обучението ще се включи един служител на ръководна позиция.
2.2 Управление на човешките ресурси /сигнатура по Каталога за 2014 УА-3/. В обучението ще се включат двама служители, работещи в областта на човешките ресурси и подбора на кадри.
2.3 Държавен протокол /сигнатура по Каталога за 2014 УА-9/. В обучението ще се включи един служител, осъществяващ срещи с външни за администрацията лица.
2.4 Прилагане на административнопроцесуалния кодекс (за юристи) /сигнатура по Каталога за 2014 ПП-5-1/. В обучението ще се включи един служител, работещ като юрисконсулт в администрацията.
2.5 Прилагане на комплексно административно обслужване /сигнатура по Каталога за 2014 ПП-3/. В обучението ще се включат двама служители, работещи в сферата на административното обслужване.
На участниците в обучението са предвидени командировъчни според Наредбата за командировките в страната.
Всички служители успешно преминали курса на обучение ще получат сертификати за участие.
3. Обучения по ключови компетентности 3.1 Повишаване на мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентификация. Обучението е насочено към всички служители в администрацията. Продължителността на обучението е 3 дни 20 уч. часа. В обучението ще бъдат включени 20 служителя.
3.2 Екипна и лична ефективност. Обучението е насочено към всички служители в администрацията. Продължителността на обучението е 3 дни 20 уч. часа. В обучението ще бъдат включени 20 служителя.
3.3 Социални отношения и ефективни преговори. Обучението е насочено към експертите, които поддържат делови контакти с други институции, както и с въшни за администрацията структури. Продължителността на обучението е 3 дни 20 уч. часа. В обучението ще бъдат включени 15 служителя.
3.4 Комуникативни и презентативни умения. Обучението е насочено към ръководините и експертните длъжности в областната администрация. Продължителността на обучението е 3 дни 20 уч. часа. В обучението ще бъдат включени 15 служителя.
Всички служители, успешно преминали курса на обучение, ще получат сертификати за участие.
4. Обучение по информационни технологии Компютърни технологии в административната дейност
Обучението ще включи теми свързани с усъвършенстване уменията за работа с текстообработващи програми, електронни таблици, работа в интернет среда, обмен на информация. Обучението ще се провежда в подходящи за целта компютърни зали. Служителите ще бъдат разделени на две групи от по десет човека. Продължителността на обучението е 60 уч. часа.
Всички служители успешно преминали курса на обучение ще получат сертификати за участие.
5. Дейности за информация и публичност Провеждане на две пресконференции: начална за представяне пред обществеността на целите, дейностите и очакваните резултати, и заключителна, целяща представяне на постигнатите по проекта резултати.
Изработване на брошури с темите на обученията. Брошурите ще бъдат насочени към служителите в областната администрация с цел информиране за предстоящите обученията и начина за включване в тях.
Изработка на банер, който ще бъде поставен при провеждане на обученията и пресконференциите за популяризиране на проекта и приноса на европейските структурни фондове.
Изработка на семинарни папки /с името на проекта, задължителните реквизити за публичност/, които ще се използват за поставяне на материали от обучението, при провеждане на пресконференциите.
Изработка на химикали с логото на програмата - ще бъдат разпространяване на пресконференциите и обученията.
Блок листи за писане с логото на ОПАК ще се предоставят на участниците в обученията.
Регистрационни форми за заявяване участие в обучение от служителите.
Настолни календари с логото на програмата.
Флаш памет с логото на програмата за участниците в обучението по дейност 4.
|