Дейности:
|
Дейност 1 – Организация и управление на проекта 1.1. Сформиране на екип за изпълнение на проекта – ръководител, счетоводител, технически сътрудник;
1.1.1. Запознаване членовете на екипа с целите на проекта, дейностите и резултатите;
1.1.2. Разпределяне на задълженията между членовете на екипа;
1.1.3. Обсъждане на плана за действие и процедурите за вътрешен мониторинг и за отчетност;
1.2. Възлагане изпълнението на проектни дейности чрез тръжни процедури по ЗОП;
1.3. Отчитане на проекта.
Дейност 2 - Специализирани обучения по теми от каталога на Института по публична администрация (ИПА) за 2014 г. Дейността предвижда включването на служители от Областна администрация Враца в обучения по теми от каталога на Института по публична администрация за 2014 г.
Дейността ще се състои от следните поддейности:
2.1. Семинар на тема „Оценка на индивидуалното изпълнение“, със сигнатура УА–4;
Семинара има за цел да запознае учстниците с основните принципи на управление на изпълнението чрез формулиране на цели, задачи и индикатори на всички нива в администрацията и на структурните звена. Чрез практически примери, ще бъдат посочени новите моменти и прилагането на елементите на оценка и самооценка, както и задачи, техники и очаквани резултати във връзка с оценка на изпълнението.
Семинара се провежда в рамките на 1 ден и е с продължителност 8 часа. Общият брой на обучаемите е 7 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа.
2.2. Семинар на тема „Концепцията за комплексно административно обслужване“, със сигнатура УА–7;
Семинара има за цел участниците да придобият умения за по–добро обслужване, както и техники и процедури за организация на административно обслужване. Ще бъдат представени принципите на изграждане и предоставяне на комплексни административни услуги.
Семинара се провежда в рамките на 1 ден и е с продължителност 6 часа. Общият брой на обучаемите е 6 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа.
2.3. Курс на тема „Административно регулиране и подобряване на бизнес средата“, със сигнатура ПП–4;
Курса има за цел да запознае участниците с практиката по прилагането на нормативната уредба, касаеща административното регулиране. Ще бъдат представени съвременните концепции за анализ и оценка, във връзка с подобряване на бизнес средата.
Курса се провежда в рамките на 2 дни и е с продължителност 16 часа (по 8 часа на ден). Общият брой на обучаемите е 6 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа.
2.4. Семинар на тема „Ефективно управление на държавната собственост“, със сигнатура ЕБ–9;
Семинара има за цел да изгради у участниците умения за ефективно и успешно управление на държавната собственост, като представи различни механизми за повишаване ефективността на управление.
Семинара се провежда в рамките на 1,5 дни и е с продължителност общо 12 часа. Общият брой на обучаемите е 4 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа.
2.5. Семинар на тема „Ефективност на системите за финансово управление и контрол“, със сигнатура ДУ–7;
Семинара има за цел да представи нови успешни примери и практически умения във връзка с постигането на ефективност на системите за финансово управление и контрол.
Семинара се провежда в рамките на 1,5 дни и е с продължителност общо 12 часа. Общият брой на обучаемите е 3 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа.
2.6. Семинар на тема „Добри практики в дейността на областните администрации“, със сигнатура ДП–4;
Семинара има за цел да запознае участниците с идентифицирани добри европейски практики, насочени към подобряване на цялостната работа в Областната администрация и практическото им прилагане.
Семинара се провежда в рамките на 1 ден и е с продължителност 8 часа. Общият брой на обучаемите е 6 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа.
Дейност 3 – Обучение на тема „Управление на риска в публичния сектор” Организиране и провеждане на обучение на тема „Управление на риска в публичния сектор” за 20 служителя. Обучението ще се извършва на 1 група от 20 служители за 3 дни. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали- презентационни материали, папка, химикал. Дейност 4 – Обучение на тема „Личностна ефективност за по–добра организация на работата” Организиране и провеждане на обучение на тема „Личностна ефективност за по–добра организация на работата” за 30 служителя. Обучението ще се извършва на 1 група за 3 дни. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали- презентационни материали, папка и химикал. Дейност 5 - Обучение на тема „Новаторство и бизнес ориентирано управление“ Организиране и провеждане на обучение на тема „Новаторство и бизнес-ориентирано управление” за 10 служителя. Обучението ще се извършва на 1 група за 2 дни. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали- презентационни материали, папка и химикал. Дейност 6 - Обучение на тема „Подобряване на презентативните умения” Организиране и провеждане на обучение на тема „Подобряване на презентативните умения” за 20 служителя. Обучението ще се извършва на 1 група за 2 дни. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали- презентационни материали, папка и химикал. Дейност 7 – Дейности за информация и публичност По време на изпълнението на проекта ще бъде гарантирано цялостно изпълнение на мерките за публичност и информация за проекта и дейностите, финансирани по Оперативна програма „Административен капацитет“. Конкретните дейности включват:
Изработване на 2 банера, които ще бъдат поставяни при организирането на всички обучения и провеждането на конференциите по проекта – ще бъдат изработени два банера със стойка за всеки от тях, съгласно изискванията за публичност по ОПАК.
Изработване на брошура с резултатите по проекта – в тази брошура ще бъдат представени проектните дейности, възникналите идеи, мнения на участниците и т.н. Предвижда се изработването на 600 бр. брошури с формат А5, четири страници, пълноцветен печат.
Начална конференция за целите, плануваните дейности и очакваните резултати по проекта, както и източниците на неговото финансиране и финална конференция за равносметка и приключване на проекта.
|