Дейности:
|
4. Организиране и участие на служителите от администрацията на ДАЗД в професионални курсове от каталога за обучение на Института за публична администрация за 2014 /ИПА професионални/ Осъществяването на дейността включва организирането и участието на:
- 13 служители в обучение: Комуникационни стратегии и изграждане на публичен образ /УА-8/; 27 служители в обучение: Разработване, прилагане и мониторинг на публичните политики /ПП-1/; 15 служители в обучение: Роля и политика на администрацията за управление на миграционните процеси /ПП-9/; обучение: Прилагане на административно процесуалния кодекс /ПП-5-1: 6 служители в обучение/; обучение: Прилагане на административно процесуалния кодекс ПП-5-2: 12 служители в обучение/; Прилагане на гражданско процесуалния кодекс /ПП-6-1: 6 служители в обучение/; обучение: Прилагане на гражданско процесуалния кодекс /ПП6-2: 12 служители в обучение/.
2. Подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнители по проекта /провеждане на процедура за избор на изпълнители съгласно Закона за обществените поръчки/ Дейността включва подготовка и провеждане на процедури за избор на външни изпълнители за извършване на следните дейности по проекта: дейности – 1, 5, 6, 7, 8. 8. Дейности за информация и публичност В рамките на дейността ще бъде проведена комуникационна кампания за популяризиране на дейностите, приноса и резултатите от проекта. Дейността ще включва:
1. Публикуване на информация за проекта на интернет и на фейсбук страниците на ДАЗД;
2. Дизайн и отпечатване на рекламна брошура, папки, химикалки, тефтери, блок-нотове, настолен календар – бележник, по проекта;
3. Включване на информация и резултатите от проекта в годишния доклад за дейността на ДАЗД.
3. Създаване на график за провеждане на обученията за служителите от администрацията на ДАЗД Дейността включва изработване на график за провеждане на обученията за служителите от администрацията на ДАЗД, относно планираните курсове и времеви график на обученията. 6. Организиране и участие в езикови курсове за служителите от администрацията на ДАЗД, които не са включени в каталога за обучения на Института за публична администрация Осъществяването на дейността включва организирането и участието на:
35 служители от администрацията на ДАЗД в английски езикови курсове;
6 служители от администрацията на ДАЗД в немски езикови курсове.
5. Организиране и участие на служителите от администрацията на ДАЗД в специализирано обучение по Закона за достъп до обществена информация /извън каталога на Института по публична администрация/ Осъществяването на дейността включва организирането и участието на:
12 служители в специализирано обучение по прилагане на Закона за достъп до обществена информация.
1. Управление, координация, мониторинг и отчитане на проекта /Организация/ Като първи етап от изпълнение на дейността се предвижда сформиране на проектен екип за управление, координация, мониторинг и отчитане на проекта, и за осигуряване на експертиза при изпълнение на проектните дейности. Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейност през целия проектен период. Той ще планира, извършва подготовка и организация на дейностите, контрол над тяхното изпълнение и отчитането им пред Бенефициента и Управляващия орган.
В екипа ще бъдат включени следните позиции: Ръководител на проекта; Координатор на проекта; счетоводител.
Проектният екип ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат планирани предстоящите задачи и дейности, както и отчитане на резултатите от реализираните дейности. По време на първите срещи ще се разработи подробен и текущо актуализиран план и график за действие с конкретни задачи, срокове, роли и задължения на проектния екип. Ръководителят на проекта ще бъде отговорен за управлението и конкретното разпределение на отговорностите и задачите между отделните членове на екипа. Координаторът ще извършва текущ вътрешен мониторинг на проектните дейности, с цел спазване на крайните срокове и навременно установяване на потенциални рискове за изпълнението им, ще подготви и следи за изпълнението на график за провеждане на обученията за служителите от администрацията. Счетоводителят ще осъществява финансовата отчетност на дейностите и ще завежда и съхранява всички разходооправдателни документи. Екипът по проекта ще подготвя и предоставя на Управляващия орган по програмата междинни и финални доклади за техническо и финансово изпълнение. За целите на изпълнението на проекта и провеждането на срещите на екипа, ще бъдат използвани помещения в сградата на Кандидата, определени за офис на проекта. Подготовката на междинните и финалните отчети за изпълнението на проекта ще се извърши съгласно Ръководството за изпълнение на проекти по ОПАК и изискванията на Управляващия орган. Сред основните задачи на проектния екип ще бъде осъществяването на текущ контрол над изпълнението на проекта за гарантиране, че изпълнението на проекта е в съответствие с изискванията на договора по ОПАК.
7. Организиране и провеждане на изнесено обучение за служителите на ДАЗД с цел усъвършенстване на индивидуалните знания, умения и поведение, проявявани в реалната работна среда. Осъществяването на дейността включва организирането и провеждането на двудневно обучение, което цели да надгради индивидуалните знания, умения и поведение, необходими в работна среда за професионално изпълнение на стратегическите и оперативни цели на служителите на ДАЗД.
|