Дейности:
|
Дейности по информиране и публичност Съгласно Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, бенефициентите са длъжни да популяризират обстоятелството, че Европейският съюз съфинансира проекта. В конкретния случай, мерките за информиране и публичност ще бъдат осъществени чрез изработване и монтиране на табела по образец на Агенция по заетостта, както и поставяне на информационни стикери на закупеното оборудване. Ще бъде сключен договор с изпълнител, на който ще бъде възложена изработката на информационните материали.
Ще бъде публикувана информация за изпълнението на проекта на интернет страницата на кандидата www.undersys.bg.
Проектен старт В самото начало на изпълнението на проекта ще се осигурят подходящи условия за функционирането на новосъздаденото предприятие. Ще бъде сключен Договор за управление и контрол с едноличният собственик на капитала на „Новахостинг“ ЕООД. Също така, ще бъде сключен договор със служител, като е предвидено договорът да бъде трудов, на половин работен ден. Длъжността, която ще бъде предмет на трудовия договор, е „Системен администратор“ с код по НКПД 2522 6001.
На следващо място, необходимо е да бъде наета площ, в която да бъде организиран дата-център, където да се разположат закупените сървъри, UPS, суичове, принтер и рутер. Тъй като контактите с клиенти ще бъдат осъществявани преимуществено по интернет, не е необходимо наемане на представителен офис.
На последно място, в дейността „Проектен старт“ попада също и сключването на договор с доставчик на интернет. С оглед осигуряване на стабилност и бързина на достъпа до локализираните на сървърите интернет страници, е необходимо да се осигури доставка на интернет с по-висока скорост и гарантирано качество, а именно 30 мегабита.
Доставка на материали и консумативи. При осъществяване на дейността „Доставка на материали и консумативи“ се предвижда сключване на един или няколко договора и изпълнители, чрез които да се набавят необходимите за осигуряване на дейността на предприятието помощни средства. Те включват освен тонер и хартия за закупения принтер, така и Пач кабели FTP, Пач панели, разклонителна кутия за комуникационен шкаф, аранжиращ панел.
Тези материали ще послужат за инсталацията, настройката и синхронизирането на закупеното оборудване. Чрез тях ще се изгради компютърна мрежа между сървърите, чрез която те ще комуникират помежду си, ще бъде възможно бързото прехвърляне на информация от единия на другия и осигуряването на back-up на съхраняваната в тях информация.
Монтажът и настройките на оборудването посредством закупените материали ще се осигури от системния администратор, нает на трудов договор.
Договорите с доставчици ще бъдат сключени без провеждане на процедура, тъй като прогнозната стойност на доставката не попада в праговете, предвидени в чл. 8 от Постановление 69 от 11 март 2013г.
Доставка на хардуер и други ДМА Планираме закупуването на следните компютри и хардуер: 2 бр. сървъри, 2 бр. суичове с различни параметри, UPS, рутер и принтер. Освен това, необходимо е набавянето на комуникационен шкаф, където да бъде инсталирана част от техниката, както и на касов апарат с дистанционна връзка с НАП.
Чрез закупените хардуерни продукти ще се осигури основната дейност на кандидата – предоставяне на хостинг услуги и наети сървъри, посредством интернет. Естеството на услугите изисква доставянето на мощни сървъри, позволяващи използването на дисковото пространство от голям брой клиенти и споделянето му между непрекъснато нарастващо количество интернет съдържание.
Ще бъдат сключени един или няколко договора с доставчици без провеждане на процедура, тъй като прогнозната стойност на доставката не попада в праговете, предвидени в чл. 8 от Постановление 69 от 11 март 2013г.
|